Czy to napewno sprzęgło?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy to napewno sprzęgło?
Golf III jeździ normalnie, tylko przy prędkościach rzędu 100 - 110 przy próbie dynamiczego przyspieszania "wyje" i się nie rozpedza. W momencie stopniowego przyspieszania jest ok. Myślę że to jest wina sprzęgła ? - ale mam pytanie czy trzeba cały komplet wymieniać ? czy wystarczy np docisnać , albo wyregulować napiecie linki
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Jesli sprzeglo sie slizga to predzej czy pozniej bedizesz musial je wymienic ale lepiej wczesniej gdyz jak juz z tarczy sprzeglowej wyjda nity to mozesz uszkodzic tez kolo zamachowe.Regulacja linki nic nie zrobisz gdyz nie ma takiej mozliwosci bo MK3 ma linke z samoregulacja (chyba ze wymieniles na taka bez tego wynalazku).Pare dni temu z tego samego powodu wymienialem kompletne sprzeglo u siebie.U mnie akurat polecial docisk ale wymienilem komplet bo za sam docisk zaplacilbym niewiele mniej niz za komplet a pozniej 2 razy ta sama robota jest.Za komplet SACHSA konkretnie pod moj silnik i skrzynie dalem 475zl+200zl robocizna mechanika.
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
nom to napewno sprzęgło, teraz może się śłizga tylko przy takich prędkościach a później to nawet malucha nie wyprzedzisz. Tak jak chłopaki pisali lepiej komplet wymienić i zaoszczędzić tej samej roboty za jakiś czas
pozdrawiam
pozdrawiam
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
Zdecydowanie komplet do silniczka 1.8 to nie wielki wydatek ponad 300 pln za komplet LUka ( lub sachsa jak kto woli to przeciez to samo). Dokładnej ceny nie znam ale cos koło tego bo też czekam na wymianę. Acha tak uwaga jakies 2 lata temu miałem wyciagany silnik w celu wymiany usczelniacza i widziałem stan swojego docisku i tarczy. To co zoabczyłem to tragedia ktoś zaoszczędził i wymienił tylko tarczę( poprzedni własciciel) a docisk był dosłownie pocharatany przez nity. Teraz silnik strasznie drzy pewności nie mam ale na forum ludzie piszą ze to własnie przez sprzęgło zresztą mechanicy też nie wiedzą... Propnuję nie oszczędzać tych nawet 200 zl, bo wiecej i tak zapłacisz za pnowną robocizne wymien komplet to i tak mniejszy wydatek niz w tdi zawsze jedno zero mniej;)
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości