Wymiana plynu ukladu wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Wymiana plynu ukladu wspomagania

Post autor: Adamm » śr mar 23, 2005 22:51

Mam zamiar wymienic u siebie plyn ukladu wspomagania bo mam zalany zly plyn (czerwony) i tu rodzi sie moje pytanie jak skutecznie pozbyc sie starego plynu z ukladu??
Da sie to zrobic jakos zrobic dobrze bez kanalu??
Chce zlac caly stary plyn wiec chyba najlepiej by bylo go sspuscic przy samej pompie ale moze jest inny sposob.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Wymiana plynu ukladu wspomagania

Post autor: Borys » czw mar 24, 2005 09:16

Adamm pisze:Mam zamiar wymienic u siebie plyn ukladu wspomagania bo mam zalany zly plyn (czerwony) i tu rodzi sie moje pytanie jak skutecznie pozbyc sie starego plynu z ukladu??
Da sie to zrobic jakos zrobic dobrze bez kanalu??
Chce zlac caly stary plyn wiec chyba najlepiej by bylo go sspuscic przy samej pompie ale moze jest inny sposob.
wystarczy ze odkrecisz przewod przy zbiorniczku, odpalisz auto a pompa powinna ci wypompowac sama płyn z obiegu, poruszaj troche kierownicą

ja mam tez zalany czerwony i własnie zmieniłem na nowy tez czerwony


www.vrservice.pl

kalus666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kalus666 » czw mar 24, 2005 09:22

nie wiem czy to prawda ale slyszalem ze jak sie zalewa nowy plyn to trzeba bez uruchamiania silnika krecic kierownica tzn: zalewasz krecisz na maxa w jedna strone wtedy uklad nabiera nowego plynu a wypuszcza powietrze(widoczne babelki w zbiorniczku) i pozniej w druga strone i tak kilka razy. prawdopodobnie zapobiega to zniszczeniu pompy czy jakos tak.



kalus666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kalus666 » czw mar 24, 2005 09:23

bez odpalania silnika



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » czw mar 24, 2005 09:32

a skąd wiesz, że czerwony to "ZŁY" płyn, jeżeli autko od zawsze miało czerwony płyn to wymieniaj tylko na czerwony, nie zaleca się zmian płynu na inny niż był w układzie. Nie jest możliwe opróżnienie układu ze starego płynu bez płukania (tylko czym to wypłukać).



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 24, 2005 10:09

wiem ze jest zly bo koles w serwisie powiedzial ze ma byc zielony, gestszy. Ja uzupelnialem ubytki czerwonym bo taki mialem w Fiescie i myslalem ze tu jest to samo :crazy: dlatego teraz chce wymienic caly


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości