gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: dawid018 » pt kwie 27, 2007 01:13

1-1-odbezpieczamy zabezpieczenie zaznaczone na foto i zdejmujemy linkę gazu
Obrazek

2-odkręcamy cięgna gazu(uwaga na sprężyny bo są mocno naciągnięte i mogą zrobić krzywde.trzeba też zapamiętać jak są założone żeby później nie było problemu z założeniem
Obrazek

3-odkręcamy 2 śruby na imbus które trzymają mocowanie linki gazu
Obrazek

4-odkręcamy cięgna od ssania z tyłu pompy(nakrętka na 8 kluczyk)
Obrazek

5-wykręcamy cięgno od regulacji linki gazu(wcześniej trzeba sobie jakoś zaznaczyć żeby wiedzieć do jakiego miejsca później wkręcić
Obrazek

6-następnie odkręcamy śrubę od powrotu paliwa
Obrazek

7-po wstępnym rozbebeszeniu pompa wygląda tak
Obrazek

8-następnie odkręcamy 4 śruby na imbus mocujące głowice pompy.aby odkręcić śrubę z prawej strony z tyłu pompy musimy sobie odpowiednio ugiąć imbus bo z miejscem to tam jest nie ciekawie
Obrazek
Obrazek

9-po odkręceniu śrub delikatnie unosimy głowice pompy do góry
Obrazek

10-po podniesieniu głowicy należy uważać na sprężynke która widać na foto.ostrożnie bo może wpaść do pompy i wtedy będą jaja.ja 3 godziny spędziłem nad wyciąganiem sprężynki z pompy
Obrazek

11-wyciskamy bolec z głowicy pompy
Obrazek

12-następnie podnosimy jeszcze bardziej głowicę pompy i zdejmujemy naszą nieszczęsna sprężynkę
Obrazek

13-po wyjęciu calego mechanizmy z pompy wyciągamy z niego bolec ze sprężynkami.
Obrazek

14-rozbieramy bolec,wyciągamy większa sprężynkę,wkładamy podkładki i składamy wszystko z powrotem
na foto jest zaznaczone gdzie dać podkładki.jak sie te podkładki da gdzie ta średnia sprężynka będziemy mieli problemy z obrotami.
Obrazek

15-następnie wszystko pakujemy do pompy.przed założeniem głowicy warto odkręcic śrubę od dawki paliwa(wcześniej trzeba sobie zaznaczyć dokąd ja wkręcić)prze to mamy łatwiej umieścić głowice na swoim miejscu
Obrazek
16-potem skręcamy w odwrotnej kolejności i mamy zrobionego gov moda.

mam nadzieje ze komuś się to przyda


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt kwie 27, 2007 15:50

W poradach Ventila i Tomcio666 jest ze trzeba dac 3 podkladki po 0,5mm kazda pod ta dluzsza sprezynka, natomiast tej krotszej sprezynki nie nalezy zakladac... to jak to juz jest ?? Ja chyba z 20 razy rozbieralem pompe i zmienialem ustawienia ale zawsze bylo cos nie tak, a w szczegolnosci nie dalo sie ustawic obrotow po dodaniu i trzymaniu gazu, silnik sie "rozbiegal". Ostatecznie skonczylo sie tak ze sprezynka mi tam wpadla i tego nie zauwazylem, no i ja zmielilo niestety... a koszt nowej 125 zł z przesylka :/


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt kwie 27, 2007 16:02

Dario84, ja złożyłem wszystko tak jak widzisz na zdjęciach.dziś tylko trochę przestawiłem ciegno od gazu na pompie tam gdzie są te sprężyny zielone i wszystko jest ok.auto kręci sie do końca obrotomierza bez najmniejszych problemów.a obroty mam ustawione na 900-950.jedyne co sie zmienilo po przestawieniu cięgna to homoseksualista od gazu jest troche wyżej niz normalnie


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt kwie 27, 2007 18:36

U mnie tez silnik sie wkrecal do konca obrotomierza i tez nieporownywalnie szybciej, ale mialem problem z ustawieniem stalych obrotow np. 2500, silnik sam przyspieszal... Na razie mam jakies 1,6mm podkladek i wyrzucilem ta mala sprezynke, czekam tez na ta sprezynke co sie zmielila i zobacze jak bedzie... Widc kazdy ma swoj sposob na Grovernor Moda


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob kwie 28, 2007 00:26

Dario84, ja tak jak teraz mam zostawiam bo jest w/g mnie dobrze.przyspieszenie do 100 zmniejszylo sie prawie o 1 s i to mnie zadowala


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob kwie 28, 2007 10:32

A mozesz ustawic na postoju obroty powiedzmy 2500 albo 3000 i trzymac je przez jakis czas ?? I jaka grubosc dales tych podkladek ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob kwie 28, 2007 14:19

Dario84, teraz moge.wczesniej auto samo wkrecało sie na obroty.grubość podkładek to ok 2,5-3 mm


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob kwie 28, 2007 14:53

dawid018, no super porada :))) qrde chyba sie za to biore teraz bo długi weekend idzie :PPP zobaczymy ale mam pare pytan:))
Ale moze lepiej przed robotą z tym kupić jakieś uszczelki nowe zeby od razu pompe uszczelinć itd ?????

Dlaczego niekorzy wiciągają tą małą spręzynke :???? za co ona jest odpowiedzialna ??
Ile podkładek tam władowałeś ?? i co one właściwie dają ??


JAKI MASZ NUMER POMPY ????

i ostatnie :P ile Ci robota zajęłe gdybyś nie musiał wyciągać tej spręzynki ??



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob kwie 28, 2007 15:42

To_mas, nic nie uszczelniałem bo nic nie ciekło.pomiędzy głowica a resztą pompy nie ma uszczelki.
To_mas pisze:Dlaczego niekorzy wiciągają tą małą spręzynke
a sprężynkę niektórzy wyciągają bo maja inną pompę.może jak bym u mnie wyciągnął to by było tez dobrze ale nie chce mi sie już rozbierać pompy bo co za dużo to nie zdrowo.a efekt na tym co teraz zrobiłem jest bo nawet moja dziewczyna zauważyła jak jeździła że auto sie lepiej zbiera.
To_mas pisze:Ile podkładek tam władowałeś ?? i co one właściwie dają ??
ja dałem 2 podkładki ale można dać 3 po ok 1mm każda.w poradzie Ventila jest chyba ze trzeba dać 5 mm tych podkładek.tomcio666 ma 2,5 i ja tez mam ok 3mm i jest dobrze
JAKI MASZ NUMER POMPY ????
jak pójdę coś robić przy aucie to sprawdzę jak dojrzę
To_mas pisze:i ostatnie :P ile Ci robota zajęłe gdybyś nie musiał wyciągać tej spręzynki
jak będziesz dokładnie wszystko robił,wolno,będziesz latał co chwile do kompa tak jak ja,i pierwszy raz rozbierasz pompę to 2-3 godziny.tyle mi to zajęło za pierwszym razem.największy problem jest z odkręceniem jednej śrubki,założeniem cięgna od ssania i poskładanie sprężyn i cięgna od gazu na pompie.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob kwie 28, 2007 15:48

dawid018, dzieki bardzo :))))

Ja tylko musze sobie skombinować ten oring co jest z gory przy ciegnie gazu bo go wywaliłem bo mi ciekło temtędy :pp i zabieram sie za to :))

Nie mam jeszcze nic ruszonego z ciśnieniem doładowania wiec nie wiem czy warto ???jak myslisz ??
dawid018 pisze:jak pójdę coś robić przy aucie to sprawdzę jak dojrzę
sprawdź sprawdź bo jestem ciekaw :)) czy taka sama jak moja :)



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob kwie 28, 2007 16:06

Nie mam jeszcze nic ruszonego z ciśnieniem doładowania wiec nie wiem czy warto ???jak myslisz ??
to na co czekasz.kupuj wskaźnik i kręć :bigok:


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

misiu_1_9_8_4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:05
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: misiu_1_9_8_4 » sob lip 21, 2007 00:37

A ja ma taki pytanie co zrobić najpierw bawić sie z doładowanie czy podłożyć podkładki
i jaki to ma wpływ na spalanie( chodzi tylko o podkładki)


1.4 TDI

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lip 21, 2007 00:39

misiu_1_9_8_4, a co masz juz zrobione ???

[ Dodano: Sob Lip 21, 2007 00:45 ]
ale mozesz albo zrobić gov moda albo ruszyć dawke i ciśnienie jednocześnie zakręcając zawór bezpieczeństwau i bawiąc sie z LDA :)
:bigok:



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob lip 21, 2007 08:18

misiu_1_9_8_4, rób wszystko na raz :bigok: a tak na poważnie to jak zrobisz gov moda to da co to tylko to że bedzie się wyżej kręcil.ale warto sie pobawić z cisnieniem.trudne to nie jest ale ile radości sprawia


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości