Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » ndz gru 06, 2009 23:38

arwam pisze:toż to maleństwo jest.
To maleństwo podobno wystarczy na 160ps i 350nm
Jest też troche większy:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=344
A na allegro widziałem też ten właśnie i to z opisem, ze styka do bodajże 300ps :bajer:
arwam pisze:Ja mam odpowiedniejszy... I tańszy mam nawet od sprintera jak chcesz
Nie wiem czy odpowiedniejszy, bo niby gdzie mam go wpasować??


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

arwam

Post autor: arwam » ndz gru 06, 2009 23:45

rav_tdi pisze:Nie wiem czy odpowiedniejszy, bo niby gdzie mam go wpasować??

on jest cienki ale z dużą powierzchnią natarcie w więc skuteczniejszy ile masz miejsca pomiędzy chłodnicą a wzmocnieniem przedniego pasa?



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » ndz gru 06, 2009 23:51

Pomyliłem sie z tamtym linkiem, bo wg. tego gościa starcza ten intercooler do 350PS :bajer:
http://allegro.pl/item821174735_interco ... ic_pl.html
arwam pisze:on jest cienki ale z dużą powierzchnią natarcie w więc skuteczniejszy ile masz miejsca pomiędzy chłodnicą a wzmocnieniem przedniego pasa?
Właśnie chodzi o to żeby był cienki, ale żeby wsadzić ten który ty masz to mosze konkretnie wyrzeźbić otwór w pasie przednim, żeby chłodnica ta wlazła!!
A chce jak najmniej pas tykać. A co do ilości miejsca, to tego właśnie nie wiem, bo jestem obecnie za granicą i nie bardzo tak zdejmować zderzak na ulicy!! Do kraju wracam na święta i chce wszystko porobić i właśnie brakuje mi info. ile tam jest miejsca?? :grrr:


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

arwam

Post autor: arwam » ndz gru 06, 2009 23:53

rav_tdi, ten do którego dawałeś link jest gruby ale niski a ten co ja mam jest wysoki ale cienki więc myślę że powinien bez większej rzeźby wejść między chłodnicę a wzmocnienie.

[ Dodano: 06 Gru 2009 22:54 ]
aparat dzisiaj mam już bo mi kolega oddał to jutro powinny być już fotki w temacie



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » pn gru 07, 2009 18:06

Mi chodzi o to, żeby zamontować go jak tu jest:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8aa ... b0dee.html tylko że ten IC siedzi pod zderzakiem r32

czaja22

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78b ... 97f16.html
tylko ten nie wiem pod jakim zderzakiem siedzi i czy ma klime

kaktus_dj, konradzkiIV

też mają FMIC w G4

Jakiesz grubości są wasze IC i czy macie klime??


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 18:34

rav_tdi, tu masz fotki moich IC.
od Saab'a ma grubość około 3cm rdzeń ale jest za to duża powierzchnia natarcia.:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3450858#3450858

myślę że powinien wejść i do MK4 bez wielkiej rzeźby ale głowy nie dam sobie uciąć.

[ Dodano: 07 Gru 2009 17:37 ]
rav_tdi pisze:Pomyliłem sie z tamtym linkiem, bo wg. tego gościa starcza ten intercooler do 350PS :bajer:
http://allegro.pl/item821...ng_fmic_pl.html
może i do 350 stykaale nie w dieslu gdzie zapotrzebowanie na powietrze jest większe.
tylko w benie gdzie nie jest tłoczone pod takim ciśnieniem.
pamiętaj że czym wyższe ciśnienie doładowania tym gęstsze jest powietrze i jest większy opór przepływu.



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » pn gru 07, 2009 18:48

Czyli ty stawiasz na to, że on wejdzie między pas przedni, a chłodnice?? - fajnie by było!! :bigok:

Piszemy o tim IC: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 666baf00b3 oczywiście

Podaj wymiary jego - wys. dł. szer. śr. wyjść i może ktoś pomoże i pomierzy tą szczeline między chłodnicą a pasem przednim, ewentualnie sie coś porzeźbi, przespawa jakieś mocowanie, czy coś, o ile będzie trzeba. Grunt, żebym nie musiał robić żyletki z tego pasa przedniego!! :grin:
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 18:51 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 2 razy.


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 18:56

rav_tdi pisze:Czyli ty stawiasz na to, że on wejdzie między pas przedni, a chłodnice??
tak myślę ale nie jestem na 100% pewien.
zmierz może ile masz miejsca między chłodnicą a wzmocnieniem przedniego pasa.

[ Dodano: 07 Gru 2009 17:57 ]
rav_tdi pisze:Piszemy o tim IC: http://www.fotosik.pl/sho...f8789666baf00b3 oczywiście
tak o tym piszemy.
wymiary będziesz chciał samego rdzenia czy całkowite?

[ Dodano: 07 Gru 2009 18:08 ]
wymiary rdzenia to 40x50x3 a całkowitej długości jest 77cm w miejscu zakończenia króćców



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » pn gru 07, 2009 19:25

arwam pisze:zmierz może ile masz miejsca między chłodnicą a wzmocnieniem przedniego pasa.
chętnie bym to zrobił, ale nie mam gdzie obecnie, bo jestem za granicami kraju.

Może w sob. zajade do znajomego i może uda mi sie u niego zdjać zderzak i pomierze!!
Mam nadz. że dobijemy interesu!! :grin:

P.S. a wyj./wej. jakiej średnicy jest?? i jak mozesz to zobacz z jakiego to jest plastiku - PE/HDPE, PB, PP, ABS??
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 19:29 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 19:38

rav_tdi pisze:P.S. a wyj./wej. jakiej średnicy jest??
wyjście będzie o średnicy chyba 55mm ale nie wiem jak sprawdzić z jakiego plastyku jest.
jak coś to w środę wrzucę Ci fotki dokładne boczków.
ale wiem że jeden z forumowiczów założył taki sam i ciśnienie ma ustawione na bodajże 1,7 czy 1,8bara i IC się trzyma w kupie .



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » pn gru 07, 2009 19:45

arwam pisze:wyjście będzie o średnicy chyba 55mm ale nie wiem jak sprawdzić z jakiego plastyku jest.
- powinno byś coś wybite w stylu PE HDPE, PP,itp, jak nie ma to trudno!! a to 55mm to zew. wym. tak??, w sumie raczej spasi bo orurowanie mam 50mm
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 19:45 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 20:25

rav_tdi, myślę że jeszcze dziś wieczorem podam Ci dokładnie średnicę lub jutro średnicę podam Ci na "wargach a nie za nimi.



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » pn gru 07, 2009 20:33

arwam pisze:myślę że jeszcze dziś wieczorem podam Ci dokładnie średnicę lub jutro średnicę podam Ci na "wargach a nie za nimi.

Luuuz, sie nie pali, ja dop. w tą sob. zajade zdjać zderzak, pomierze i wtedy mozesz wysyłąć lub nie!! :helm: i nie zap. oblukać czy jest tam coś wybite odnośnie rodz. plastiku!!

Pozdro!!
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 20:33 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 21:47

rav_tdi,

przed chwilą wróciłem z krótkiego wypadu i odrazu przy okazji jak już w garażu byłem to sprawdziłem średnicę i wyszło 63mm na wardze a za nią 60mm
jeśli byś miał elementy owężowań od VW to są one elastyczne i dadzą się naciągnąć nawet na 70mm.
ja tak miałem zrobione na IC od VECTRY C 2,2DTI przy poprzednim silniku a miałem na króćce naciągnięty z jednej strony wąż od IC od SB a z drugiej strony waż z 1Z z AUDI 80.
są dość elastyczne i wytrzymywały ciśnienia rzędy 1,8bara



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości