Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » śr mar 13, 2013 22:14

Jaka moc będzie to już zależy od turbo. A więc na k03s 200-230KM, k04 250-270KM.
Co do zmian na k04 to wiadomo, że kolektor, węże itp. Póki co tłumik zostaje seryjny i nie wiem czy kiedykolwiek będe coś z nim robił więc z tąd moje pytanie czy jest sens wkładać k04.
Moc na k04 celowałbym w granicach 270KM i 370Nm ale czy sprzęgło wytrzyma? Jest nowe...
Ps. Doszły hamulce z S3 312/256, jutro wtryski z rovera 460cc więc paliwa nie zabraknie choć nie wiem czy nie trzeba by było zmienić pompy na tą z S3 jeśli będzie k04



powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » śr mar 13, 2013 23:04

270 km to jest taka granica, zależy w jakiej kondycji masz graty, a poza tym pamiętaj że wysilony silnik to również awarie na które musisz być gotowy. Pompę raczej będziesz musiał zmienić bo seryjnie masz wtryski chyba 320cc, no i ktoś będzie musiał Ci to dobrze wystroić. Jakie masz oznaczenie silnika ? Wydaje mi się że sprzęgło powinno wytrzymać ponad 200 km, ale przy ponad 250 to może być problem, zależy też ile niutków Ci wypluje :hmm:



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » śr mar 13, 2013 23:05

Silnik AGU a wtryski będą 460cc ;)



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr mar 13, 2013 23:08

jednomas sachsa z g60 wytrzymuje do 440 nm, rzecz cieżko osiagalna w 1.8t ;) wg mnie nieoplacalne jest inwestowanie w k04 ... za duzo wydatow za mało wysku mocy :)
idz w strone k03s , osiagniesz 230-240 km . Do samochodu z przednim napędem i masą okolo 1300 kg wystarcza w zupełnosci :)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » czw mar 14, 2013 12:16

Widzę, że Ty w swoim masz ~240KM :pub: i zmienioną pompę paliwa. Stara była już podjechana czy mało wydajna?
Ja osobiście nie sądze żebym osiągnął na seryjnym wydechu 230-240KM. Dużo osób pisze, że na k03-052 możliwe jest do uzyskania 250KM ale prawda jest taka, że jest to rekord Polski i 230KM powinno być zadowalające z przelotowym tłumiekiem. Do przelotu nie mam jakoś przekonania ponieważ nie chciałbym budzić pół wsi a większość km robię właśnie nocą :)
Co do sprzęgła G60 to 440Nm chyba też raczej niemożliwe. Kilku znawców 1.8T twierdzi, że 350Nm to optymalny moment :) Na k04 przy seryjnym wydechu więcej nie będzie jak 250-270KM a przy tych mocach jest już więcej jak 350Nm...



Grexon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:19
Lokalizacja: Gdańsk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Grexon » czw mar 14, 2013 12:46

Dobra firma robiaca uklady wydechowe jest w stanie zrobic ci wiekszy przelotowy wydech z glosnoscia porownywalna do seryjnego ukladu... dlatego tez nie rozumiem twoich obaw :-)



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » czw mar 14, 2013 13:20

Mr Coffee pisze:Widzę, że Ty w swoim masz ~240KM :pub: i zmienioną pompę paliwa. Stara była już podjechana czy mało wydajna?
Ja osobiście nie sądze żebym osiągnął na seryjnym wydechu 230-240KM. Dużo osób pisze, że na k03-052 możliwe jest do uzyskania 250KM ale prawda jest taka, że jest to rekord Polski i 230KM powinno być zadowalające z przelotowym tłumiekiem. Do przelotu nie mam jakoś przekonania ponieważ nie chciałbym budzić pół wsi a większość km robię właśnie nocą :)
Co do sprzęgła G60 to 440Nm chyba też raczej niemożliwe. Kilku znawców 1.8T twierdzi, że 350Nm to optymalny moment :) Na k04 przy seryjnym wydechu więcej nie będzie jak 250-270KM a przy tych mocach jest już więcej jak 350Nm...
Pompa była juz stara ale nawet nówka nie ma wymaganej wydajnosci, szukaj czegos z s3, cupry albo r32, pasuje p&p ... ja mam na razie walbro ale bede zmienial bo są problemy z uszczeleniem i na szybkich łukach lubi przerwać, gdy nie mam pełnego baku.

Bez przelotu nie ma sensu nic robić, zrób na dwóch tłumikach i bedzie jako tako brzmiało :)

Sprzegło z G60 ma nominalnie wytrzymac 440 NM (wg specyfikacji producenta)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw mar 14, 2013 14:18

G60 sprzęgło nie wiem czy wytrzyma 440nM raczej gdzieś na forum pisało okolice 360nM a sprzęgło z VR6 coś ponad 400nM. Pompa seryjna ponoć wytrzymuje do 250KM.
Wydech warto zrobić żeby odetkać go i obniżyć EGT. Wtryski z rovera też nie wiem czy na K04 + jakieś mody na 270KM będą starczyły raczej mogą się już zapętlać. Pompa na pewno do wymiany przy K04.
Na seryjnym wydechu spokojnie na K03-52 osiągniesz coś ponad 200KM.
Szpieg a ty w końcu jedz na hamownię i udowodnij ile Ci tych koni wyszło bo gadanie że na K03 uzyskamy 250KM to nie do końca tak jest. Jednemu wyjdzie drugiemu nie. Po za tym K03 jest kilka rodzai i nie każdy silnik jest w takiej samej kondycji.
Mr Coffee jak masz kasę i chcesz grubsze mody to idź w K04 jak chcesz auto na co dzień i mniejsze koszta K03-52 TIP FMIC i stroisz. Wtryski już masz sprzęgło też więc to odpada już. Będzie mało to zrobisz wydech i zyskasz jeszcze trochę mocy.



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt mar 15, 2013 21:12

czaja skąd wiedze czerpiesz ? na forach w 90% informacje sa błędne ....

program robiłem u najlepszege speca w PL od 1.8t, wiec wierze w jego kalkulacje (to on zrobil rekordowe 250 KM ) poza tym mam osiagi lepsze niz R32 ... to chyba mowi samo za siebie ;)

Mr Coffee, za okolo 5-6 k zł zrobisz u siebie 230-240 KM na k03s , na k04 trzeba wydac 10k zł i uzyskasz max 260-270


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pt mar 15, 2013 22:30

szpieg, jakie osiagi ? czas do paki ?


Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pt mar 15, 2013 22:39

szpieg bez spiny.
Ale w R32 to i waga swoje robi jednak parę kg.
Co do kalkulacji z przejazdu samochodem to nie chce mi się wierzyć w takie rzeczy mimo że ktoś robi rekordy w chiptuningu.

Co do sprzęgła to sporo info można znaleźć na necie odnośnie tego ile może wytrzymać G60 a ile VR6 po za tym są różne sprzęgła. Trafiają się lepsze jakościowo i gorsze jakościowo.

Rozmawiałem ze znajomym z Niemczech to powiedział że za 100Euro nie kupi u nich sprzęgła do G60 a u nas spokojnie można znaleźć.

A co do wiedzy to różnie bywa ale na pewno nie jest to tylko moja wiedza bo człowiek wszystkiego nie wie, ale można sporo się dowiedzieć z internetu oraz osób które już mają porobione auta.

Zhamujesz auto i będzie wszystko jasne. Tylko poczekaj aż pogoda będzie lepsza bo przy niskich temp to i 250KM może pokazać.



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » pt mar 15, 2013 23:11

szpieg pisze:czaja skąd wiedze czerpiesz ? na forach w 90% informacje sa błędne ....

program robiłem u najlepszege speca w PL od 1.8t, wiec wierze w jego kalkulacje (to on zrobil rekordowe 250 KM ) poza tym mam osiagi lepsze niz R32 ... to chyba mowi samo za siebie ;)

Mr Coffee, za okolo 5-6 k zł zrobisz u siebie 230-240 KM na k03s , na k04 trzeba wydac 10k zł i uzyskasz max 260-270

człowieku skad ty te kwoty bierzesz?? :shock:


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » sob mar 16, 2013 01:28

Kevin_mkII pisze:
szpieg pisze:czaja skąd wiedze czerpiesz ? na forach w 90% informacje sa błędne ....

program robiłem u najlepszege speca w PL od 1.8t, wiec wierze w jego kalkulacje (to on zrobil rekordowe 250 KM ) poza tym mam osiagi lepsze niz R32 ... to chyba mowi samo za siebie ;)

Mr Coffee, za okolo 5-6 k zł zrobisz u siebie 230-240 KM na k03s , na k04 trzeba wydac 10k zł i uzyskasz max 260-270

człowieku skad ty te kwoty bierzesz?? :shock:
Jak ktoś nie umie utrzymać śrubokręta w ręce i zleca wszystko fachowcą a części kupuje w ASO to można zrobić takie kwoty.
Wiadomo, można sporo z tego urwać.

Szpieg, wrzuć loga z przepływki to będzie można mniej więcej przeliczyć ile to ma KM.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » sob mar 16, 2013 09:35

jesli juz pakowac 10tyss zł zeby miec 270ps to juz lepiej zrobic 330+ na turbinie z evo


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości