Caddy MK1 85r 1.6D ->1.9 TDI by AndreVV (1. str)
Moderator: G0 Karcio
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
panowie kawał dobrej roboty
paere minut po zamieszczeniu tych fotek ( adamm) przybyłem i zobaczyłem na zywca :] .... po rozważaniach gdzie i jak umiescic icka 1. zderzak odpadł 2. odpadł ciezko tez by było przeprowadzic rury do icka przez wzmocnienie czołowe
nastąpiła chwila ciszy, każdy wymienił spojrzenia miedzy sobą ,niebo zakryło sie chmurami . I padło na icka w podszybiu z jednej strony ok szybki obieg powietrza wpada i wypada do kolektora
po zakupie tarcz do diaxa , szlifierka poszła w ruch
icek będzie wystawał ponad klapę jakieś 2 cm nie bedzie chyba tragedi jakis mały daszek ala poldek caro :]
jutro maska idzie pod nóż
paere minut po zamieszczeniu tych fotek ( adamm) przybyłem i zobaczyłem na zywca :] .... po rozważaniach gdzie i jak umiescic icka 1. zderzak odpadł 2. odpadł ciezko tez by było przeprowadzic rury do icka przez wzmocnienie czołowe
nastąpiła chwila ciszy, każdy wymienił spojrzenia miedzy sobą ,niebo zakryło sie chmurami . I padło na icka w podszybiu z jednej strony ok szybki obieg powietrza wpada i wypada do kolektora
po zakupie tarcz do diaxa , szlifierka poszła w ruch
icek będzie wystawał ponad klapę jakieś 2 cm nie bedzie chyba tragedi jakis mały daszek ala poldek caro :]
jutro maska idzie pod nóż
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
dzisiaj sie działo
na pierwszy ogień poszły pół osie z przegubami ,walka trwała po założeniu ,że tak powiem JUŻ WITAŁ SIĘ Z GĄSKĄ a tu nagle bum i 1. kulka wypadła . Q!@##@! próby wpychania kulek na zalozonej pół osi to nie zbyt dobre rozwiązanie .
Praca do góry nogami wyciągnięte ręce i przy próbach wkładania kulki reszta tez się zbuntioowała i powypadała :]
No to dawaj ściągamy czyścimy z piachu kulki smarowanie , wciskanie , dokręcanie iii
po czym udaliśmy się po przepływomierz ,
chwile potem były w dokończeniu tylne światła ( zakładanie - przeciąganie wiązki z mk3)
po ogarnieciu kabli przez addama ,pora przyszła na mocowanie icka a dokładniej cięcie Maski żeby icek miał czym oddychać
NO to jazda niema już odwrotu maska do pocięcia bo była pogięta
Po zjechaniu tarcz jakie mielismy dostępne ukazał nam się nie idealny otwór na icka
Tu się zagnie tu sie podetnie i mamy już większą dziurwe
jeszcze trochę pracy i icekm będzie wystawał jakieś 2-3 cm ponad maske jeszcze wcięcie maski, żeby dać czym oddychać bestii
PLAN na jutro
Dokończenie maski ,przelanie hamulców co da nam też sprzęgło , zamocowanie rozpórki - wahacze dół , ogarnąć pare rur pod maska ..... i co 1. jazda testowa ??? kto wie ale o tym dowiemy się w "przyszłym odcinku"
na pierwszy ogień poszły pół osie z przegubami ,walka trwała po założeniu ,że tak powiem JUŻ WITAŁ SIĘ Z GĄSKĄ a tu nagle bum i 1. kulka wypadła . Q!@##@! próby wpychania kulek na zalozonej pół osi to nie zbyt dobre rozwiązanie .
Praca do góry nogami wyciągnięte ręce i przy próbach wkładania kulki reszta tez się zbuntioowała i powypadała :]
No to dawaj ściągamy czyścimy z piachu kulki smarowanie , wciskanie , dokręcanie iii
po czym udaliśmy się po przepływomierz ,
chwile potem były w dokończeniu tylne światła ( zakładanie - przeciąganie wiązki z mk3)
po ogarnieciu kabli przez addama ,pora przyszła na mocowanie icka a dokładniej cięcie Maski żeby icek miał czym oddychać
NO to jazda niema już odwrotu maska do pocięcia bo była pogięta
Po zjechaniu tarcz jakie mielismy dostępne ukazał nam się nie idealny otwór na icka
Tu się zagnie tu sie podetnie i mamy już większą dziurwe
jeszcze trochę pracy i icekm będzie wystawał jakieś 2-3 cm ponad maske jeszcze wcięcie maski, żeby dać czym oddychać bestii
PLAN na jutro
Dokończenie maski ,przelanie hamulców co da nam też sprzęgło , zamocowanie rozpórki - wahacze dół , ogarnąć pare rur pod maska ..... i co 1. jazda testowa ??? kto wie ale o tym dowiemy się w "przyszłym odcinku"
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
prace na sobote start ok 11
na pierwszy ogień poszła przepływka to zamontował Adamm jeszcze przed moim przybyciem
a potem robota szła ( ze tak powiem)
Filtr paliwa
przewody zasilające ON :]
wymiana wtrysków na AFN
przytwierdzenie wentylatora do chłodnicy
ogarniecie kabli przy termostacie + wentylator
podłaczenie świateł przód + kierunki
I nasza ukochana maska :]
po wycięciu otworu w masce i nacięciu maski zeby zrobić załamanie -wcięcie zeby łykał icek powietrze
w miedzy czasie przybył Piotr co ma wkład jako pomysłodawca icka tam gdzie jest
chwile potym przybył główny pomocnik w pracach Rafał
Pozdro dala was w kupie zawsze raźniej
w miedzy czasie spawania zrobiłem delikatny porzadek w kablach w kabinie podpięty został wentylator
ps.lewy kabel to zasilanie wentylatora z mk1 a z prawej mk3
i uzupełniona wiązka do pływaka
wszystko prawie skończone na wszelki wypadek postanowiliśmy zamontować rozpórkę wahaczy
I takim sposobem zastała nas juz 21:30
I coo TAK TAK pierwsza jazda
żeby nie było za pięknie , pierwsza poprawka to niewchodzące biegi ( jedynka i dwójka)
ok rundka i BUM i świst spadła jedna z rur z icka , dodam ze nadal nie było 1. i 2.
po powrocie i regulacji skrzyni mamy wszystkie biegi ale na kolejnej jeździe spadło nam cięgło od skrzyni i musieliśmy wracać na 2. biegu
po delikatnym podpiłowaniu łapy biegi juz wbijały się ok przejażdżka i wszystko ok 1-2-3-4-5 wszystko ok prace zakończone ok 22
dzień zakończony z stukającą łapą przy gaszeniu , jeździe na wstecznym i nie działającym prędkościomierzem
jutro ciag dalszy usuwania chorób wieku niemowlęcego
na pierwszy ogień poszła przepływka to zamontował Adamm jeszcze przed moim przybyciem
a potem robota szła ( ze tak powiem)
Filtr paliwa
przewody zasilające ON :]
wymiana wtrysków na AFN
przytwierdzenie wentylatora do chłodnicy
ogarniecie kabli przy termostacie + wentylator
podłaczenie świateł przód + kierunki
I nasza ukochana maska :]
po wycięciu otworu w masce i nacięciu maski zeby zrobić załamanie -wcięcie zeby łykał icek powietrze
w miedzy czasie przybył Piotr co ma wkład jako pomysłodawca icka tam gdzie jest
chwile potym przybył główny pomocnik w pracach Rafał
Pozdro dala was w kupie zawsze raźniej
w miedzy czasie spawania zrobiłem delikatny porzadek w kablach w kabinie podpięty został wentylator
ps.lewy kabel to zasilanie wentylatora z mk1 a z prawej mk3
i uzupełniona wiązka do pływaka
wszystko prawie skończone na wszelki wypadek postanowiliśmy zamontować rozpórkę wahaczy
I takim sposobem zastała nas juz 21:30
I coo TAK TAK pierwsza jazda
żeby nie było za pięknie , pierwsza poprawka to niewchodzące biegi ( jedynka i dwójka)
ok rundka i BUM i świst spadła jedna z rur z icka , dodam ze nadal nie było 1. i 2.
po powrocie i regulacji skrzyni mamy wszystkie biegi ale na kolejnej jeździe spadło nam cięgło od skrzyni i musieliśmy wracać na 2. biegu
po delikatnym podpiłowaniu łapy biegi juz wbijały się ok przejażdżka i wszystko ok 1-2-3-4-5 wszystko ok prace zakończone ok 22
dzień zakończony z stukającą łapą przy gaszeniu , jeździe na wstecznym i nie działającym prędkościomierzem
jutro ciag dalszy usuwania chorób wieku niemowlęcego
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 00:11 przez andrew-ziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzis mialem okazje sie przejechac Caddym i przyznam ze ladnie za(...)dala \
Powodzenia w dalszych pracach:)
Powodzenia w dalszych pracach:)
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 20:16 przez caddy24, łącznie zmieniany 1 raz.
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
no prace widzę ostro ruszyły,aż chyba podjedę z ciekawości i zerknę:-)
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
dzisiejszego wieczoru
był ruch ze tak powiem
po delikatnym załataniu kolektora wydechowego
zabraliśmy się za ,wylukanie pływaka w caddylaku dlaczego tak mocno przekłamuje 1/2 baku a tu wczoraj zabrakło ROPKI :/
w między czasie dostałem takie totołono coś na klapie :]
Po skończeniu mocowania się z zardzewiałymi śrubami i na spawaniu śruby do urwanej szpilki
Mój bak został opróżniony , nalaliśmy ok 5l ON i wygielismy tak pływak ze zeby wskazywał połowę rezerwy .
Po złożeniu wszystkiego do kupy , Adam miał bak od varianta a w środku coś chlupało i tak zlewaliśmy po 5l i lukaliśmy czy wskazówka będzie pokazywać więcej
niestety rozczarowanie wskazówka ledwo za rezerwę wyszło a zatankowaliśmy ok 30L
jutro moze prace z spawania daszka do icka ?
był ruch ze tak powiem
po delikatnym załataniu kolektora wydechowego
zabraliśmy się za ,wylukanie pływaka w caddylaku dlaczego tak mocno przekłamuje 1/2 baku a tu wczoraj zabrakło ROPKI :/
w między czasie dostałem takie totołono coś na klapie :]
Po skończeniu mocowania się z zardzewiałymi śrubami i na spawaniu śruby do urwanej szpilki
Mój bak został opróżniony , nalaliśmy ok 5l ON i wygielismy tak pływak ze zeby wskazywał połowę rezerwy .
Po złożeniu wszystkiego do kupy , Adam miał bak od varianta a w środku coś chlupało i tak zlewaliśmy po 5l i lukaliśmy czy wskazówka będzie pokazywać więcej
niestety rozczarowanie wskazówka ledwo za rezerwę wyszło a zatankowaliśmy ok 30L
jutro moze prace z spawania daszka do icka ?
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
GrizLLy, najgorsze jest to ze jak miałem oryginalne zegary tez oszukiwał ale luz wiedziałem ze jak bedzie rezerwa znaczy ze pusto
a w zegarach mk3 pokazywał ok. 1/2 baku i pusto , hee a teraz po modach hehe sie wieśnoł i pokazuje 3 kreski rezerwy hehe może 1. kreska to 10l 2-20l 3-30l w końcu zalaliśmy 30l
ale to nie problem wsadze nowy pływak i zobaczę a jak nie to nawet oryginalny pływak bedzie trzeba wsadzić z mk3
w sumie nie długo z oryginalnych rzeczy zostanie tylko ROCZNIK
a w zegarach mk3 pokazywał ok. 1/2 baku i pusto , hee a teraz po modach hehe sie wieśnoł i pokazuje 3 kreski rezerwy hehe może 1. kreska to 10l 2-20l 3-30l w końcu zalaliśmy 30l
ale to nie problem wsadze nowy pływak i zobaczę a jak nie to nawet oryginalny pływak bedzie trzeba wsadzić z mk3
w sumie nie długo z oryginalnych rzeczy zostanie tylko ROCZNIK
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
po wywczasie że tak powiem vwmaniakowym , pora cos podziałać w autku
Po obejrzeniu tylu pięknych autek ( w tym caddylaków) uświadomiłem sobie jakiego to ja mam "paszteta "
PARE fotek z wyjazdu
z trasy
(fotki strzelone przez ekipe vwgolf.waw.pl - POZDROWIENIA DLA CAŁEJ EKIPY )
VW mania 2009 KILKA FOTEK mojego autorstwa
co do prac nad autem zaczynam sie poważnie zastanawia nad zakupem zderzaka chrom
i na weekend plan na wnętrze pojeżdżę poszukam tapicera
plan jest taki zeby obszyć boczki foteli czarna skórą a wnętrze ..... kolor- cos jaśniejszego (ALACANTARA -ZAMSZ)
to jest gleba
wypoczynek na trawce
Po obejrzeniu tylu pięknych autek ( w tym caddylaków) uświadomiłem sobie jakiego to ja mam "paszteta "
PARE fotek z wyjazdu
z trasy
(fotki strzelone przez ekipe vwgolf.waw.pl - POZDROWIENIA DLA CAŁEJ EKIPY )
VW mania 2009 KILKA FOTEK mojego autorstwa
co do prac nad autem zaczynam sie poważnie zastanawia nad zakupem zderzaka chrom
i na weekend plan na wnętrze pojeżdżę poszukam tapicera
plan jest taki zeby obszyć boczki foteli czarna skórą a wnętrze ..... kolor- cos jaśniejszego (ALACANTARA -ZAMSZ)
to jest gleba
wypoczynek na trawce
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 18:47 przez andrew-ziom, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rabbit_mk1
- Ma gadane
- Posty: 206
- Rejestracja: pt wrz 26, 2008 22:42
- Lokalizacja: Allenstein
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości