O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Mozna by ale i tak bedzie z tego porada wiec nie wiem czy jest sens... tu jest tylko dyskusja nad tematemTAZ pisze:Zastanawiam się czy całego tematu nie przenieść do FAQ
[ Dodano: Sro Cze 21, 2006 20:13 ]
Panowie. Pytanie do znawcow. Zaczynam pisac porade. Tylko w czym? wystarczy word czy musze w html? Dzisiaj zalozylem porzadnie linke do gazu ale nie jestem do konca zadowolony bo dosc ciezko chodzi. Staram sie robic multum zdjec i tu drugie pytanie: ile moze max miejsca na dysku zajmowac takowaz porada? Przeprowadzilem pierwszy prowizoryczny pomiar spalania. W "cyklu miejskim" wyszlo w przeliczeniu bo zrobilem tylko 17 km 8,6 litra na 100km przy gardzieli 23 mm i dyszy glownej 115, co oznacza tyle ze sa to ustawienia pezy ktorych golf ma naprawde dobrego kopa, mam mozliwosc wiec w sobote podam spalanie na trasie i pomiar miejski i trase dla gardzieli 22mm i dyszy 100 (czyli ustawien VW), z ogledzin swiec wynika ze silnik chodzi teraz na "normalnej mieszance" czyli przy dyszy 100 bedzie chodzil na uboga ale wyniki napawaja optymizmem
Podejdzie. Sztuczka jest banalnie prosta. Gaznik ma za zadanie wytworzyc mieszanke paliwowo powietrzna, ktora to pozniej jest spalana w cylindrach. Tak na dobra sprawe teoretycznie mozna zalozyc dowolny gaznik, ktory bedzie w stanie wygenerowac odpowiednia ilosc mieszanki niezbednej do 'nakarmienia' silnika w calym zakresie obrotow.
Czyli jak zalozysz gaznik od silnika 1.3 do silnika 2.0 to sobie nie pojezdzisz Z drugiej zas strony jak dasz gaznik od 2.0 do 1.3 to tez bedzie Ci sie ciezko jezdzilo. Myk polega na fizycznym zamocowaniu gaznika na kolektorze. To tak w skrocie )
Jesli sie myle, to prosze o korekte.
Czyli jak zalozysz gaznik od silnika 1.3 do silnika 2.0 to sobie nie pojezdzisz Z drugiej zas strony jak dasz gaznik od 2.0 do 1.3 to tez bedzie Ci sie ciezko jezdzilo. Myk polega na fizycznym zamocowaniu gaznika na kolektorze. To tak w skrocie )
Jesli sie myle, to prosze o korekte.
Pozdrawiam, Archeosik
Jetta Mk. I 1980r. + Weber 34S2C (almost done)
Jetta Mk. I 1980r. + Weber 34S2C (almost done)
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
rozumiem ze masz silnik 1,3 litra... w takim wypadku musisz sie po prostu wyposazyc w gaznik od FSO 1300 i tyle,gural pisze:czy jest możliwa podmiana tego modelu na Webera
cala sprawa rozbija sie o wytworzenie odpowiedniego podcisnienia w ukladzie dolotowym ktore wyciagnie odpowiednia ilosc paliwa z komory plywakowej... cala filozofia... a w celu regulacji tego podcisnienia dobiera sie odpowiednie gardziele do danego typu samochodu. Sam gaznik jest uniwersalny, dostosowuje sie go do danego samochodu poprzez zmiane dysz i gardzieli...Archeosik pisze:Czyli jak zalozysz gaznik od silnika 1.3 do silnika 2.0 to sobie nie pojezdzisz Z drugiej zas strony jak dasz gaznik od 2.0 do 1.3 to tez bedzie Ci sie ciezko jezdzilo
[ Dodano: Sro Cze 21, 2006 23:45 ]
wiedz jedno rzeczy niemozliwe zalatwiam od reki... cuda zajmuja mi nieco czasugural pisze:czy jest możliwa podmiana tego modelu na Webera
mój przerywnik w tym temacie.
mam założony teraz zregenerowany gaźnik PIERBURG 2E2 i jestem bardzo zadowolony.
odpala super, jeździ super, kopa ma i spalanie w granicy 8,3-8,5 litra w mieście.
a kosztowała mnie ta cała regeneracja 150zł. Podziwiam KamilW, ale jestem zdania że jak fabryka dała tak ma być hehe to oczywiście moje zdanie i naprawde jestem pełen podziwu dle autora tej modyfikacji. pozdrawiam i życze dalszych sukcesów
mam założony teraz zregenerowany gaźnik PIERBURG 2E2 i jestem bardzo zadowolony.
odpala super, jeździ super, kopa ma i spalanie w granicy 8,3-8,5 litra w mieście.
a kosztowała mnie ta cała regeneracja 150zł. Podziwiam KamilW, ale jestem zdania że jak fabryka dała tak ma być hehe to oczywiście moje zdanie i naprawde jestem pełen podziwu dle autora tej modyfikacji. pozdrawiam i życze dalszych sukcesów
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
ja tez myslalem ze jestem zadowolony... dopoki sie nie przejechalem na weberze a ja lubie poprawiac fabryke bo wiem ze moje auto projektowal w niej ekonomista z milosci do pieniedzy a nie inzynier z milosci do samochodu... i dla tego bezustannie poprawiam samochod...kawowy19 pisze:odpala super, jeździ super, kopa ma
Oczywiscie ze jest. Ja bede mial wersje z LPG
A co do fabryki....Mi fabryka dala gaznik Keihin II. Kupic to cos zregenerowane to 300 PLN. Oddawalem slwoj do regeneracji, 200PLN w plecy. A teraz skonczyl sie plywak, ktorego zreszta szukam od pol roku. I co? Moge sobie kupic gaznik za 300 PLN, bo taniej sie nie da...
A co do fabryki....Mi fabryka dala gaznik Keihin II. Kupic to cos zregenerowane to 300 PLN. Oddawalem slwoj do regeneracji, 200PLN w plecy. A teraz skonczyl sie plywak, ktorego zreszta szukam od pol roku. I co? Moge sobie kupic gaznik za 300 PLN, bo taniej sie nie da...
Pozdrawiam, Archeosik
Jetta Mk. I 1980r. + Weber 34S2C (almost done)
Jetta Mk. I 1980r. + Weber 34S2C (almost done)
troszeczke przesada, jakby tak bylo to dzisiaj nikt nie jezdzilby starą dwójką, bo by mole wszystkie zeżarlyKamilW pisze:ja tez myslalem ze jestem zadowolony... dopoki sie nie przejechalem na weberze a ja lubie poprawiac fabryke bo wiem ze moje auto projektowal w niej ekonomista z milosci do pieniedzy a nie inzynier z milosci do samochodu... i dla tego bezustannie poprawiam samochod...kawowy19 pisze:odpala super, jeździ super, kopa ma
http://www.vwmk1-garage.pl
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 329 gości