Dolot w JP

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Dolot w JP

Post autor: Giugiaro1 » sob maja 12, 2007 19:54

Witam. Chciałem poprawić dolot powietrza w swoim JP-ku. Ta rura która była oryginalnie uległa zniszczeniu i ma same dziury. Chciałem użyć rury PCV. I teraz mam trzy pomysły: 1. założyć rure zamiast tej oryginalnej i na końcu dać kolanko z PCV tak aby rura wchodziła na to miejsce co oryginalna. 2. Skierować rurę w strone grilla tak aby dostawało się do niej powietrze bez zbędnych oporów. 3. Zrobić tak jak w punkcie 2 tyle ze wywalić oryginalny filtr powietrza i na końcu rury dać stożek. Co Wy na to? Pomysłów mi nie brak, kwestia to nie pogorszyć dolotu.

Dzięki za zainteresowanie.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob maja 12, 2007 22:10

Giugiaro1 pisze:założyć rure zamiast tej oryginalnej i na końcu dać kolanko z PCV tak aby rura wchodziła na to miejsce co oryginalna.
Miałem taki sam przypadek,kuny mi zeżarły tą rure.Pytałem machanika co z tym zrobić,powiedział zostawić.I jezdziłem dwa lata bez tej rury,nic sie nie działo.
A jak Cie to boli to dorób tak jak było w oryginale,stożek nic nie da,szkoda kasy...



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » ndz maja 13, 2007 10:02

Tak właśnie myślałem, że stożek to strata kasy. Ale rure skieruje chyba w stronę wlotu powietrza, żeby zimniejsze powietrze łapał. Może to troszke poprawi osiągi? :D

PS. Zastanawiam się co moge zrobić z wydechem żeby poprawić osiągi? Podobno najlepiej wywalić środkowy tłumik. Katalizatora nigdy nie miałem wiec jedno ustrojstwo stawiające opór mniej.



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » ndz maja 13, 2007 10:32

Wsadzajac rure zeby lapala wiecej powietrza bedzie tez lapala duzo syfu. Szybciej CI sie bedzie filtr brudzil, co pogorszy osiagi, a nie polepszy:/ Zastanow sie nad tym:)
PozrdaVWiam


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » ndz maja 13, 2007 10:50

Też już nad tym myślałem i martwi mnie to troszke. Widać poprawianie JP nie jest takie proste.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt maja 15, 2007 08:03

Giugiaro1, też kiedyś miałem JP i tą rure kupiłwm w Agromie za 7 zika trzeba tylko zmierzyć długość i średnice. Czasami nie kupuj aluminiowej rury bo to szajs


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości