Podgrzewacze do oleju roślinnego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ja tam sie nie obawiam chyba bylem pierwszy na forum ktory zalal do TDi OR
po 3000 tys wyjmowalem wtryski i nie widzialem zbytnio nagaru na nich, a przez turbine paliwo nie przeplywa wiec nie widze problemu, chyba ze spaliny tworza wiecej osadu ale podobno maja byc czystsze wiec...
po 3000 tys wyjmowalem wtryski i nie widzialem zbytnio nagaru na nich, a przez turbine paliwo nie przeplywa wiec nie widze problemu, chyba ze spaliny tworza wiecej osadu ale podobno maja byc czystsze wiec...
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Jesli znajdziesz jeszcze jakies elektrozaworki to daj cynk Gazowe sadze maja mniejsze przekroje , sprobuje gdzies jakies opisy na necie znalesc. Sadzac po twoich zakupach i "konczeniu diesla" to chyba insalacje 2 zbiornikowa robisz.
Dzis mialem niemila niespodzianke Silniczek zagadal dopiero gdzies po godzince meczarni nad nim , otulina na kablu od rozrusznika prawie splynela tak samo na klemach od prostownika rozruchowego. Niechcial nawet na "pochodnie" zapalic ale w koncu zagadal jakos. Moze to wina oleju z biedronki :/ ( biedronka to w koncu nie rzepak ).
Moje pytanko w zwiazku z tym : czy mozliwe ze to przez zapowietrzenie pompy wtryskowej ? jest jakis inny sposob "zalania" pompy niz krecenie silnikiem ? Rurki zasilajace od paliwka mam przezroczyste wiec widzialem ze ciagnelo sobie z baku. Przeciekow brak, powietrza tez raczej nigdzie nie zasysalo, filtr paliwa zalany. Z ojcem sami nie wiedzielismy co jest !! Swiece wymieniane rok temu. pierwsza wykrecilem i sprawdzilem na krotko i rozgrzala sie szybko do czerwonosci , wiec reszty nie ruszalem. Jak juz silnik zagadal to pozniej nie bylo problemu z odpaleniem , no moze minimalny ale to wina rozladowanego akumulatorka , ktory tez ma okolo roku ( wlasnie sie laduje ). Ubiegla zima byla starszna , swiece , akumulator i taka plastikowa przekladnia w rozruszniku do wymiany ( zreszta ta przekladnia i w tym roku poszla nowa bo tamta sie rozleciala )
Dzis mialem niemila niespodzianke Silniczek zagadal dopiero gdzies po godzince meczarni nad nim , otulina na kablu od rozrusznika prawie splynela tak samo na klemach od prostownika rozruchowego. Niechcial nawet na "pochodnie" zapalic ale w koncu zagadal jakos. Moze to wina oleju z biedronki :/ ( biedronka to w koncu nie rzepak ).
Moje pytanko w zwiazku z tym : czy mozliwe ze to przez zapowietrzenie pompy wtryskowej ? jest jakis inny sposob "zalania" pompy niz krecenie silnikiem ? Rurki zasilajace od paliwka mam przezroczyste wiec widzialem ze ciagnelo sobie z baku. Przeciekow brak, powietrza tez raczej nigdzie nie zasysalo, filtr paliwa zalany. Z ojcem sami nie wiedzielismy co jest !! Swiece wymieniane rok temu. pierwsza wykrecilem i sprawdzilem na krotko i rozgrzala sie szybko do czerwonosci , wiec reszty nie ruszalem. Jak juz silnik zagadal to pozniej nie bylo problemu z odpaleniem , no moze minimalny ale to wina rozladowanego akumulatorka , ktory tez ma okolo roku ( wlasnie sie laduje ). Ubiegla zima byla starszna , swiece , akumulator i taka plastikowa przekladnia w rozruszniku do wymiany ( zreszta ta przekladnia i w tym roku poszla nowa bo tamta sie rozleciala )
Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Jednym z produktów spalania jest woda (w postaci pary wodnej), ale ona wylatuje przez wydech... więc chyba nie o to Ci chodzi... - możesz sprecyzować gdzie w silniku miałaby się ta woda pojawiać? (słowo "wytrącać" nie jest chyba tutaj zbyt odpowiednie )
Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D
cześć chłopaki powróciłem po długiej nieobecności:D;D chciałbym sie pochwalić tym ze instalacja została z powodzeniem zainstalowana w mym mk2 zrobiłem naniej ponad 3 tys km i wcale według opisów innych uzytkowników niewaliło mi frytkami;d;da zeby poczuć ze to nie ON musiałem kucnąc koło tłumika,niestety zdjeć niemam bo auto sprzedałem:D:D jakieś dziwne zainteresowanie było jak sie pare osob dowiedziało ze on na OR śmiga:Dale wracając do tematu mój Ojciec ma frontere 2,8 TDI i niech mi ktoś powie czy są jakieś przeciwskazaia do montowania roślinki do TDIka ,na TDI sie nieznam wiem ze pompa jest sterowana elektronicznie ale niewiem czy tam jest jakis czujnik w tłumiku który moze zwariowac jak bedą lecieć spaliny z OR czy jak.Pozdrawiam i oczekuje jakieiś odpowiedzi;D
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
a ktory rocznik? to jest zwtykly tdi z pompa sterowana elektronicznie? sterownik silnika pobiera sygnaly z nastepujacyhc czujnikow:
1. polozenia pedalu przysp[ieszenia
2. predkosc obrotowa walu
3. wznios igly w rozpylaczu
4. cisnienie doladowania
5. przeplywomierz powietrza w dolocie
6. temp cieczy chlodzacej
7. predkosc jazdy
8. nacisniecia pedalu hamulca
9. wl/wyl pedalu sprzegla
10. cisnienia bezwzglednego MAP
11. cisnienia atmosferycznego
wydaje mi sie ze na or nei osiagnei sie takiego cisnienia wtrysku jak na on, ale nie powinno to byc znaczenie odczowalne i autko powinno smigac bez problemu. jedyne o co mozna by sie martwic to jakies osady
1. polozenia pedalu przysp[ieszenia
2. predkosc obrotowa walu
3. wznios igly w rozpylaczu
4. cisnienie doladowania
5. przeplywomierz powietrza w dolocie
6. temp cieczy chlodzacej
7. predkosc jazdy
8. nacisniecia pedalu hamulca
9. wl/wyl pedalu sprzegla
10. cisnienia bezwzglednego MAP
11. cisnienia atmosferycznego
wydaje mi sie ze na or nei osiagnei sie takiego cisnienia wtrysku jak na on, ale nie powinno to byc znaczenie odczowalne i autko powinno smigac bez problemu. jedyne o co mozna by sie martwic to jakies osady
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wiem ze autka z pompowtryskiwaczami nie bardzo lubia sie z OR natomiast zwykly TDi z poma i odzielnie wtryskami daje rade spokojnie
ja wlasnie kombinuje wlasny podgrzewacz do OR jesli tylko uda mi sie zakonczyc prace nad nim to dam znac. postaram sie tez porobic fotki
ja wlasnie kombinuje wlasny podgrzewacz do OR jesli tylko uda mi sie zakonczyc prace nad nim to dam znac. postaram sie tez porobic fotki
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
szczerze mówiąc to niewiem czy on jest na pompowtryskiwaczach nawet niemiałem okazji mu pod maske zajżeć bo go ma dopiero od dwóch dni,dzisiaj albo jutro postaram sie dowiedzieć ,i powiem szczerze ze chyba sobie dla siebe TDI-ka daruje skoro on czerpie informacje z tylu źrudeł to wiele rzeczy sie moze w takim silniku zepsuc i chyba jak dlasiebie kupie golfa mk3 TD:D mechaniczna pompa to zawsze mechaniczna:D:D .Pozdrawiam
odnawiam lekko temattomcio666 pisze:Mi sie zdaje że bez elektrozaworów sie nie obejdzie bo jak olej zostanie w pompie to potem może być problem z zapaleniem. Ciekawe jakby wykorzystać takie zawory z instalacji gazowej, można kupić używane instalacje pierwszych generacji za niewielkie pieniądze, wymiennik ciepła zrobić we własnym zakresie
tutaj jest cała instalacja http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120460239
kto z was licytuje
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
najprosciej podgrzewcz zrobic jet w ten sposob ze pedzimy do gazowni gdzie kupujemy ok metr rurki miedzianej, takiej jak do gazu a nastepnie przewod z paliwem dochodacy do pompy paliwa obwijamy ta rurka miedziana, jest ona elastyczna wiec nie powinno byc problemy. Jedyby minus to taki ze dziala to jedynie w czasie jazdy po rozgrzaniu silnika, przy daloby sie jeszcze cos co by podgrzewalo or pred odpaleniem.
I tu sprawa sie komplikuje
moze wziasc by zespawc male postokatne pudelko tuz przed pompa. Do tgo pojemnika z jednej strony dochodziloby by paliwo a z drugiej wyplywalo. W tym czyms wywiercic ze 3 dziury, przyspawac nakretki i wkrecic ze 3 swiece. Do tego jakis przekaznik + przelacznik i podgrzeac or przed odpaleniem tak jak silnik.
I tu sprawa sie komplikuje
moze wziasc by zespawc male postokatne pudelko tuz przed pompa. Do tgo pojemnika z jednej strony dochodziloby by paliwo a z drugiej wyplywalo. W tym czyms wywiercic ze 3 dziury, przyspawac nakretki i wkrecic ze 3 swiece. Do tego jakis przekaznik + przelacznik i podgrzeac or przed odpaleniem tak jak silnik.
nie do konca tak do gazowni a do sklepu z hudraulikadaaroo pisze:najprosciej podgrzewcz zrobic jet w ten sposob ze pedzimy do gazowni gdzie kupujemy ok metr rurki miedzianej, takiej jak do gazu a nastepnie przewod z paliwem dochodacy do pompy paliwa obwijamy ta rurka miedziana, jest ona elastyczna wiec nie powinno byc problemy.
nie każda rura jest elastyczna, są tez twarde miedziane tzw sztangi, a są takie w zwojach to te sa elastyczne
ale sposób Twój daaroo[/b[ mi się zaczyna podobać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości