Kąt poczatku wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
panowie a ja mam takie pytanie :
-kat wtrysku 100
--20 stopni pali od strzala
-jak bym go nie cisnal nigdy najmniejszej chmurki nie puscil
-kop jest
i teraz py tanko czy zmienialibyscie go ? mimo iz autko smiga jak mazenie ? czy blad zlego ustawienia wtrysku wyskakujacy w vagu ma jakis wplyw na dzialanie auta czy jest to tylko komunikat informacyjny i to ze ten blad wyskakuje to mozna z nim jedzic normalnie
-kat wtrysku 100
--20 stopni pali od strzala
-jak bym go nie cisnal nigdy najmniejszej chmurki nie puscil
-kop jest
i teraz py tanko czy zmienialibyscie go ? mimo iz autko smiga jak mazenie ? czy blad zlego ustawienia wtrysku wyskakujacy w vagu ma jakis wplyw na dzialanie auta czy jest to tylko komunikat informacyjny i to ze ten blad wyskakuje to mozna z nim jedzic normalnie
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
perki, napisz jeszcze jaki silnik bo moze masz PD a tam w ogole nie patrzy sie na kat wtrysku (pytam kontrolnie )
Urban legend. Kat zalezny jest od temperatury paliwa i teoretycznie moze byc nawet 30 a i tak bedzie idealnie na niebieskiej linii. Poza tym kazdy silnik ma te wartosci inaczej porozmieszczane na wykresie (inne poczatki i konce linii czerwonej i zielonej)antojuja pisze:optymalnym ustawieniem jest 49-51
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
mk 4 ,110 koni cos na A
kumpel mechanik mi powiedzial " pali pali , nie kopci - nie kopci , jest moc , jest moc to russzamy to jak zacznie sie cos dziac "
a z bledem ktory widzi prez to komputer mozna jezdzic normalnie czy to tez ma jakis negatywny wplyw na jazde?
jeszcze poczytam co napiszecie i ewentualnie zmienie ,obserwujac wtedy jak sie jezdzi
kumpel mechanik mi powiedzial " pali pali , nie kopci - nie kopci , jest moc , jest moc to russzamy to jak zacznie sie cos dziac "
a z bledem ktory widzi prez to komputer mozna jezdzic normalnie czy to tez ma jakis negatywny wplyw na jazde?
jeszcze poczytam co napiszecie i ewentualnie zmienie ,obserwujac wtedy jak sie jezdzi
A czy jest zaleznosc ze jak ustawimy kat wtrysku i w bloku 004 mamy w czwartym polu 0.0 czyli idealne ustawienie a w bloku 000 drugie pole automatycznie tez pokaze dobra wartosc z przedzialu 124-134 bo tu mamy podany poczatek wtrysku? Dotyczy to silnika PD ajm gdzie kat ustawiamy na kole od walka rozrzadu, sumujac to ze jak ustawimy to jedno czyli kat wtrysku na kole i osagniemy najlepiej cos kolo 0,0 na 004 bloku pole czwarte to w 000 pole drugie bedzie OK !
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Kąt poczatku wtrysku
Mam nietypowy problem co do kąta wtrysku w swoim golfie IV 98r. silnik ALH .Po podłączeniu vaga kąt wtrysku waha się w granicach 14-17 . Wiem że to za mało i już chciałem podciągnąc do prawidłowej normy ale po chwili na wykresie było wszystko dobrze czyli w granicach 45-47 . I teraz zgupiałem , dodam że silnik był rozgrzany . Dzisiaj znowu próba podłączenia vaga i znowu pokazuje wartości zaniżone a mianowicie 14-17.Golfik pali od strzała zarówno zimny jak i ciepły nigdy nie było z nim problemów.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Kąt poczatku wtrysku
Niemożliwe, żeby tak kątem wtrysku rzucało ... sprawdź 000bs - to czy na ciepłym czy na zimnym nie ma znaczenia - na zblokowanych nastawach będzie zawsze ta sama wartość, tyle że tditiming wykres będzie inaczej wyglądał.
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Kąt poczatku wtrysku
Jeśli dobrze zrobiłem (program mam dopiero od paru dni ) to na wykresie jest dużo za nisko .Około 50jednostek brakuje do czerwonej lini . Zrobiłbym zdjęcie ale zabardzo niewiem jak to zrobic.Próbowałem jeszcze wczoraj i wartośc była niska wahała się w granicach 15-18. Jedynie co dziwnego zauważyłem to po włączeniu bassic seting i grupa 000 i w polu nr2 wartośc nak na chwilke prawie niezauważalna pokazuje 47i wraca na ten poziom zaniżony . Przepraszam że tak pisze troszkę chaotycznie ale jak już pisałem dopiero się uczę tego programu .Dzisiaj mam troszkę wolnego i może powalczyc z ustawieniem pompy?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Kąt poczatku wtrysku
Przez chwilę może mignąć bo ecu musi przestawić nastawy na zblokowane, przełączasz na bassic setting i sprawdzasz, jak jest 15-18 to doregulować- regulacja jest opisana na forum w dwóch tematach.
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Kąt poczatku wtrysku
OK dzisiaj powalczę z tym kątem . Śmigam do garażu i potem dam znac co i jak .
I udało się .Jestem już po ustawieniach i za drugim razem udało się trafic idealnie w niebieską linię (50). O to co mi wyszło w Basic Setting # 043 # 050 # 000 # 014 # 096 # 198 # 097 # 161 # 121 # 139 #
Czy teraz wszystko jest wporządku?
I udało się .Jestem już po ustawieniach i za drugim razem udało się trafic idealnie w niebieską linię (50). O to co mi wyszło w Basic Setting # 043 # 050 # 000 # 014 # 096 # 198 # 097 # 161 # 121 # 139 #
Czy teraz wszystko jest wporządku?
Kąt poczatku wtrysku
Odgrzeje trochę kotleta....
Z dieslem nigdy nie miałem doczynienia... Posiadam kabelek do swojej benzyny ale kolega ma problem z pierwszym odpaleniem więc tak z ciekawości się podpielismy.
Silink to ALH kłopoty z pierwszym rozruch. Kręci kręci i po dłuższej chwili dopiero odpala.
Chciałem sprawdzic ustawienia kąta wtrysku. Podpielismy kabel.... na włączonym zapłonie wybraliśmy silnik i basic setting grupa 000 i 2 okieno pokazuje 38. Czy to są właśnie ustawienia kąta ?
Jeśli dobrze patrzymy to chyba coś jest nie tak, bo przy probie zmiany za pomoca kręcenia kolem nie zmienia się żadna wartość. ...
Z tego co czytałem to minimalny ruch powinien już zmienić nastawy.
Czy ktoś mógłby zweryfikować nasze działania i podpowiedzieć w razie W czy dobrze kombinujemy Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki odnośnie gdzie i jakie wskazania odczytać...
Z dieslem nigdy nie miałem doczynienia... Posiadam kabelek do swojej benzyny ale kolega ma problem z pierwszym odpaleniem więc tak z ciekawości się podpielismy.
Silink to ALH kłopoty z pierwszym rozruch. Kręci kręci i po dłuższej chwili dopiero odpala.
Chciałem sprawdzic ustawienia kąta wtrysku. Podpielismy kabel.... na włączonym zapłonie wybraliśmy silnik i basic setting grupa 000 i 2 okieno pokazuje 38. Czy to są właśnie ustawienia kąta ?
Jeśli dobrze patrzymy to chyba coś jest nie tak, bo przy probie zmiany za pomoca kręcenia kolem nie zmienia się żadna wartość. ...
Z tego co czytałem to minimalny ruch powinien już zmienić nastawy.
Czy ktoś mógłby zweryfikować nasze działania i podpowiedzieć w razie W czy dobrze kombinujemy Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki odnośnie gdzie i jakie wskazania odczytać...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości