Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Piasek, tdi ahu w budzie cordoby spalanie średnie 5.0-5.5l x 3.60 paliwa eko rakietowego = 18-20zł i w tym jest dynamika i zapakujesz do niego co chcesz
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
a jak je ukradniesz to w ogóle za darmo jedziesz...-V.A.G- pisze:5.0-5.5l x 3.60 paliwa eko rakietowego = 18-20zł
Zejdźmy na ziemię, rozmawiajmy o realnych kosztach, a te w dzisiejszych czasach stawiają na czele ekonomii jazdy małe hatchbacki z niewielkimi silnikami benzynowymi starszawej konstrukcji, zmodyfikowanymi o dobrze skompletowana i jeszcze lepiej założona i zestrojoną instalację wtrysku LPG.
Ekonomia dzisiejszych diesli jest przede wszystkim w trasie i tylko do pewnego czasu kiedy to zaczynają pojawiać się awarie pochłaniające ogromne koszty napraw.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
VW sie nie psują
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
, wypowiedz na poziomie 7 latka, to po co habdlujesz częściami do niego ?
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Kumpel mial dwa . Jednego chcieli ukrac a drugiego walneli. Ja mialem 5 lat i no problem Dokupujesz ubezpieczenie i jezdziszPiasek pisze:Nie wiem jak obecnie ale jeszcze 3 lata temu Leony królowały w rankingach najbardziej jumanych samochodów.
Kumpel miał - ukradli
Jego kumpel - ukradli
Znajomych sąsiad - ukradli
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
cos mi sie wydaje, że przesadza, to ile to pali Pb 6l? to silnik lepszy od dieslaPiasek pisze:7,4-7,6/100km średnie spalanie
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jeżeli to jest spalanie w trasie przy spokojnej jeździe jest do osiągnięcia. MK3 hatchback 1.6 AFT w gazie z włączoną klimą i 4 osobami palił mi 8.5 gazu (komputer pokazywał 7 l/100 i myślę, że mniej więcej benzyny by tyle spalił) w delikatnej trasie.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jest jeszcze moja służbowa Panda MultiJet 1.3 75KM - jeszcze nie udało mi się przekroczyć spalania 4l/100km, a zazwyczaj przy tankowaniu wynik to 3,4-3,7. Przy obecnych cenach daje to 18 zł na 100 km Jest jeszcze służbowe Seicento 1.1 z LPG, które na trasie jadąc 80-100km/h spala delikatnie poniżej 5l. I to gazu. Choć średnio wychodzi około 7, więc też jest tanio.Piasek pisze:Ekonomiczniejsze od tego na chwilę obecną jest jedynie Lupo 3L
Prywatna Fabia SDI odkąd zacząłem tankować o dziwo na stacji Tesco, obniżyła spalanie do średnich 4,5-4,7. I to sprawdzone wielokrotnie. Więc też nie mogę narzekać.
Żeby trzymać się tematu - można tanio jeździć na LPG, można i dieslem. Wszystko zależy jakim.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Chciałbym kupić VW golfa IV tak do 20 tys. I teraz moje pytanie jest takie.. benzyna czy lpg. Co lepsze nie chce tracić kroci na stacji, 80% trasy robiłbym w mieście bo praca na miejscu, jedynie gdzie w dalszą trasę to do dziewczyny która mieszka 80km ode mnie, chciałbym jeździć do niej tak przecietnie 1-2razy w tyg. Wiec co mi wyjdzie taniej ? LPG czy benzyna może diesel? Nie doradzajcie mi kupna innego autka bo napaliłem się już na Golfa IV
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jak robisz do pracy w jedną stronę minimum 10km to rozważyłbym mocniejsze TDI. Nie dość, że spalanie dosyć niskie to fajnie wgniata w fotel.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Benzyna, ale tylko z LPGTwisterek pisze:Chciałbym kupić VW golfa IV tak do 20 tys. --- benzyna czy lpg.
Nie rozważałbym TDI - tylko mocna benzyna z LPG - to dopiero wgniata w fotel ...Craash pisze:Jak robisz do pracy w jedną stronę minimum 10km to rozważyłbym mocniejsze TDI. Nie dość, że spalanie dosyć niskie to fajnie wgniata w fotel.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
1-2x w tygodniu trasa po 160km to już dobry dystans aby odmulić zasyfiającego się notorycznie niedogrzanego diesla po zimowych miejskich korkach...
LPG w takim wypadku będzie zwłaszcza zimą bardzo kosztowne bo spory dystans będziesz na benzynie przejeżdżał... ale za to w trasie będzie rekompensował.
Zimny diesel na krótkich dystansach niestety też 5L nie pali... a ON od dłuższego czasu droższe jednak niż Pb i ta tendencja raczej się nie zmieni.
Wydaje mi się że benzyna + dobre LPG będzie jednak mniej problematyczne zimą... kiedy to nowy diesel potrafi figle płatać a co dopiero używany...
Rzeka tematów została tu napisana nt. problemów z rozruchem diesli kiedy tylko chłody przychodzą... Jedne klękają już kiedy za oknem jeszcze dodatnio, inne w miarę spadków temperatury. Z benzyną nie ma takich problemów. Podchodzisz, kręcisz, działa...
Ogrzewanie też znacznie szybciej się pojawi jak w dieslu... a to duży plus kiedy trzeba co rano do roboty dojeżdżać...
LPG jest mniej podatne na wahania i spekulacje cenowe. W pół roku podrożało ok 30-40gr - zależy od rejonów kraju...
ON - z dostawy na dostawę potrafi tyle podskoczyć
LPG w takim wypadku będzie zwłaszcza zimą bardzo kosztowne bo spory dystans będziesz na benzynie przejeżdżał... ale za to w trasie będzie rekompensował.
Zimny diesel na krótkich dystansach niestety też 5L nie pali... a ON od dłuższego czasu droższe jednak niż Pb i ta tendencja raczej się nie zmieni.
Wydaje mi się że benzyna + dobre LPG będzie jednak mniej problematyczne zimą... kiedy to nowy diesel potrafi figle płatać a co dopiero używany...
Rzeka tematów została tu napisana nt. problemów z rozruchem diesli kiedy tylko chłody przychodzą... Jedne klękają już kiedy za oknem jeszcze dodatnio, inne w miarę spadków temperatury. Z benzyną nie ma takich problemów. Podchodzisz, kręcisz, działa...
Ogrzewanie też znacznie szybciej się pojawi jak w dieslu... a to duży plus kiedy trzeba co rano do roboty dojeżdżać...
LPG jest mniej podatne na wahania i spekulacje cenowe. W pół roku podrożało ok 30-40gr - zależy od rejonów kraju...
ON - z dostawy na dostawę potrafi tyle podskoczyć
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Piasek pisze:1-2x w tygodniu trasa po 160km to już dobry dystans aby odmulić zasyfiającego się notorycznie niedogrzanego diesla po zimowych miejskich korkach...
LPG w takim wypadku będzie zwłaszcza zimą bardzo kosztowne bo spory dystans będziesz na benzynie przejeżdżał... ale za to w trasie będzie rekompensował.
Zimny diesel na krótkich dystansach niestety też 5L nie pali... a ON od dłuższego czasu droższe jednak niż Pb i ta tendencja raczej się nie zmieni.
Wydaje mi się że benzyna + dobre LPG będzie jednak mniej problematyczne zimą... kiedy to nowy diesel potrafi figle płatać a co dopiero używany...
Rzeka tematów została tu napisana nt. problemów z rozruchem diesli kiedy tylko chłody przychodzą... Jedne klękają już kiedy za oknem jeszcze dodatnio, inne w miarę spadków temperatury. Z benzyną nie ma takich problemów. Podchodzisz, kręcisz, działa...
Ogrzewanie też znacznie szybciej się pojawi jak w dieslu... a to duży plus kiedy trzeba co rano do roboty dojeżdżać...
LPG jest mniej podatne na wahania i spekulacje cenowe. W pół roku podrożało ok 30-40gr - zależy od rejonów kraju...
ON - z dostawy na dostawę potrafi tyle podskoczyć
Jakbym mial szukac jeszcze raz samochodu w tym przedziale cenowym pod 20 kpln to 1.8T na benie ! samemu zalozyl dobra instalacje z gw. Co do przelaczenia to w zimie nie ma tak zle, u mnie po 1 km juz jest na gazie. W lecie 500 metrow i wtryski landi daja o sobie znac jak ursus
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Tak w temacie... zacytuję z innego forum perypetie takiego co tez mu się wydawało że dieslem będzie taniej
pompa do regeneracji koszt około (1200zł) jak nie jest całkiem zciachana ( łożyska potrafią wytrzeć gniazda w obudowie)
Wtryski na stół i diagnoza (naprawiać czy szukać drugich) max za regeneracje winszują sobie 600zł za sztukę. A le można zrobić za 400zł za sztukę.
Jak ktoś pominie choć by jeden z tych podpunktów albo (dobra tam wtryski jeszcze chodzą lub ta pompa nie jest zła to wyjdzie na tym tak jak ja!!!!!!!!!
1 komplet pompa z wtryskami 1800zł( gość się zarzeka że wyjął z auta którym przyjechał a ja to zamontowałem bez sprawdzenia i pupa)
1800zł za 4 szt wtrysków z wydrukami że są dobre. 20 km zrobiłem i STOP
pompa od tego jegomościa sypie opiłkami. Brak reklamacji. Kupowanie z ręki do ręki.
Teraz tak;
Czysty od opiłków zbiornik 140zł
Pompa 1240zł
Nie wiem za ile dorwę wtryski
Boję się myśleć co powie mechanik jak przyjdzie moment rozliczenia.
Super bryka ten xxx ale kupie se BENZYNOWY!!!!!!!!!!!!
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości