ciśnienie oleju w 1.9 td
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ciśnienie oleju w 1.9 td
mierzyłem ciśnienie oleju w moim zamotanym silniku w czujniku w głowicy na wolnych obr.1 bar gaz do końca jest jakieś 3.7 bar,a w czujniku przy filtrze na wolnych obrotach 1.8 bar gaz prawie do końca jest prawie 6 bar co wy na to czy to dobre ciśnienie?
a ja mam taki problem ze wlasnie zamontowalem sobie czujnik oleju w filtrze poprowadzilem kable do licznika i nic dalej jak przekrocze 2000obr zapala sie kontrolka oleju
ALE gdy wyciagne kabel od obrotomierza przy alternatorze to kontrolka sie nie zapala przy 2000obrt
dziala normalnie jak zapalam auto i gasnie po chwili jak odpali sie auto
niewiem co jest grane nielubie kabli i elektroniki/elektryki i niewiem co jest grane
moze zle podlaczam kabel do licznika ale juz wszedzie wtykalem i nic niedziala
moze czujnik jest spieprzony bo go znalazlem w garazu od VW i jest własnie od 1.8bara
HELP!!!!!!
ALE gdy wyciagne kabel od obrotomierza przy alternatorze to kontrolka sie nie zapala przy 2000obrt
dziala normalnie jak zapalam auto i gasnie po chwili jak odpali sie auto
niewiem co jest grane nielubie kabli i elektroniki/elektryki i niewiem co jest grane
moze zle podlaczam kabel do licznika ale juz wszedzie wtykalem i nic niedziala
moze czujnik jest spieprzony bo go znalazlem w garazu od VW i jest własnie od 1.8bara
HELP!!!!!!
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
Krzylu poczytaj książki osługi do mkII.
Ciśnienie oleju jest kontrolowane przy niskich i wysokich obrotach czyli do 2000 i powyżej.
Odłączając obrotomierz oszukujesz układ odpowiedzialny za kontrole cisnienia oleju, uklad "myśli", że silnik nie osiągnoł jeszcze odpowiedniej prędkości obrotowej więc nie podnosia alarmu jak jest za niskie ciśnienie.
Moze masz walniety czujnik.
Ciśnienie oleju jest kontrolowane przy niskich i wysokich obrotach czyli do 2000 i powyżej.
Odłączając obrotomierz oszukujesz układ odpowiedzialny za kontrole cisnienia oleju, uklad "myśli", że silnik nie osiągnoł jeszcze odpowiedniej prędkości obrotowej więc nie podnosia alarmu jak jest za niskie ciśnienie.
Moze masz walniety czujnik.
Nissan Patrol K160
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości