Kącik posiadaczy MK2

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » wt maja 27, 2014 23:06

Musiałem jakoś ogarnąć blokadę zapłony z automatu to mam zmostkowane 2 przewody, w każdej chwilo mogę to rozpiąć i nie będą wiedzieć ludziska, jak odpalić traktora, no chyba, że na krótko go odpali :kac:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » wt maja 27, 2014 23:39

Można kraść ;D
Jak moc w porównaniu ze starym silnikiem?



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr maja 28, 2014 00:00

Na niskich obrotach muł ale nie jest źle, jak turbo się obudzi to jest już ciekawie ale czarnego dymku nie ma za mną (jestem zasmucony tym faktem :satan: )

Może by się tak pobawić dawką :hmm:

barto125, powiedz mi od czego jest taki gumowy grzybek zaraz pod wężykiem ciśnieniowym do LDA bo zauważyłem, że lubi się podniecić jak dostaje gazu, a jak to ściągnąłem to jest to jakaś śruba - od czego to?
Obrazek

Zdjęcie mam tylko to bo coś fotem mi nie ogarnia :banghead:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » śr maja 28, 2014 09:52

To jest do odpowietrzania lda ;p
Nie baw się dawką, obróć boostpina :)



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr maja 28, 2014 11:39

I co daje to odpowietrzenie?
Dużo daje obrocenie pina?


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » śr maja 28, 2014 12:08

Na niskich obrotach dawka ta sama zostaje, na wysokich się zwiększa.
Daje to, że lda działa ;p



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » śr maja 28, 2014 15:51

barto125 pisze:Na niskich obrotach dawka ta sama zostaje, na wysokich się zwiększa.
Daje to, że lda działa ;p
po prostu auto jedzie :food:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr maja 28, 2014 19:48

Ok, to kminie po co ten odpowietrznik - na razie z pinem się nie będę bawił.
A regulując ten odpowietrznik to coś to da?

Ogarnąłem ukł. kierowniczy - kolumna się skróciła - trzeba było ją trochę naciągnąć i działa.
Zmieniłem linkę ale to dużo nie zmieniło - muszę zmienić sprzęgło bo wczoraj pod górę przez tą linkę się skończyło :banghead:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » śr maja 28, 2014 20:10

Tego się nie reguluje.
Szkoda sprzęgła, dobre było ;/



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » śr maja 28, 2014 20:10

http://allegro.pl/vw-golf-ii-mega-al-ca ... 38724.html
macie ponapierdalajcie na te tuningi


Obrazek
Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » śr maja 28, 2014 20:21

Mają luzie fantazję...
A pod maską pewnie 1.3...



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr maja 28, 2014 20:29

Tego Gulfa widziałem - był kiedyś lans na lambo dorsy :bajer:

Szkoda tego sprzęgła bo chyba nie zrobiłem 15km po swapie :kac:
A to przez to, że mi się ta linka zablokowała - jeszcze jakbym nie jechał pod górkę to może by wytrzymało, a tu jechałem sobie pod górkę na trójce i chciałem zredukować na 2 i w tedy już była lipa.

Wiedziałem, żeby linkę zmienić ale nie wiedziałem, że tak szybko się zmęczy i sprzęgło mi straci.

Jakie tam mam sprzęgło założyć?


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » śr maja 28, 2014 20:55

Max93 pisze: Jakie tam mam sprzęgło założyć?
nowe :helm:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr maja 28, 2014 21:01

inż. Mk2_marcin, no co Ty nie powiesz :bajer:

Pytam się bo to jest rzeźba, silnik z mk3 skrzynia z mk2 i nie wiem jakie ma tam iść sprzęgło dokładnie


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości