MK III GTI 2.0 8v 115KM czy 20. 16v 150KM

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz gru 13, 2009 12:03

yahoo_p pisze:I tak większość zagazowanych abfów jeździ na mikserze albo blosie i tyle jest z mocy :green_fuck:
na mikserze zgodze sie ale na blosie nie ma dużych strat poczytaj o tym na forum jest dużo napisane i ludzie chwalą sobie blosa wiem bo mam ABF praktyczne seria do tego rozpiepszona głowica którą będe musiał wymienić a moc jak w podpisie
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 12:03 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 13, 2009 12:07

Ja tam mam LPG na blosie i 235km/h wycisnąłem na CDA. :bajer:



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz gru 13, 2009 12:12

TAZ pisze:Ja tam mam LPG na blosie i 235km/h wycisnąłem na CDA. :bajer:
dokładnie mój wynik na A4 Wrocław Katowice 230km/h też na CDA kumpel niedawno sprzedał ABF-a miał tam zwykły mikser to nie miał podlotu do mojego


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Alan GTi

Post autor: Alan GTi » ndz gru 13, 2009 15:26

AD6 pisze:na blosie nie ma dużych strat
dokladnie,mam wiec jest git :)
zastanawiam sie tylko czemu tego nie zalozylem od razu jak kupilem tylko dopiero teraz,bo roznica jest kolosalna w porownaniu do zwyklego miksera :D



Awatar użytkownika
Terpis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: pn maja 25, 2009 10:10
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Terpis » czw sty 21, 2010 00:46

Koledzy z zapytaniem. Jaka bedzie najlepsza uszczelka pokrywy zaworow do mojego golfa ? co wchodzi w sklad ? Napiszcie wszystko co wiecie :bigok: . Pytanie skierowane do osob ktore juz takie cos robili. Wiem ze moze to nie dzial na takie tamaty ale w odpowienim dziale nie moge umiescic jakis blad a troche mi sie spieszy z tym.

GOLF 2.0 16v ABF z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 00:47 przez Terpis, łącznie zmieniany 1 raz.


<<ZAPRASZAM do obejrzenia tematu>>
Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw sty 21, 2010 01:12

Terpis pisze:Koledzy z zapytaniem. Jaka bedzie najlepsza uszczelka pokrywy zaworow do mojego golfa ?
Hmm ja ostatnio zmieniałem. W IC dostałem firmy Elring... Nie powiem, że jestem zachwycony bo coś mi trochę przecieka przy świecach : /

Pamiętaj tylko że w zależności od roku produkcji silnika są 2 rożne typy uszczelek...

A komplet składa się z dużej uszczelki (dookoła głowicy, małej podłużnej do świec oraz 2 półokrągłych gumek przy wałka rozrządu..


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Terpis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: pn maja 25, 2009 10:10
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Terpis » czw sty 21, 2010 01:18

tirsone pisze:
Terpis pisze:Koledzy z zapytaniem. Jaka bedzie najlepsza uszczelka pokrywy zaworow do mojego golfa ?
Hmm ja ostatnio zmieniałem. W IC dostałem firmy Elring... Nie powiem, że jestem zachwycony bo coś mi trochę przecieka przy świecach : /

Pamiętaj tylko że w zależności od roku produkcji silnika są 2 rożne typy uszczelek...

A komplet składa się z dużej uszczelki (dookoła głowicy, małej podłużnej do świec oraz 2 półokrągłych gumek przy wałka rozrządu..
Kolego ile placiles za ten zestaw ?


<<ZAPRASZAM do obejrzenia tematu>>
Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw sty 21, 2010 01:51

Kolego ile placiles za ten zestaw ?
hmm jak dobrze pamiętam to z 80 zł...

Jak masz silnik do 95 roku to zerknij do mojego tematu z podpisu bo mam na sprzedanie komplet uszczelek do ABFa za grosze. Cena tak niska bo otworzyłem opakowanie żeby naocznie przekonać się, że Pan z IC się pomylił i muszę kupować inną uszczelkę.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw sty 21, 2010 09:19

tylko Victor Reinz :bajer: ja płaciłem 2 lata temu 65 zł


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Terpis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: pn maja 25, 2009 10:10
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Terpis » czw sty 21, 2010 10:57

LCQ pisze:tylko Victor Reinz

Najlpsze :chytry: ? podskocze dzis do IC i podpytam.


<<ZAPRASZAM do obejrzenia tematu>>
Obrazek

Awatar użytkownika
emilson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 928
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
Lokalizacja: lubliniec
Kontakt:

Post autor: emilson » czw sty 21, 2010 11:19

dokladnie LCQ ja robiac swapa tylko Victora pakowalem wszystkie mozliwe uszczelki :bigok: ....i ciesze sie ze wlasnie te,
włozyslimy do innego silnika jakies takie uszczelki w czerwonym opakowaniu to wszystkie powylaziły po za obrys pokrywy i wyglada to niesmacznie pozatym po 3 miesiacach zaczela sie pocic
u mnie VIctor idealnie lezy i nic nie cieknie cena rok temu 67 zł
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 11:20 przez emilson, łącznie zmieniany 1 raz.


never ending story

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw sty 21, 2010 16:10

duber pisze:moje zdanie takie,chcesz oszczednie tdi,bo nawet dobra zapalniczka jest na benzyne :bigok:
tez podzielam zdanie ze ABF i gaz to jakos niepasuje.tanio-TDI
to moje zdanie :bigok: jak by mnie sytuacja zmusiła(dojazdy itp) to predzej drugie auto kupie diesla i zostawie sobie abf'a bez gazu niz go zagazuje.
taa, w miescie to tdi wychodzi wrecz rewelacja :rotfl:
moje mk3 wciaga 8 litrow co daje jakies 33 pln, a to 17 gazu wiec taniej mnie wychodzi smiganie vr6 z sekwencja niz traktorem...

a abf pewnie jeszcze mniej wciaga niz vr6 wiec jeszcze bardziej warto go gazowac :satan: :satan: :satan:

nie ma sie co rozplywac nad tym jaki abf to wspanialy silnik, bo to zaden technologiczny cud, tylko zwykly silnik z lepsiejsza glowica ;)

a tdi to sie oplaca jak sie lata w trasy po autostradach a nie do walki w miescie ;) (chodzi o ekonomie ofkors) :okej: :okej: :okej:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw sty 21, 2010 16:33

a tdi to sie oplaca jak sie lata w trasy po autostradach a nie do walki w miescie ;) (chodzi o ekonomie ofkors)
na trasie TDi też odstaje pod względem ekonomii :bigok:



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw sty 21, 2010 16:51

mi to w trasie tdi lepiej wychodzi, bo nie mam nawet jakis wiekszych mozliwosci ;D
za to w vr czesto sa redukcje o pare biegow do wyprzedzania ;D co sie odbija potem przy stacji lpg ;D



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości