ciśnienie oleju w 1.9 td

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tom2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 29, 2005 19:28
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

ciśnienie oleju w 1.9 td

Post autor: Tom2 » śr mar 23, 2005 15:16

mierzyłem ciśnienie oleju w moim zamotanym silniku w czujniku w głowicy na wolnych obr.1 bar gaz do końca jest jakieś 3.7 bar,a w czujniku przy filtrze na wolnych obrotach 1.8 bar gaz prawie do końca jest prawie 6 bar co wy na to czy to dobre ciśnienie?



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 23, 2005 22:41

nie wiem czy dobre
ale jesli nic nie stuka,a kontrolka gasnie bez problemu to znaczy ze jest w normie...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw mar 24, 2005 04:29

a ja mam taki problem ze wlasnie zamontowalem sobie czujnik oleju w filtrze poprowadzilem kable do licznika i nic dalej jak przekrocze 2000obr zapala sie kontrolka oleju
ALE gdy wyciagne kabel od obrotomierza przy alternatorze to kontrolka sie nie zapala przy 2000obrt
dziala normalnie jak zapalam auto i gasnie po chwili jak odpali sie auto
niewiem co jest grane nielubie kabli i elektroniki/elektryki i niewiem co jest grane
moze zle podlaczam kabel do licznika ale juz wszedzie wtykalem i nic niedziala
moze czujnik jest spieprzony bo go znalazlem w garazu od VW i jest własnie od 1.8bara
HELP!!!!!!



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw mar 24, 2005 10:33

Krzylu poczytaj książki osługi do mkII.
Ciśnienie oleju jest kontrolowane przy niskich i wysokich obrotach czyli do 2000 i powyżej.
Odłączając obrotomierz oszukujesz układ odpowiedzialny za kontrole cisnienia oleju, uklad "myśli", że silnik nie osiągnoł jeszcze odpowiedniej prędkości obrotowej więc nie podnosia alarmu jak jest za niskie ciśnienie.

Moze masz walniety czujnik.


Nissan Patrol K160

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości