[2.0 16V] Problem z jazda na PB

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

[2.0 16V] Problem z jazda na PB

Post autor: ThomasGTI16V » pt maja 18, 2007 23:32

Witam jak w temacie mam auto zasilane lpg :/ na nim chodzi rewelka a na benzynie cois zaczeło szwankowac ciężko na obroty wchodzi coś jakby go hamuje ale niewiem co to jakby mało paliwa dostawał albo cos hmm zastanawiem się nadtym otóz wczesniej z mojej głupoty spaliłem pompe bo brakło mi ze 3 razy paliwa wymieniłem na nowa a przy okzaji filter paliwa i chodziło zajebiscie :) na tej nowej pompie tylko raz brakło mi paliwa ale zalałem i było ok i nagle pojezdziłem któregos dnia pzrełanczam na benzyne żebyt pojezdzić też czasem na niej a tu lipa ciężko wchodzi na obroty muli jakby go nie ma kopa na wolnych obrotach jest ok nie gasnie ani nic cos mi się wydaje ze moze pompa pociągła syf z baku i jest możliwośc że sie zapchała albo i tez mógł się przypchac filter paliwa albo z wtryskami cos nie tak co sądzicie pomóżcie będe wdzięczny pozdrawiam :P)
Ostatnio zmieniony ndz maja 20, 2007 00:30 przez ThomasGTI16V, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 18, 2007 23:38

za błędy trzeba płacić ale to już było ! wiesz jakie popełniłes błędy i nie dopuszczaj takiej sytuacji że masz 3-4l paliwa w zbiorniku nie narobisz na pompy paliwa ! w tej sytuacji mogę ci poradzic - wyciagnać pompe przeczyscić ja całą wymyc - wymienić filtr paliwa na nowy zalac 20l benzyną zbiornik odpalic i :bigok: rura :bigok:

[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 23:41 ]
praktycznie w tej sytuacji kupisz jedynie nowy filtr paliwa i stracisz chwile czasu a może akurat????problem zniknie



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » sob maja 19, 2007 00:42

w listwie progowej pod plastikiem po stronie kierowcy
idzie wiazka przewodów , trzeba znalesc ten ktory idzie do pompy paliwa , rozciac dorobic przewody i pociagnac do jakiegos wylacznika.
nie pamietam koloru ale trza sprawdzic jaki wychodzi z pompy i potem znalesc go tam.

taki urok na gazie ja 2 pompy zwalilem w 3 miesiace
zanim sie wkurzylem i zamontowalem to,
a te prostaki z allegro nie uznaja gwarancji na pompe
nie łudźcie się to banda cwaniaków.

co do czyszczenia to jak mocno przytarta to nic jej juz nie pomoze
Ostatnio zmieniony sob maja 19, 2007 00:45 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » sob maja 19, 2007 00:43

dołącze sie do tematu :) jak i czym przeczyścić tą pompe ??


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » sob maja 19, 2007 19:37

dzięki koledzy i chyba zrobie sobie ten wyłącznik:) no ale na paliwie też trzeba jezdzić nie tylko na lpg i odpalać czeba na pb więc po co mi ten wyłącznik wystarczy mieć dużo paliwa przecież i bedize ok:) pzodrawiam :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości