I znowu centralny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

I znowu centralny

Post autor: prome12 » sob mar 26, 2005 18:30

Witam
Tym razem mam trochę inny problem. Jak zamykałem drzwi od strony kierowcy to nie działał centralny zamek, od strony pasażera było ok. No to sobie pogrzebałem no i już działa tylko jakby na odwrót. Przy zamykaniu auta kluczykiem zamek się otwiera i na odwrót przy otwieraniu auta kluczykiem zamek się zamyka (w drzwiach pasażera alles gut). Nie wiem czy może coś nie tak poskładałem czy coś innego się stało. Do zamka podłączone są dwie wiązki kabli jedna od góry a druga z dołu. Jak podłączona jest tylko ta z dołu (są tam 4 kable) to jest dobrze zamek się otwiera i zamyka tak jak powinien (po pewnym czasie się powiesił i nie dało się otworzyć, co go otwarłem to pompka zamykała), a po podłączeniu dodatkowo górnej wiązki (3 kable) znowu były problemy. Proszę o pomoc. Samochód to golf III 1,6.


Carpe Diem - Memento Mori

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » sob mar 26, 2005 18:58

Ale o jakim centralu godosz??? O fabrycznym pneumatyku??? Czy dorabianym elektrycznym???


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » sob mar 26, 2005 20:22

Fabryczny pneumatyk.


Carpe Diem - Memento Mori

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob mar 26, 2005 21:17

w górnej wiązki gdzie jest podłączona stycznik może Tobie nawala



prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » sob mar 26, 2005 23:02

Możliwe są tam takie dwa kółeczka do zamykania drzwi kluczykiem i pasują tylko na dwa sposoby zmieniałem je już 4 razy i zawsze było to samo. Spróbuję jeszcze raz, może się uda. A czy wiecie do jakich kabelków mógłbym podpiąć autoalarm aby otwierać z pilota. Najlepiej byłoby znać kolorki albo opis tych wiązek. Byłbym wdzięczny.


Carpe Diem - Memento Mori

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » ndz mar 27, 2005 07:38

zobaczę u siebie bo nie pamiętam



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » ndz mar 27, 2005 11:16

A u mnie w fabrycznym centralu w mk3 jest taki problem ze jak sie zamknie centralny to po jakims czasie wlacza sie ta sprezarka z tylu co jest w bagazniku i chodzi caly czas(caly czas bzyczy).Wszystko jest pozamykane a to caly czas chodzi.Jest jakas rada na to, mozna naprawic czy trza kupic nowa?



prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » ndz mar 27, 2005 13:43

Na początku miałem to samo. Problem rozwiazał znajomy elektryk, który "wydrukował" nową płytkę. Po tym zabiegu pompka działa normalnie.


Carpe Diem - Memento Mori

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » pn mar 28, 2005 18:33

Już jest ok. Styki z górnej wiązki były podłączone na odwrót. Dzięki za pomoc.


Carpe Diem - Memento Mori

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » wt mar 29, 2005 17:43

Mam alarm z sterowaniem centralnym zamkiem (2 kabelki). Chciałem sobie go dzisiaj podłączyć do centralnego i znowu klapa. Nie działa. W opisie alarmu pisze, że sterowanie zamkiem odbywa się za pomocą sygnału masy o długości 0,7s. Może to nie pasuje do tej pompki. Jaki sygnał musi dojść do niej aby zamek zadziałał?


Carpe Diem - Memento Mori

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » śr mar 30, 2005 07:03

W MK3 do sterowania zamka potrzebne są plusy więc musisz pomysleć jak je uzyskać ze swojego alarmu, piszę o swoich doświadczeniach w tym temacie w innym miejscu, nie będę powtarzał. Jakby cos było niejasne to pisz na priva.



s_l_a

Post autor: s_l_a » śr mar 30, 2005 08:27

Cześć mam problem z otwieraniem kluczykiem MK3 od kierowcy. Nie wiem co jest przyczyną i czy to poważna usterka, być może jest to jakaś pierdoła, którą sam sobie mogę zrobić. Kupiłem auto z już nie działającym CZ. Mam fabryczny central. za pomoc dziękuję



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » śr mar 30, 2005 16:21

zdejmij klamkę , przykręcona jest na jedną śrubę ,może płetwa Tobie pękła



prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » śr mar 30, 2005 17:52

Ja nie mogłem otwierać centralnego również od strony kierowcy i okazało się że miałem przerwany jeden przewód, dokładnie ten zasilający. Dzięki wszystkim za pomoc.


Carpe Diem - Memento Mori

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 274 gości