"Kawa z mlekiem" na nakrętce z silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zombek

"Kawa z mlekiem" na nakrętce z silnika

Post autor: zombek » śr mar 23, 2005 09:00

Macie jakieś koncepcje co może oznaczać taka maź barwy "kawy z mlekiem" na zakrętce z silnika ? Moja koncepcja to uszczelka pod głowicą przepuszczająca płyn z układu chłodzenia, ale może spotkaliście się jeszcze z innymi przypadkami...



Awatar użytkownika
Wuzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 09:18
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: Wuzel » śr mar 23, 2005 09:14

Jejku - ludzie czemu nie uzywacie opcji SZUKAJ ??
W ciagu miesiaca juz zauwazylem 5 taki temat



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » śr mar 23, 2005 09:28

SZUKAJ, SZUKAJ, SZUKAJ, SZUKAJ. A kawa z mlekiem nie jest objawem bardzo niepokojącym jeśli jeździsz na krótkich odcinkach.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

fincz

Post autor: fincz » wt mar 29, 2005 00:43

dokladnie, jak robisz male przebiegi to jest norma taka maz na korku. daj w pedal, przejedz 60 km i odkrec korek- mazi nie bedzie.



Awatar użytkownika
TZC
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:16
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: TZC » wt mar 29, 2005 01:26

miałem to prawie przez miesiąc jezdziłem bardzo żadko a teraz jężdże już normalnie i pod korkiem nie ma śladu kawy z mlekirm



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw mar 31, 2005 09:13

Jeśli wody ci nie ubywa w zbiorniczku wyrównawczym a olej się nie podnosi i nie zmienił koloru na kawke to jest oki. Poprostu na korku wydziela się osad czyli parafina jak silnik sie rozgrzeje to wszystko sie rozpuszcza i spływa. Jesli wody ubywa a olej zmienił poziom i wzrusł to poszła uszczela pod głowicą.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości