Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 07, 2009 23:07

jak przy tym ciśnieniu kopci to inwestuj w IC
szczególnie wtedy jak jeździsz szybko i dynamicznie
jakby cię interesowało to mam na sprzedaż kompletne orurowanie od IC od MK3 1,9TDI



Awatar użytkownika
MaxsteRR
Czarna chmura
Czarna chmura
Posty: 396
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:21
Lokalizacja: FZ

Post autor: MaxsteRR » wt kwie 07, 2009 23:12

Mam IC od MK III TDI, orurowanie sam będę robił z rur alu. Tylko wolałbym raczej FMIC :helm: Czy nie zauważę zbytnio różnicy między tym z Gofra a jakimś FMIC?
Wycięcie Kata tez sporo da czy nie warto? :chytry:


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 07, 2009 23:14

MaxsteRR pisze:Mam IC od MK III TDI, orurowanie sam będę robił z rur alu. Tylko wolałbym raczej FMIC :helm: Czy nie zauważę zbytnio różnicy między tym z Gofra a jakimś FMIC?
Wycięcie Kata tez sporo da czy nie warto? :chytry:
różnicę zauważysz dopiero na wiekszej suszarce i dużym ciśnieniu rzędu 1,3-1,5bara

[ Dodano: 07 Kwi 2009 23:16 ]
a oprócz rurek masz łączniki gumowe bo jeśli nie to koszt łączny razem z rurkami i łącznikami będzie podobny ale na alu jeśli nie będziesz miał warg na końcówkach rur to będzie Ci często węże zrzucać

[ Dodano: 07 Kwi 2009 23:17 ]
jak kata masz to go odrazu wycinaj
różnica będzie ale nie znowu jakaś porażająca



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr kwie 08, 2009 00:24

ajurczuk pisze: nic nie moge powiedziec bo nic nie poczułem
bo masz pompe z bolcem blokującym lda, który trzeba upierskrócić.



arwam

Post autor: arwam » śr kwie 08, 2009 08:21

t0mal pisze:
ajurczuk pisze: nic nie moge powiedziec bo nic nie poczułem
bo masz pompe z bolcem blokującym lda, który trzeba upierskrócić.
czyli mówiąc krótko prawdopodobnie do ekopompy dołożoną góre od LDA.
można to zrobić żeby dobrze chodziło tylko jak kolega wspomniał trzeba skrócić bolec lub podszlifować dźwignię dozownika



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » śr kwie 08, 2009 18:49

nie mam zadnego bolca blokujacego z kad ci to przyszło do głowy :)


powered by xes...

arwam

Post autor: arwam » śr kwie 08, 2009 21:26

ajurczuk,

zrób fotkę pompy z przodu to ci powiemy czy go masz



silolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 11:47
Lokalizacja: bieszczady

Post autor: silolo » czw kwie 09, 2009 13:26

Witam
czyli mam dokręcić 90 stopni śrubę i się cieszyć o zwiększonej min. mocy lecz chcę jeszcze włożyć IC co man najpierw zrobić włożyć IC i wtedy dokręcić śrubkę ??????
jeszcze potrzebuję tzw. kierownicę ( czyli tunel który doprowadza powietrze do IC ) ale do audi
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw kwie 09, 2009 18:11

Nie wiem co wy tak przeżywacie to zwiększanie dawki, mi pozostało 3/4 obrotu do końca śruby, i ciągle to jakoś za mało. Nie mówię oczywiście że to zrobiłem to na jeden raz, tylko z głową, po troszku zwiększałem.
Nawet tu na forum wykminiane było żeby ze śruby od dawki zdjąć ten metalowy kołnierz, żeby śruba się więcej wkręciła.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw kwie 09, 2009 19:34

vwolfi, a zdjąłeś ogranicznik z tej śruby od dawki? :bajer:



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw kwie 09, 2009 19:39

w sumie nie, a co każdy ma zdjęte? :smoke:
teraz mam 1.1 bara na k-14, i FMIC czeka na zamontowanie.
bez FMIC wara od dalszego podkręcania :grrr:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw kwie 09, 2009 19:53

vwolfi pisze:w sumie nie
:chytry:
Ja mam turbo na prawie 1,5 bara (K14, powyżej tej wartości wyraźnie czuć że dławi wydech na czerwonym polu obrotomierza) i dawkę tak ustawioną że już śruba od zmniejszania obrotów się skończyła, bo chyba jeszcze bym koksu dowalił :helm: Nie liczyłem o ile obrotów dawkę podniosłem, ale ogranicznik nie miał racji bytu.
Ale masz rację z tym FMIC, też muszę założyć, czuć że po ostrzejszej jeździe nie ma już tego wigoru.



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw kwie 09, 2009 20:05

1.5 bara to ładnie bez FMIC. nic się nie działo? ( uszczelka pod gł. olej)?
pewnie na 3 trakcji nie było :satan:
Z t5 prawdopodobnie elegancko pasuje IC do AAZ, niedługo będę wiedział.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw kwie 09, 2009 20:11

vwolfi, na trójce gubiłem trakcję, ale na zimowych oponach na ciepłym asfalcie. Teraz mam letnie i trochę trakcji odzyskałem, nie jest źle. Poza tym nie lubię ostro ruszać, a diesel nie jest do tego stworzony, raczej pokazuje pazur na wyższych biegach :bigok:
Powiem szczerze, że uszczelką się nie martwię, bo głowicę mam pękniętą pod jednym wtryskiwaczem i tylko czekam kiedy zacznie coś puszczać, bo zmiana i tak jest nieunikniona. Stalową uszczelkę już mam w zapasie, szukam jeszcze głowicy, chciałbym od 1,9TD, ale ciężko znaleźć w rozsądnej kasie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości