Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729
U ciebie będzie taki jak u Michasia, znajduje się on pod sprężarką i jest przykręcony do muszli na 3 imbusy, mocowany na wcisk i raczej nie uda się go wyjąć bez wyciągania sprężarki
Na początek odkręć metelowy przewód od muszli i spróbuj dmuchnąć kompresorem, to co pisałem z wd-40 odpada niestety.
U ciebie będzie taki jak u Michasia, znajduje się on pod sprężarką i jest przykręcony do muszli na 3 imbusy, mocowany na wcisk i raczej nie uda się go wyjąć bez wyciągania sprężarki
Na początek odkręć metelowy przewód od muszli i spróbuj dmuchnąć kompresorem, to co pisałem z wd-40 odpada niestety.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Podepnij manometr i zobacz co się dzieje z ciśnieniem doładowania w czasie jazdy ,szczególnie w momencie tego chwilowego zamulenia .Bez tego to możemy sobie gdybać w nieskończoność .mateusz_kajtek pisze:gdzie dokładnie znajduje sie ten zawór? jak konkretnie do niego dojść? jak mam sie za to zabrać? bo nawet nie wiem gdzie tego szukać..
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
chyba zrobiłem przynajmniej narazie problem znikł i jest GTI w akcie desperacji spiłowałem nowego pina tak aby część stożkowa była tak długa jak w ori pinie zainstalowałem pina jade na próbe wciskam gaz a tu wgniata w fotel aż miło i to na każdym biegu, żadnego przymulania na wysokich obrotach kręcił sie jak nigdy, zrobiłem chyba z 6-7 prób i póki co jest super... Munior chyba masz robote przydał by sie nowy pin o wymiarch poszczególnych części takich jak ten mój ori....
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie ma sprawy przyslij ten ode mnie to poprawię .Albo podrzuć na meila rysunek z wymiarami i zrobię ci drugi po kosztachmateusz_kajtek pisze:Munior chyba masz robote przydał by sie nowy pin o wymiarch poszczególnych części takich jak ten mój ori....
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
munior, wiedziałem ze na Ciebie można liczyć dogadamy sie na gg
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 21:01 przez mateusz_kajtek, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
Witam
Zabralem sie dzis za wyjecie tego bolca z pompy. Teraz mam kilka pytan. Gdy go wyjalem zauwazylem ze jest caly w jakims mazidle zaschnietym(widac na foto). Trzeba to sciagnac ?
I co sie stanie jesli przedobrze z podkladka. Nie wiem czy widac to ale gdy wyjme calkowicie podkladke to bolec bedzie w koncowej fazie wysuwal sie ciut juz za tym wcieciem ? Lepiej przyszlifowac ta podkladke ? Mozna dac w zamian plastikowa czy metalowa ?
Zabralem sie dzis za wyjecie tego bolca z pompy. Teraz mam kilka pytan. Gdy go wyjalem zauwazylem ze jest caly w jakims mazidle zaschnietym(widac na foto). Trzeba to sciagnac ?
I co sie stanie jesli przedobrze z podkladka. Nie wiem czy widac to ale gdy wyjme calkowicie podkladke to bolec bedzie w koncowej fazie wysuwal sie ciut juz za tym wcieciem ? Lepiej przyszlifowac ta podkladke ? Mozna dac w zamian plastikowa czy metalowa ?
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 12:54 przez jarekkoval, łącznie zmieniany 1 raz.
- Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
- Kontakt:
witam!!
czy zeszlifowanie delikatne podkładki tej:
da zauwazalny efekt??mocno bedzie kopcił??
dzieki za odp
[ Dodano: 29 Gru 2009 13:21 ]
bo rozumiem ze ona ogranicza zakres dzialania tego pina więc gdyby troszke ją podszlifowac to dostawał by wieksza dawke na wyzszych obrotach dobrze rozumuje??
[ Dodano: 29 Gru 2009 13:26 ]
nie przeczytalalem posta kolegi jarekkoval, on pierwszy zadal te pytanie
czy zeszlifowanie delikatne podkładki tej:
da zauwazalny efekt??mocno bedzie kopcił??
dzieki za odp
[ Dodano: 29 Gru 2009 13:21 ]
bo rozumiem ze ona ogranicza zakres dzialania tego pina więc gdyby troszke ją podszlifowac to dostawał by wieksza dawke na wyzszych obrotach dobrze rozumuje??
[ Dodano: 29 Gru 2009 13:26 ]
nie przeczytalalem posta kolegi jarekkoval, on pierwszy zadal te pytanie
mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
Balugass, dobra juz po jazdach probnych
poprawa jest takze polecam ale...
nie chce zakladac nowego watku ale moze cos skopalem ?
wlozylem bolec najwiekszym wcieciem do tego bolca w pompie
zlozylem pompe noi jazda
zauwazylem ze przy gazie w oporze cisnienie na 1 2 moze i na 3 biegu rosnie do 1,2-1,5 bara ale jak osiagnie ta wartosc to spada do 0,8
sam nie wiem juz co mu dolega....
poprawa jest takze polecam ale...
nie chce zakladac nowego watku ale moze cos skopalem ?
wlozylem bolec najwiekszym wcieciem do tego bolca w pompie
zlozylem pompe noi jazda
zauwazylem ze przy gazie w oporze cisnienie na 1 2 moze i na 3 biegu rosnie do 1,2-1,5 bara ale jak osiagnie ta wartosc to spada do 0,8
sam nie wiem juz co mu dolega....
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
Odrobina podkładki jest potrzebna, bo inaczej może pojawić się wyciek z bolca lda.
Fajną pompę masz, podobna do mojej
Podaj nr to może powiem Ci coś ciekawego.
Jeśli podczas tego spadku ciśnienia jest czarny dym to zacina się zawór upustowy, jeśli nie ma dymu to musisz dać kawałek podkładki na pina, bo bolec zaczyna się chować od nacisku.jarekkoval pisze:zauwazylem ze przy gazie w oporze cisnienie na 1 2 moze i na 3 biegu rosnie do 1,2-1,5 bara ale jak osiagnie ta wartosc to spada do 0,8
Fajną pompę masz, podobna do mojej
Podaj nr to może powiem Ci coś ciekawego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości