Na przykład to, że załóż osobny temat z tym autem.szewczi90 pisze:a co sądzicie o tym?
http://allegro.pl/volkswagen-polo-1-4-b" onclick="window.open(this.href);return false; ... 09332.html
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Witam chcę zamienić swojego Golf II TD 1.6 125KM na coś mocniejszego co wybrać:
1.9 TD 75KM AAZ + tuning powiedzmy do 150KM
1.9 TDI 110KM pompa + tuning
1.9 TDI 110/130KM comonrain + tuning
AAZ się ładnie kręci i tanio, ma ładne po tym spalanie no i mocy też wystarczająco hmmm.
GOLF III z AAZ czy z AFN?
Może jakiś seat jeden z tańszych egzemplarzy ale już na comonrain i 110-130KM?
1.9 TD 75KM AAZ + tuning powiedzmy do 150KM
1.9 TDI 110KM pompa + tuning
1.9 TDI 110/130KM comonrain + tuning
AAZ się ładnie kręci i tanio, ma ładne po tym spalanie no i mocy też wystarczająco hmmm.
GOLF III z AAZ czy z AFN?
Może jakiś seat jeden z tańszych egzemplarzy ale już na comonrain i 110-130KM?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
** raczej common rail.Kejpi pisze: comonrain i 110-130KM?
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
A to nie były pierw pompowtryski począwszy od Golfa IV 1,9 TDI PD, a common rail VW wprowadził do eferty dopiero wraz z Golfem V i silnikiem 2,0 TDI.
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
jakos w 2008 roku dopiero z tego co pamiętam, przynajmniej jeśli chodzi o 2.0 TDI w Passacie B6.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Bo właśnie mnie dziwi to, że kolega Kejpi pisał, że Golf III i common rain? A trochę się tym interesuje to strasznie mnie to zdziwilo.
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Najlepszą bazą pod tanie mody będzie zawsze TDI VP czyli bazowe 110KM które samym softem (za kilka stów) zrobisz na 150KM. Silniki wytrzymują o wiele więcej ale powyżej zaczynają się problemy z przeniesieniem mocy. Trzeba modyfikować sprzęgło i półosie.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
nie pisałem że CR występuje w golf iii tylko czy golf iii z AAZ bądź AFN czy może coś tańszego z innych modeli 110-130KM na CR
TDI 110 chodzi ci o AFN?
I przepraszam pochrzaniło mi się PD z Common rail
TDI 110 chodzi ci o AFN?
I przepraszam pochrzaniło mi się PD z Common rail
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
TDI 110 to AFN albo nowsze ASV, AHF. To samo co w ASV + program osiągniesz w ALH na wtryskach z ASV + program.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
z racji tego, że jeździłem 10 lat moim ukochanym dzikiem aaz po modach, a teraz jeżdżę benzyną dołożę swoje 3 grosze do tematu.
stary dobry diesel palił max 6,5 lato/zima, na trasie jadąc spokojnie oczywiście mniej
mimo pomodzonego silnika początkowo na 103 kunie, ostatnie 3 lata na ponad 140 spalanie praktycznie nie zmieniło się
pogonisz diesla to spali litr więcej i to wszystko
w ostatnim czasie ujeżdżam już nowy nabytek, tym razem z przekory próbuję opla [ale vw na zawsze w sercu]
turbo benzyna 1.4 140 kuni. jestem zdziwiony spalaniem. max co osiągnąłem to 7.4 latając 140-180 po a2-a1 w deszczu.
obecnie przy normalnej jeździe pali 6-6,5 średnio. zamulając na trasie można osiągnąć spalanie w okolicach 5 litrów, co w benzyniaku jest eleganckim wynikiem. masa astry niestety nie pomaga w oszczędzaniu paliwa - 1430kg w dowodzie. opony też mam walce bo 215/50/17, tak więc uważam, że jeśli ktoś mało jeździ to śmiało nowoczesnego benzyniaka kupować. za 3 lata pewnie założę gaz i będzie fajnie. nawiasem mówiąc silnik wystarczająco dynamiczny. 3 bieg ma zakres prędkości 40-130 więc dynamiczne wyprzedzanie nie stanowi absolutnie problemu
jazda dieslem różnie się od benzyny. diesel przy 2k obr napędza się idealnie, natomiast benzynę trzeba zakręcić w okolice 3,5-4k żeby poczuć porządny przeciąg. częściej trzeba lewarkiem wachlować, ale w sumie polubiłem benzyniaka.
stary dobry diesel palił max 6,5 lato/zima, na trasie jadąc spokojnie oczywiście mniej
mimo pomodzonego silnika początkowo na 103 kunie, ostatnie 3 lata na ponad 140 spalanie praktycznie nie zmieniło się
pogonisz diesla to spali litr więcej i to wszystko
w ostatnim czasie ujeżdżam już nowy nabytek, tym razem z przekory próbuję opla [ale vw na zawsze w sercu]
turbo benzyna 1.4 140 kuni. jestem zdziwiony spalaniem. max co osiągnąłem to 7.4 latając 140-180 po a2-a1 w deszczu.
obecnie przy normalnej jeździe pali 6-6,5 średnio. zamulając na trasie można osiągnąć spalanie w okolicach 5 litrów, co w benzyniaku jest eleganckim wynikiem. masa astry niestety nie pomaga w oszczędzaniu paliwa - 1430kg w dowodzie. opony też mam walce bo 215/50/17, tak więc uważam, że jeśli ktoś mało jeździ to śmiało nowoczesnego benzyniaka kupować. za 3 lata pewnie założę gaz i będzie fajnie. nawiasem mówiąc silnik wystarczająco dynamiczny. 3 bieg ma zakres prędkości 40-130 więc dynamiczne wyprzedzanie nie stanowi absolutnie problemu
jazda dieslem różnie się od benzyny. diesel przy 2k obr napędza się idealnie, natomiast benzynę trzeba zakręcić w okolice 3,5-4k żeby poczuć porządny przeciąg. częściej trzeba lewarkiem wachlować, ale w sumie polubiłem benzyniaka.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Te nowe małe turbodoładowane benzyny jak Twoja świetnie się sprawdzają z automatami, szybkimi dwusprzęgłówkami. Manual to męczarnia
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jak sądzicie co by było lepszym wyborem czy stary znany 2.6 V6 150KM czy rasowo brzmiący nieduży 2.3 VR5 150KM oczywiście obie wersje 4x4 ?
Wszak miałem w swym posiadaniu większość diesli, i do tej pory nie narzekam ,to jest maleńki niedosyt rasowego brzmienia motoru na wyższych obrotach , to często zastanawiam się czego bardziej się obawiać: ewentualnych komplikacji w dieslu czy w LPG? diesel (czy to AFN czy AEL) to legenda, ale i ona posiada wcześniej czy później ingerencji mechanicznych, to samo dotyczy benzyn z LPG (a mimo wszystko LPG = przyśpieszone zużycie). Kwestia spalania jakoś się wyrównoważa bo tu diesel to tylko ropa, a tam znów gaz...a trza dolać benzynki czy do rozruchu czy też by przegonić.
Więc skupiając już się na PB to który motor byłby dobrym wyborem w 4x4? wiedząc że 2.6 siedzi w A6 C4( chyba jakoś by się zbierało) a 2.3 w Borze?
Wszak miałem w swym posiadaniu większość diesli, i do tej pory nie narzekam ,to jest maleńki niedosyt rasowego brzmienia motoru na wyższych obrotach , to często zastanawiam się czego bardziej się obawiać: ewentualnych komplikacji w dieslu czy w LPG? diesel (czy to AFN czy AEL) to legenda, ale i ona posiada wcześniej czy później ingerencji mechanicznych, to samo dotyczy benzyn z LPG (a mimo wszystko LPG = przyśpieszone zużycie). Kwestia spalania jakoś się wyrównoważa bo tu diesel to tylko ropa, a tam znów gaz...a trza dolać benzynki czy do rozruchu czy też by przegonić.
Więc skupiając już się na PB to który motor byłby dobrym wyborem w 4x4? wiedząc że 2.6 siedzi w A6 C4( chyba jakoś by się zbierało) a 2.3 w Borze?
był: Vento 1.8 AAM CLX 95r.
Golfik III 1.9TDi AFN CL 97r.
Volvo S70 2.5TDi AEL limited 00r.
Passat B5 1.9TDi AFN 98r.
jest: Audi A4 B5 1.9 TDi AFN 98r.
Golfik III 1.9TDi AFN CL 97r.
Volvo S70 2.5TDi AEL limited 00r.
Passat B5 1.9TDi AFN 98r.
jest: Audi A4 B5 1.9 TDi AFN 98r.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Witam! Doradźcie mi co będzie lepsze w Lupo 1.4 + LPG, 1.0 + LPG, czy jednak SDI ?? Ok 1tyś km miesięcznie minimum
- kostek007
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: czw sie 05, 2010 10:12
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Ja bym bral sdi bez zastanawiania. Silnik nie do zajechania. Bez turbiny, spalanie male. Dla mnie nie ma sie nad czym zastanawiac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości