Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » sob gru 05, 2009 21:04

a co moze byc nie tak bo pewnie pompiarz bedzie mi wmawial ze wszystko jest ok


powered by xes...

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob gru 05, 2009 21:18

ajurczuk pisze:niedawno oddałem pompe do uszczelnienia bo ciekło mi paliwo z odpowietrznika lda ostatnio zdjełem pokrywe i zauwazyłem cos dziwnego jak wyjełem bolec i nacisnąłem gaz na zgaszony silniku rysik nie wysuna sie a na odpalonym silnku sam powoli sie wysuwa bez dodawana gazu czy tak powinno byc bo przed uszczelnieniem było inaczej
"Fahofcy"od siedmiu boleści ,nawet pompy nie złożą tak jak była ,ale golić z kasy to potrafią :grrr: normalnie jak czytam o takich "fahofcach"to nóż mi się w kieszeni otwiera...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » ndz gru 06, 2009 10:07

czyli zle poskładał pompe :( albo za duzy oring dał w lda i rysik sie nie wysówa na zgaszonym silniku


powered by xes...

Awatar użytkownika
xxxMODZELxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Post autor: xxxMODZELxxx » pn gru 07, 2009 17:32

ja mam nowa pompe i jak rano odpalam to od razu lapie i odpala silniczek na rowne obroty i zaczyna po sekundzie szarpac i sie dusic no i nie wiem o co mu chodzi... przed wymiana niby tez tak bylo ale to niby wina powietrza w przewodach byla. Pompa sie pocila i lapala powietrze a teraz nie ma powietrza no i nie wiem czemu tak odpala :grrr:


Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 17:41

xxxMODZELxxx, w momencie jak zaczyna szarpać to w wydechu pojawia się jakiś dym?
jak tak to jaki ma kolor?



Awatar użytkownika
xxxMODZELxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Post autor: xxxMODZELxxx » pn gru 07, 2009 17:58

no kopci i to calkiem niezle na bialo


Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 18:03

xxxMODZELxxx, podłącz lampkępod świece żarowe i zobaczy nie zaczyna szarpaś w momencie kiedy przestają świece żarowe grzać.


i sprawdź czy nia giba Ci się koło pasowe na wale.
nie zaczyna ci się wtedy również głośno tłuc metalicznie?



Awatar użytkownika
xxxMODZELxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Post autor: xxxMODZELxxx » pn gru 07, 2009 18:08

Oooooooooo na bank swiece jeszcze grzeja bo jak w dzien odpalam to nie czekam az ta sprezynka brzeknie od grzania swiec i odpalam i jak juz silnik chodzi to slysze po kilku sek te "brzek" ze skonczylo swiece grzac to na bank i tak rano jest tylko ze rano odpalam jak juz pyknie i skonczy grzac swiece.

Normalnie chodzi nic nie tlucze tylko sie dusi i kurde gazu dam to tez jakby chcial a nie mogl...

Tam nic raczej sie nie majta wszystkie paski chodza rowno
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 18:36 przez xxxMODZELxxx, łącznie zmieniany 2 razy.


Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 18:42

xxxMODZELxxx pisze:Tam nic raczej sie nie majta
nie raczej tylko musisz na pewno wiedzieć.
zobacz czy koło pasowe na wale korbowym chodzi równo.
i nie patrz na paski tylko na koło.



Awatar użytkownika
xxxMODZELxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Post autor: xxxMODZELxxx » pn gru 07, 2009 18:52

No to jutro zobacze bo juz ciemno i nic nie zobacze. A z tymi swiecami co zrobic albo ewenualnie z tym kolem jakby krzywo chodzilo?


Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 19:01

xxxMODZELxxx pisze:co zrobic z tym kolem jakby krzywo chodzilo?
albo szlifowanie wału czego nie polecam bo jest duże prawdopodobieństwo że usterka się może odnowić w najmniej oczekiwanym momencie, lub opcję którą polecam wymiana wału i włożenie wału od TDI 1Z lub AFN.



Awatar użytkownika
xxxMODZELxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Post autor: xxxMODZELxxx » pn gru 07, 2009 19:12

arwam, czemu akurat z tych silnikow? Lepiej bedzie dzialac czy jak?


Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 19:18

xxxMODZELxxx pisze:arwam, czemu akurat z tych silnikow?
tam jest inaczej rozwiązany klin i jest znacznie mniejsze ryzyko ponownego uszkodzenia wału oczywiści przy odpowiednim postępowaniu



Awatar użytkownika
xxxMODZELxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lis 30, 2009 09:01
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Post autor: xxxMODZELxxx » pn gru 07, 2009 19:22

zle postepowanie?? :bajer: czyli?


Szerokiej drogi? Dzięki, ale wąską też dojadę:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości