Dziwne zachowanie w czasie rozgrzewania <1.8 ABS> bez

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pn lut 22, 2010 22:40

przy kazdym nacisnieciu hamulca.. serwo bierze podcisnienie z silnika.. czyli silnikowi brakuje powietrza.. a jakby serwo było nieszczelne.. to hamulec byłby twardy...
czyli jaki wniosek???
jak ten zaworek sprawdzic??? wiem ze jest jednokierunkowy ale jakim podcisnieniem musiałbym zadzialac zeby okreslic czy jest sprawny??? czy wystarczy tyle co ustrami zaciagnac i zobaczyc?
bardziej sprecyzuje. Po pojedynczym nacisnieciu jest to malo odczuwalne ale wystraczy nacisnac dwuktronie i juz bardzo odczuwalne-po chiwli wraca sam do normy.
hamulec jest miękki . Jak na postoju podpompuje i odpale to odczulwanie opada pedal
ma ktos pomysl? bo myslałem o zmianie serwa-mam drugie- ale nie wiem czy to niepotrzebna robota czasami.
zastanawiam sie czy nie ma to zwiazku z moim kloptoami i tym zadławieniem jak w temacie.... :chytry:
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 22:48 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » wt lut 23, 2010 18:26

Witaj kawowy19. Już myślałem że pokonałeś swój problem :).
Z tym serwem to chyba droga donikąd. Nie będę opisywał jak działa serwo bo to pewnie nikogo nie interesuje, ale wypnij zawór dmuchając lub zasysając ustami możesz sprawdzić jego szczelność. Jak masz kogoś do pomocy to także sprawdzisz sobie serwo. Najpierw zassij ustami powietrze z serwa, a potem zrób to samo jak druga osoba naciska na hamulec. W jednym i drugim przypadku powinieneś czuć że nie możesz więcej nic wyssać z serwa. Metoda może prymitywna ale sprawdzona i skuteczna. Próby zrób kilka razy aby uwzględnić to, że membrana różnie się może układać.


JaroW

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » ndz mar 21, 2010 23:05

witam ponownie .
Sytuacja ma sie tak. Po podlaczeniu do kompa nie pokazalo zadnych bledow. W tygodniu chce sprawdzić sonde a ogolnie to ostatnio sie na cos natknalem. Grtzebalem przy liczniku.
Odpaliłem go przy odlaczanym przewodzie podcisnieniowym, ktory idzie do licznika i liczy spalanie. Chodzil kulawo, ale jak tylko zatkalem palcem wezyk wrocil do njormalnej pracy. Wezyk wymienilem na nowy podlaczylem i jest deczko lepiej ale niestaty jeszcze czuc te dziure.
Jeszcze jedno pytanie odnosnie pompy paliwa. Czy jak sie zepsuje to calkowicie czy moze po prostu slabiej pompowac? moze ona ma jakas wade.... CO wy na to???



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz mar 21, 2010 23:30

Powtórze: PODSTAWKA WTRYSKU. Jeśli wymieniałeś, zmień jeszcze raz, mi sie trafiła nowa felerna


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pn mar 22, 2010 17:14

podstawka raczej nie dlatego ze ruszam ja szarpie i nie ma to wplywu na prace silnika wiec to chyba nie to......



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn mar 22, 2010 17:19

na zapalonym silniku pryśnij sporo wd 40 na nią i zobacz czy będzie różnica


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pt kwie 16, 2010 22:29

witam ponownie po dlugeij nieobecnosci z powodu braku czasu.
Golf podlaczony zostal pod kompa i nie wykazalo nic!
Dzis podmieniłem caly wtrysk kompletny poza silniczkiem krokowym który przelozylem stary i tez nic dalej to samo dalej taka sama dziura. Zaczynam wątpić czy w ogole idzie rozwiazać ten problem. ma ktos jakies pomysly jeszcze???? moze ta pompa paliwa co? niedomaga albo coś??? Piszcie bo dostaje szalu!!!!!!
pytanie jeszcze jedno. czy jezeli którys kabel instalacji np. jest przerwany i np. sam wtryskiwacz dziala nie tak to pokaze mi to zaraz na kompie?
z gory dzieki za wszelką pomoc....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 165 gości