Ajm 115km uszkodzenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: Fahoo » pn cze 27, 2011 11:32

mateo86, chodziło mi o to ze w 100% nie regenerowane nie naprawiana jest tylko dostarczona do fabryki vag


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

chudywroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw mar 19, 2009 12:08
Lokalizacja: Wroc

Re: Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: chudywroc » pn cze 27, 2011 12:55

Fahoo pisze:przemilcze zanim cie pocisne :smoke:
nie udawaj mądrali i nie łap za słówka
proboj

oni sa oficjalnym dystrybutorem w PL
http://garrettbyhoneywell.com/distribut ... pe/poland/" onclick="window.open(this.href);return false; masz tu innego dystrybutora w PL?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: italiano_83 » pn cze 27, 2011 17:31

Detektor pisze:italiano83 ta turbosprężarka jest im potrzebna dla samej muszli i kolektora jeżeli takowy jest akurat
w danym modelu, wywalają cały środek do gołego a muszle (strone gorącą i zimną) ewentualnie jeszcze
kolektor piaskują do momentu aż wygląda jak nowe. Po zabiegu piaskowania wkładają wszystkie części
nowe (wirniki, oś, łożyska itd.,łącznie ze wszystkimi śrubkami) pomijam już kwestie wyważania i innych
zabiegów bo za dużo by pisać a na koniec zakładają wszystkie zaślepki ładnie pakują i taka turbinka
jest przez nich uznana jako fabrycznie nowy podzespół który jest gotowy do sprzedaży.
To jaka to nowa ... użyto starych części więc jak dla mnie fabrycznie zregenerowana :helm: Jak by w fabryce w stary blok nawet fabrycznie zregenerowany włożyli nowe bebechy to to nowy silnik czy regenerowany :bajer: I tak można przykłady mnożyć, jak płacę jak za nowe to chcę mieć nowe, a nie "prawie" nowe :helm: To jest stary jak świat sposób, jak w ASO kupujesz "nowe" a tak naprawdę po fabrycznej regeneracji pompy wtryskowe, wahacze (gdzie sworzeń jest wprasowany a nie przykręcony, przepływomierze itp itd) Nie mówię, że to złe, ale na pewno nie uczciwe w stosunku do klienta który taką część kupuje.
Napisałem, maila do tej firmy czy przyjmą na wymianę uszkodzone mechanicznie turbo z pękniętym kolektorem wydechowym ..... jak na razie cisza, jak nie odpiszą do końca tygodnia to zadzwonię, ciekawy jestem co powiedzą :chytry: w końcu podobno wg. zapewnień Garretta idzie to na "złom" więc co komu za różnica czy to będzie całe czy czy w kawałkach czy uszkodzone, w w końcu sztuka jest sztuka :hehe:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: Detektor » pn cze 27, 2011 18:29

Panowie nie ma o co się sprzeczać, jaka jest prawda jeśli chodzi o turbiny to wie tylko firma Garrett
i Moto-Remo a my jezdzimy na takim osprzęcie do którego mamy dostęp i na jaki nas stać. Osobiście
nie wierzę we wszystkie zapewnienia ze strony obydwu tych firm, za dużo już lat żyję na tym świecie
żebym brał każdą reklame i wszystkie piękne słowa producentów za pewnik. Wiadomo "każdy orze jak może"
nawet największe korporacje na tym świecie a mnie interesuje tylko to żeby moje auto jeżdziło jak powinno
a ponieważ jeżdzi i nie mam żadnych zastrzeżeń do swojej turbiny to nie zawracam sobie wogóle tym głowy
czy jest ona ori w 100% czy regenerowana.

italiano_83 ja nie twierdzę że ona jest nowa tylko wyjaśniłem podejście do tematu
tych firm, ja osobiście mam takie samo zdanie na ten temat co Ty no ale co poradzić w tym temacie
czy to ASO czy Garrett czy tam jeszcze inna firma będą robili różne zwody żeby tylko zarobić na
kliencie wciskając mu zregenerowany osprzęt a dla mnie liczy się to żeby auto chodziło jak należy a kiedy zdecyduję się następnym razem kupować nowy osprzęt do swojego wozidła to napewno nie będę się bawił w sprowadzanie oryginału od firmy u której się zaopatruje VW bo nie mam na to czasu ani pieniędzy.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: italiano_83 » pn cze 27, 2011 18:49

Detektor pisze:italiano_83 ja nie twierdzę że ona jest nowa tylko wyjaśniłem podejście do tematu
Toć ja nie miałem intencji robić "osobistych wycieczek" :bigok: A staram się jedynie przedstawić, to że nie wszystko jest tak "różowe" jak wygląda :helm:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

chudywroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw mar 19, 2009 12:08
Lokalizacja: Wroc

Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: chudywroc » pn cze 27, 2011 21:16

Chlopaki napiszcie skad macie magiczna wiedze ze nasze uzywki sluza im do regeneracji sprzetu ktory wg nich samych nie ma miejsca i to w kazdym miejscu pisza

Chyba nasza mentalnosc polak wie lepiej kaze we wszystko watpic :satan:

Tak samo u niektorych sprzedawcow jak sie nowe auto kupuje i stare oddaje masz jakis tam rabat. W zwiazku z tym przy zakupie nowego golfa czesci z MK1/2/3 itp zostana w nowym wykorzystane ?



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: Detektor » pn cze 27, 2011 22:46

chudywroc pisze:Tak samo u niektorych sprzedawcow jak sie nowe auto kupuje i stare oddaje masz jakis tam rabat. W zwiazku z tym przy zakupie nowego golfa czesci z MK1/2/3 itp zostana w nowym wykorzystane ?
zły przyklad przytoczyłeś kolego, każdy przedstawiciel u którego możemy kupić auto dostaje pieniądze od państwa
za każde odzyskane wiekowe auto które zostanie oficjalnie odprowadzone przez niego na złomowisko w celu
ponownego odzyskania materiału. Taki dealer przedstawi zaświadczenie ze złomowania danego auta i pózniej
miasto wypłaca jemu należne pieniążki, nie wspomne już o tym że jeszcze dodatkowo dealer zainkasuje sobie
przynajmniej 300zł z samego złomowiska :chytry: policzą mu tam normalnie jak za złom 29gr za kg i już jest do przodu
pare złociszy.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: italiano_83 » wt cze 28, 2011 18:28

chudywroc pisze:Chlopaki napiszcie skad macie magiczna wiedze
Z życia :helm:
chudywroc pisze:Chyba nasza mentalnosc polak wie lepiej kaze we wszystko watpic :satan:
To zdrowy rozsądek i "ekonomia" nakazują w takie utopijne historię nie wierzyć :bajer:
chudywroc pisze: W zwiazku z tym przy zakupie nowego golfa czesci z MK1/2/3 itp zostana w nowym wykorzystane ?
A co się działa z autami które Niemcy oddawali kupując nowe autko, wg prawa powinny trafiać na złomowiska i przetop lub też jak to często bywa części z auta zostają sprzedawane przez takie złomowiska, silniki skrzynie biegów itp. a co się z autami działo, przyjeżdżał cwaniak na złomowisko płacił za każde auto podwójną cenę złomu, albo i lepiej zabierał na statek do Afryki i gotowy "przekręt" w TV nawet o tym mówili bo afera była :bajer:
A to, że części aut ze złomowisk idą we "wtórny" obieg to żadna nowość w PL<DE<NL itp :bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Ajm 115km uszkodzenie

Post autor: cowboy » ndz cze 03, 2012 09:12

Fahoo pisze:wsadził na bank pompki BQ i jest i bedzie sraka-odpalasz tu tu obroty na 500 i powoli rosna a pedał gazu w tym momencie nie reaguje
nie da sie w prosty sposób dostosowac ich do starego steru...nawet nie ma z czego mapki przekopiować
fabycznie chodza na edc16 a tu muszą na edc15+
potwierdzam taka akcja miała miejsce niedawno, podbijam moze komus sie przyda

kolega kupił swiezutkie pompki BQ (28 tys przebiegu) i takie same objawy po włożeniu do ASZ



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości