Przygotowanie silnika pod Turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
Witam wszystkich Ja mam nieco inny problem, otóż mam już Golfa 1.8 RP i cały zestaw (w spadku od ojca) od 1.6TD tj kolektory, turbinę, chłodnicę oleju i przewody olejowe, miskę olejową. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak to pożenić, żeby komp nie wariował. Montaż turbo,odprężenie,intercooler itp to nie problem - biorę i zakładam, ale zmiana ciśnienia wtrysku, wtryskiwaczy i co trzema zmixować w kompie żeby nie ześwirował i żeby nie popalić seryjnych tłoków. Nie planuję dawać więcej jak 0.5 bar.
Z góry wielkie dzięki za pomoc w realizacji, bo 90PS to "trochę" mało.
Z góry wielkie dzięki za pomoc w realizacji, bo 90PS to "trochę" mało.
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
zacząłbym od natrysków oleju na tłoki jesli chcesz zrobic "soft" to z kompem nie ma problemu, zmienilbym tez gume pod wtryskiem zeby nie rozerwało na jakis sztywny element, co nie zmienia faktu ze toki i tak moga nie dac rady nie mówiąc o korbach, ale próbuj moze nie rozleci sie od razu
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wiec powiem tak ze sie myliszcyarnz pisze:alez jak , pewno ze zrobilem i to nie raz:))), ale 3,5 bara to chyba z deka przesadziles bo to tego to naprawde duze turbo potrzebne
załoz sobie manometr do jakiego kolwiek auta sprawdz jekie masz cisnienie a pozniej nie rob nic tylko zdejmij wezyk z zaworu regulacji cisnienia i sprawdz nastepne cisnienie (duzo wieksze niz 3,5 bar) tylko kase na manel uzbieraj wczesniej co go rozsadzi po tej próbie:P ja mam cisnienie regulowane na wykorzystaniu tej zasady
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wiesz jaki jest powod nie wytrzymywania??
nie wlasciwa mieszanka i brak odpowiedniego studzenia silnika a kazda turbina wiaze za soba takie mozliwosci a napewno skraca zywot silnika a co do regulacji nie jest to silniczek krokowy z lpg
nie wlasciwa mieszanka i brak odpowiedniego studzenia silnika a kazda turbina wiaze za soba takie mozliwosci a napewno skraca zywot silnika a co do regulacji nie jest to silniczek krokowy z lpg
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Ten silniczek krokowy to był tylko przykład, a na temperature silnika nie nażekałem gdy miałem założone turbo. Płyn nie miał wyższej niż 83 stopnie, a olej 96 stopni. Mam założone wskaźniki więc wiem. Teraz bez turba płyn łapie 78 stopni, a olej90. Dodam tylko, że mam założone dwie chłodnice oleju: jedna na wsporniku filtra oleju, a druga pod zderzakiem z BMW 325.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
u mnie temperatura plynu przy deptaniu (kamionki) nie zchodzi ponizej 98 a oleju ponizej 115. chłodnica oleju jedna natryski wody na intercooler i chlodnice cieczy
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
znalezione w necie:)
www.ffp-motorsport.com/other/jyns02/index.php
co jest prostym przykladem co sie dzieje na soft turbo
www.ffp-motorsport.com/other/jyns02/index.php
co jest prostym przykladem co sie dzieje na soft turbo
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
oznaczenia JH
sciro II
chcialbym zrobic to na digi I (ktorego usilnie szukam)
ewentualna zmiana tlokow, tylko na jakie, od jakiego silnika wejda do mnie ??
co jeszcze mozna zrobic, aby nie ugotowac silnika ??
chodnica oleju jest, ale wodna,
nie wiem jak z tym natryskiem na tloki, bo to chyba sporo roboty:(
i jaka turbine polecacie chce kupic nowa, a wolalbym nie przeginac aby nie okazalo sie potem, ze daje za duze cisnienie i zawor caly czas by sie otwieral
sciro II
chcialbym zrobic to na digi I (ktorego usilnie szukam)
ewentualna zmiana tlokow, tylko na jakie, od jakiego silnika wejda do mnie ??
co jeszcze mozna zrobic, aby nie ugotowac silnika ??
chodnica oleju jest, ale wodna,
nie wiem jak z tym natryskiem na tloki, bo to chyba sporo roboty:(
i jaka turbine polecacie chce kupic nowa, a wolalbym nie przeginac aby nie okazalo sie potem, ze daje za duze cisnienie i zawor caly czas by sie otwieral
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości