***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Jak myślicie - czy warto już kupić, jako inwestycję, Mk3 XX Jahre? Akurat ponad nosem ktoś wystawił takie w atrakcyjnej cenie. Oczywiście jak to Mk3 - ruda w 2 miejscach się pojawiła, ale jest to do ogarnięcia. Silnik AGG + LPG, klima, żadnych przeróbek, pełen oryginał. Czy coś takiego ma szansę stać się ciekawym klasykiem (o ile już nie jest)?
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Jak dla mnie z mk3 ciężko na bycie klasykiem... Może fajna VR czy rzadka wersja ale czy jahre z agg ma szanse na to? Wątpię ale może się nie znam:)
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Zaje... okazja... gdyby nie ten CHECK palący się na desce
LPG to już przeróbka.
Mk3 klasykiem będzie ale jeszcze z 15 lat minąć musi. Puki co dużo tego gruzu jeszcze jeździ i długo jeździć jeszcze będzie. Pytanie czy wytrwasz tyle choć ważniejszym czy auto przetrwa taką próbę czasu.
To polska - tutaj posiadanie auta kosztuje a póki co nic mi nie wiadomo żeby Leroy przepchnął któryś ze swoich projektów czasowego wyrejestrowania pojazdu. Inaczej jakieś 800zł/rok samego OC. Teraz a wiadomo że ceny tego są równie nieprzewidywalne co małpa z brzytwą.
I bez suchego garażu zapomnij że coś takiego jak przetrzymanie na lata tego ci się uda.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Aj tam, może nic strasznego.
W tej cenie nic lepszego nie kupisz, @luckyboy dobra opcja, gratuluję, bezawaryjności
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: sob gru 01, 2018 01:38
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
A jakiego vw cc polecicie po 2012? C, y diesel 170 km byłby lepszy od 140?Ma ktoś z forum kto by mi mógł powiedzieć o eksploatacji cc i wadach
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Dzięki. Stał miesiąc na parkingu i akku był rozładowany, elektronika swirowala przy rozruchu. Teraz już go nie ma.
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Jasne że 170 jest lepsze niż 140 a najlepiej jeszcze mieć więcej niż 200 wady? Jak zwykłego paska z tego okresu plus bezramkowe drzwi itpczesiu2020 pisze: ↑pn kwie 08, 2019 11:35A jakiego vw cc polecicie po 2012? C, y diesel 170 km byłby lepszy od 140?Ma ktoś z forum kto by mi mógł powiedzieć o eksploatacji cc i wadach
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
a po 2012 jest 170 czy 177?
jak jest po akcji naprawczo-serwisowej dizelgate to zamiast 170 może mieć 150
jak jest po akcji naprawczo-serwisowej dizelgate to zamiast 170 może mieć 150
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Warto jeśli go zachowasz w dobrej kondycji i nie będziesz tjuningował.herbu pisze: ↑pn kwie 08, 2019 09:14Jak myślicie - czy warto już kupić, jako inwestycję, Mk3 XX Jahre? Akurat ponad nosem ktoś wystawił takie w atrakcyjnej cenie. Oczywiście jak to Mk3 - ruda w 2 miejscach się pojawiła, ale jest to do ogarnięcia. Silnik AGG + LPG, klima, żadnych przeróbek, pełen oryginał. Czy coś takiego ma szansę stać się ciekawym klasykiem (o ile już nie jest)?
Elpidzi bym wywalił bo do klasyka nie przystoi.
Wszystko zależy od ceny.
Ale raczej średnio jak będzie to dayli car itp. Musiałbyś go trzymać weekendowo. Albo jak ja - po prostu posiadać...
Ostatnio sam zerkałem na mk3 VR6 w oryginale to tak krucho jest.
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Ile kosztują klasyki
https://www.autoscout24.de/angebote/vol ... ?cldtidx=1
https://www.autoscout24.de/angebote/vol ... ?cldtidx=2
itd...
Cała reszta to niestety tylko dobrze wyglądające (jeszcze) auta gdzie po przeleceniu miernikiem znajdziemy szpachlę, malowane elementy itp. Tam też naprawiali samochody, nadal je naprawiają i nie ma się co łudzić że za tysiaka (nawet euro) dostaniemy coś co rokuje na klasyka.
https://www.autoscout24.de/angebote/vol ... ?cldtidx=1
https://www.autoscout24.de/angebote/vol ... ?cldtidx=2
itd...
Cała reszta to niestety tylko dobrze wyglądające (jeszcze) auta gdzie po przeleceniu miernikiem znajdziemy szpachlę, malowane elementy itp. Tam też naprawiali samochody, nadal je naprawiają i nie ma się co łudzić że za tysiaka (nawet euro) dostaniemy coś co rokuje na klasyka.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
To raczej ceny w stylu pobożnych życzeń.Piasek pisze: ↑pn kwie 08, 2019 12:46Ile kosztują klasyki
https://www.autoscout24.de/angebote/vol ... ?cldtidx=1
https://www.autoscout24.de/angebote/vol ... ?cldtidx=2
itd...
Cała reszta to niestety tylko dobrze wyglądające (jeszcze) auta gdzie po przeleceniu miernikiem znajdziemy szpachlę, malowane elementy itp. Tam też naprawiali samochody, nadal je naprawiają i nie ma się co łudzić że za tysiaka (nawet euro) dostaniemy coś co rokuje na klasyka.
Ceny mk3 VR6 będącej w pobliżu ceny poszukiwanego i rzadkiego mk2 Rallye to jest coś co nawet w DE jest ciężko osiągalne.
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Wydaje mi się że pojazd którego produkowali w milionach sztuk nie będzie nigdy klasykiem.
Po latach można mieć dobrze utrzymany egzemplarz ale... to nie będzie jakiś unikat. Nawet w DE można jeszcze spotkać Mk3 czy Mk2 śmigające w normalnym ruchu ulicznym to co tu dopiero u nas.
U mnie w okolicy golfów II jeździ z kilkanaście. Polo 86c obecnie ulubiony wóz wiejskich listonoszy. Zaś golfa Mk3... wystarczy wrzucić na olx frazę. Przecież tego stoi tysiace w ogłoszeniach, drugie tyle na szrotach.
Po latach można mieć dobrze utrzymany egzemplarz ale... to nie będzie jakiś unikat. Nawet w DE można jeszcze spotkać Mk3 czy Mk2 śmigające w normalnym ruchu ulicznym to co tu dopiero u nas.
U mnie w okolicy golfów II jeździ z kilkanaście. Polo 86c obecnie ulubiony wóz wiejskich listonoszy. Zaś golfa Mk3... wystarczy wrzucić na olx frazę. Przecież tego stoi tysiace w ogłoszeniach, drugie tyle na szrotach.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
No.. Nie będzie..Piasek pisze: ↑pn kwie 08, 2019 15:08Wydaje mi się że pojazd którego produkowali w milionach sztuk nie będzie nigdy klasykiem.
Po latach można mieć dobrze utrzymany egzemplarz ale... to nie będzie jakiś unikat. Nawet w DE można jeszcze spotkać Mk3 czy Mk2 śmigające w normalnym ruchu ulicznym to co tu dopiero u nas.
U mnie w okolicy golfów II jeździ z kilkanaście. Polo 86c obecnie ulubiony wóz wiejskich listonoszy. Zaś golfa Mk3... wystarczy wrzucić na olx frazę. Przecież tego stoi tysiace w ogłoszeniach, drugie tyle na szrotach.
Garbus, T1, T2, Mustang, Impala, 2cv, Citroën DS
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
I każdego z nich możesz dzisiaj kupić za przysłowiowego tysiaka. Nawet Mustanga czy Impalę w USA.
Każdy z w/w samochodów nieodzownie wiąże się z historią, jakimś okresem dla ludzi
Garbus, T1, T2, dzieci-kwiaty, pacyfiści jacyś tam inni hipisi. Auta których kultowość jest ograniczona jedynie do wersji kamperowatych
Mustang, Impala - mussle-cary. Jak wyżej: tylko niektóre wersje silnikowe i też głównie dzięki amerykańskiej kinematografii
2CV był i jest po prostu zaje..sty, kult podobnie jak garbusa, fajne i sympatyczne auto
DS - auto które wyprzedziło swoją epokę
Ale wszystkie łączy to samo: dzisiaj jest ich mało, a te które są najczęściej są w znakomitym stopniu zachowania lub po gruntownej odbudowie.
Czym się wyróżnia na ich tle Golf Mk3 ??
Chyba tym że zapoczątkował erę szmacenia produktu przez Volkswagena. Poza niektórymi silnikami przejętymi jeszcze z Mk2 i zaje... TDI nie oferował nic specjalnego. Kultowe kiedyś będą jakieś ori GTI, VR6 czy Pirelli podobnie jak w Mk2 GTI, G60 itp ale kultowym nigdy nie będzie jakieś 1.4 czy 1.6 na monowtrysku.
Kiedyś samochód był dobrem luksusowym przez co nie było problemem znaleźć 20 letni dobrze zachowany egzemplarz który po kolejnych 20 latach stał się klasykiem. Dzisiaj każdy z tych kultowych VW przeszedł przez kilku młodych-gniewnich rycerzy ortalionu którzy uczynili z niego wsad do pieca hutniczego a nie klasyka.
Zauważ że dzisiaj o tym czy coś jest klasykiem czy nie nie decyduje już jakiś kult pojazdu (bo wszystko zostało wyprodukowane w milionach sztuk i jeżdżące całe Mk3 im dalej na wschód tym dłużej jeździć będą. Nie pomaga też fakt że po jakichś modernizacjach te auta są dalej trzepane czy to w krajach Ameryki Południowej czy też ich klony w Chinach) a stopień zachowania konkretnego egzemplarza i dlatego prędzej za klasyka uznane zostanie jakieś Polo z pierwszych lat produkcji w świetnym stanie fabrycznym niż "kultowy" GTI Mk3 który tak na prawdę jest zlepkiem kilku samochodów i brakujących detali z Ali
I wówczas cena takiego klasyka to jak zostało napisane: pobożne życzenia sprzedającego.
Każdy z w/w samochodów nieodzownie wiąże się z historią, jakimś okresem dla ludzi
Garbus, T1, T2, dzieci-kwiaty, pacyfiści jacyś tam inni hipisi. Auta których kultowość jest ograniczona jedynie do wersji kamperowatych
Mustang, Impala - mussle-cary. Jak wyżej: tylko niektóre wersje silnikowe i też głównie dzięki amerykańskiej kinematografii
2CV był i jest po prostu zaje..sty, kult podobnie jak garbusa, fajne i sympatyczne auto
DS - auto które wyprzedziło swoją epokę
Ale wszystkie łączy to samo: dzisiaj jest ich mało, a te które są najczęściej są w znakomitym stopniu zachowania lub po gruntownej odbudowie.
Czym się wyróżnia na ich tle Golf Mk3 ??
Chyba tym że zapoczątkował erę szmacenia produktu przez Volkswagena. Poza niektórymi silnikami przejętymi jeszcze z Mk2 i zaje... TDI nie oferował nic specjalnego. Kultowe kiedyś będą jakieś ori GTI, VR6 czy Pirelli podobnie jak w Mk2 GTI, G60 itp ale kultowym nigdy nie będzie jakieś 1.4 czy 1.6 na monowtrysku.
Kiedyś samochód był dobrem luksusowym przez co nie było problemem znaleźć 20 letni dobrze zachowany egzemplarz który po kolejnych 20 latach stał się klasykiem. Dzisiaj każdy z tych kultowych VW przeszedł przez kilku młodych-gniewnich rycerzy ortalionu którzy uczynili z niego wsad do pieca hutniczego a nie klasyka.
Zauważ że dzisiaj o tym czy coś jest klasykiem czy nie nie decyduje już jakiś kult pojazdu (bo wszystko zostało wyprodukowane w milionach sztuk i jeżdżące całe Mk3 im dalej na wschód tym dłużej jeździć będą. Nie pomaga też fakt że po jakichś modernizacjach te auta są dalej trzepane czy to w krajach Ameryki Południowej czy też ich klony w Chinach) a stopień zachowania konkretnego egzemplarza i dlatego prędzej za klasyka uznane zostanie jakieś Polo z pierwszych lat produkcji w świetnym stanie fabrycznym niż "kultowy" GTI Mk3 który tak na prawdę jest zlepkiem kilku samochodów i brakujących detali z Ali
I wówczas cena takiego klasyka to jak zostało napisane: pobożne życzenia sprzedającego.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości