A,B,C Lakierowania

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: mazi » ndz mar 04, 2012 20:41

killerx pisze:A co do podkładu akrylowego- dawać go na cały błotnik czy tylko naprawiane miejsce ?
jak zasiejesz tylko ranty a zcieniujesz na calym blotniku to spoko tylko rant



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: To_mas » pn mar 05, 2012 00:48

killerx pisze:zdecydowałem się na malowanie całych błotników.
to powodzenia :)) bez cieniowania to raczej będzie ciężko chyba ze pojedziesz i weźmiesz lakier tam gdzie był brany 5lat temu i ktoś ci naleje to samo co lali wtedy przy czym wtedy sie nie walnął nik i teraz tez niczym Ci nie przeleje, ciśnienie, odległość pistoletu i temp otoczenia będą zbliżone.

Jak robisz bok auta to zawsze cieniuj. Szansa ze wejdzie na kreskę jest na prawdę mała jeśli sam nie robisz lakieru tylko zamawiasz w mieszalni.
I pamiętaj to ze Ty nie widzisz różnicy w odcieniu to wcale nie znaczy ze jej nie ma :P mimo wszystko powodzenia.



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

A,B,C Lakierowania

Post autor: kappi » pn mar 12, 2012 21:47

Witam. panowie, przeczytałem sporo postów ale jakoś nie udało mi sie znaleźc odpowiedzi na moje pytania.. potrzebuje pomalowac nadkola a dokładniej dolne ich części czyli ranty.. istnieje możliwośc żeby zrobic to bez malowania całej cwiartki auta (tyczy sie tylnych rantów) ?? słyszalem, że po malowaniu należałoby zjechac papierem wodnym i następnie spolerowac aby uniknąc różnicy kolorów.. jest to dla mnie ważna sprawa a więc za pomocną rade będa plusiki :pub: :pub: :pub:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: mazi » pn mar 12, 2012 22:52

kappi, a masz akryl czy metalik? jesli masz akryl to nie bedzie problemu. matujesz cala powierzchnie przed i pozniej po malowaniu i polerujesz i nie powinno byc zmian. jesli jest metalik to i tak bedzie widoczna kreska chyba ze pomalujesz aby tylko schowac pod rantem



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

A,B,C Lakierowania

Post autor: kappi » pn mar 12, 2012 23:39

hmm powiem tak, że szczerze niewiem czy to akryl czy metalik (nie moje auto).. a jak to rozróżnic ?? "... chyba ze pomalujesz aby tylko schowac pod rantem " co schowac pod rantem :bigok: ??


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: mazi » wt mar 13, 2012 13:26

kappi pisze:hmm powiem tak, że szczerze niewiem czy to akryl czy metalik (nie moje auto).. a jak to rozróżnic ??
taka ze akryl jest 1 skladnikowy. czyli jak przejedziesz papierem po lakierze to schodzi kolor. a metalik jest 2 skladnikowy baza+klar. czyli schodzi tylko wierzchnia warstwa bezbarwnego klaru.
kappi pisze:"... chyba ze pomalujesz aby tylko schowac pod rantem " co schowac pod rantem :bigok:
myslalem ze mk2 bo pod nakladkami schowac mozna



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

A,B,C Lakierowania

Post autor: kappi » wt mar 13, 2012 13:43

nie ma byc nakładek na nadkolach więc jest goła buda bez żadnych plastików.. a więc żeby sprawdzic czy baza czy akryl to papierem sciernym musze przejechac ?
na mokro i jaka gradacja ??


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
killerx
20vT
20vT
Posty: 694
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 08:48
Lokalizacja: PL

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: killerx » wt mar 13, 2012 15:09

Panowie mam takie mało i pewnie troche głupie pytanko, ale mam dylemat. Otóż odkupiłem od kolegi podkład epoksydowy firmy INTER TROTON(ma ponad rok, jest prawie cały, szczelnie zamknięty) i mam małą wątpliwość dotyczącą utwardzacza gdyż jest on bardzo gęsty, wygląda jak miód. Czy tak ma wyglądac ten utwardzacz ? Miałem doczynienia tylko z utwardzaczami akrylowymi stąd moja wątpliwość.


MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: mazi » wt mar 13, 2012 16:27

kappi pisze:nie ma byc nakładek na nadkolach więc jest goła buda bez żadnych plastików.. a więc żeby sprawdzic czy baza czy akryl to papierem sciernym musze przejechac ?
na mokro i jaka gradacja ??
jak przejedziesz papierem gdzies w poblizu rantu i zacznie schodzic kolor tzn ze 1 skladnikowy i mozesz pomalowac rant zmatowic reszte i wypolerowac, jak bd klar a kolor zostanie tzn ze musisz malowac tak el. zeby nie bylo przejscia

killerx, moim zdaniem powinien byc w miare rzadki



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

A,B,C Lakierowania

Post autor: kappi » wt mar 13, 2012 22:13

mazi, dziękuje :pub: a czy są jakies środki/sposoby które niwelują ewentualną różnice kolorów przy malowaniu baza+klar ??


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: mazi » wt mar 13, 2012 22:48

kappi pisze:a czy są jakies środki/sposoby które niwelują ewentualną różnice kolorów przy malowaniu baza+klar ??
tak najpopularniejszym jest malowanie na nowo :helm:
a innym zeby pokryc roznice w kolorze to cieniowanie czyli malowanie najblizszych elementow w celu zejscia sie kolorow. zeby nie bylo roznicy zauwazalnej



Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: Maggot » śr mar 14, 2012 11:46

mazi pisze:
kappi pisze:a czy są jakies środki/sposoby które niwelują ewentualną różnice kolorów przy malowaniu baza+klar ??
a innym zeby pokryc roznice w kolorze to cieniowanie czyli malowanie najblizszych elementow w celu zejscia sie kolorow. zeby nie bylo roznicy zauwazalnej
i to jest bdb metoda :bigok:



Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

A,B,C Lakierowania

Post autor: mazi » śr mar 14, 2012 13:15

kappi, a jak to sie robi jest kilka stron wczesniej



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

A,B,C Lakierowania

Post autor: kappi » śr mar 14, 2012 16:14

dziękować Pany :prayer: :prayer:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości