SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
ok dabra ale podciśnienie to chyba nie tak podłączyles, ta rurka nie powinna iść do krućca na prawo od ZHS?,góra ok ale dół na prawo od ZHS ,ten dolny kruciec połączyłem z serwo, linke gazu zamontowalem na oryginalnym ciegle od pierdka 2E3 pasuje bez zadnych przeróbek,
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
a może się zapowietrzył? ,do montarzu FOSA zlałeś płyn?.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
gadasz ze na prawo od ZHS??? tak był w DF-ie podłączony. nie zlewałem płynu bo nie ma takiej potrzeby. połączyłem tylko obieg odłączając gaźnik. nie zapowietrzył sie. wentylator chodzi przy 95*C ponoć jest tak że jak jest za uboga mieszanka to ma kure...nie wysoką temperature. i to by najbardziej pasowało, w kol. wydechowy idzie czysty ogień i dlatego taka temp. od niego bije a silnik tylko ciepły jest. pozatym chodzi jak złoto na weberze.
EDIT. No faktycznie mam źle podciśnienie. a reszte itak mam zaślepioną, powrót też mam zaślepiony. ale to raczej nie przez to sie grzeje i śmierdzi
EDIT. No faktycznie mam źle podciśnienie. a reszte itak mam zaślepioną, powrót też mam zaślepiony. ale to raczej nie przez to sie grzeje i śmierdzi
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
ej a o co chodzi z nr15 na fotce ,ja połączylem to z aparatem zapłonowym. POWROT ZAŚLEPIONY????????? czego paliwa?, ja nie mam u siebie powrotu paliwa 34s2c12
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
POWRÓT ZAŚLEPIONY???????????????????????? czego paliwa? ja nie mam powrotu paliwa 34s2c12?
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
teraz to ja popie......łem nr 14z15 muszę to pozmieniać. No a co z15 zaślepie?
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
nie wiem dokładnie co z tym obrotowym chodzi ale ma ten węzyk byc podłączony do obudowy filtra powietrza. koniec kropka.nygdar pisze:ej a o co chodzi z nr15 na fotce ,ja połączylem to z aparatem zapłonowym. POWROT ZAŚLEPIONY????????? czego paliwa?, ja nie mam u siebie powrotu paliwa 34s2c12
Dokładnie, powrót paliwa zaślepiony, bo też sie zdziwiłem ale u mnie w gaźniku jest powrót ale że golf ma za pompką taką beczułkę i z niej jest powrót ori zrobiony to ten w gaźniku zaslepiłem.
14 masz do aparatu zapłonowego, a 15 jak wyżej napisałem do obudowy filtra powietrza ma iść.nygdar pisze:teraz to ja popie......łem nr 14z15 muszę to pozmieniać. No a co z15 zaślepie?
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
no właśnie z tym powrotem cos mi nie pasowało,i powiem ci że oprucz tego krótkiego podciśnienia resztę podciśnień miałem do kitu ,czyli 14 połączylem z serwo a 15 do aparatu ,dzis zmieniłem 14 do aparatu, a15 zaślepiłem,ale trzeba będzie to podłaczyc do filtra, dzięki za opis bo jestem samoukiem i nie zawsze działa to co wymysle A tak poza tym to czemu pozbywasz sie golfera to taka fajna zabawka .
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
każdy jest kowalem swojego golfanygdar pisze:dzięki za opis bo jestem samoukiem i nie zawsze działa to co wymysle
Hmm, ciężko tak wprost powiedzieć. ALE:nygdar pisze:A tak poza tym to czemu pozbywasz sie golfera to taka fajna zabawka .
- Głównie dlatego że nastepcą będzie Golf MK3 albo Polo MK3 ale raczej to pierwsze.
- po trochu dlatego że mam dość PIERBURGA i chcę wtrysk
- dość kasy juz w niego wpakowałem i teraz następna furka idzie pod nóż
Ale szczerze to troche mi go szkoda, wiadomo jak to swojego ukochanego autka.
Jeszcze muszę troche pare pierdół dłubnąć przy nim żeby nowy właściciel mam nadzieję z dobrymi rekami do VW nie narzekał na niego.
Dobra ale nie róbmy będzie o tym nowy temat.
Dziś wrócił pod maskę znienawidzony PIERDEK. I wszystko wróciło do normy, czyli:
- nagrzewa się stopniowo, powoli tak jak sprawne auto
- kol. ssący można dotknąć, bo na WEBERZE parzył
- to "COŚ" przestało śmierdzieć
- I uwaga: jak się zagrzeje przerywa i nie ma wolnych obrotów na benzynie
ale mniejsza o to bo zimny na benzynce jest OK, a później jade na LPG a na tym to chodzi jak złoto.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
tez mam dość pierburga dlatego montuje monowtrysk z RP. szkoda pozbywac sie auta ze względu na pierburga ;pmcgajwer pisze:po trochu dlatego że mam dość PIERBURGA i chcę wtrysk
Moja Jetta :) http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?t=423
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188788
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/396/0cbee7d3b8f966ce.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188788
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/396/0cbee7d3b8f966ce.jpg[/img][/url]
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
no ale nie tylko dlatego, a wtrysk to nie mały wydatek.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
podcisnienia pozamieniane tak jak powinno być ,dzięki mcgajwer .pierdek nie równa sie do WEBER-FOS golfer nie ta sama fura pali mi ok7 ltr benzyny moc powróciła predkość 160kmh ,jeszcze została kwestia gazowni,ale i z tym se poradzę ,przecierz POLAK POTRAFI nie będzie żadnych mikserów ,nawiercone otwory z boków [w tej szerokiej części nad gardzielami] pokrywy gażnika i wstawione kolanka[śred12-16mm] do mikserów lpg ,i musi dzialać, a jeśli nie to zamontuje palnik od pierdka
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Dokładnie chyba, że ktoś ma dojście do jakiegoś "rozbitka" itp. tanio też chciałem założyć monowtrysk, ale po podliczeniu części wyszło trochę pln i wrzuciłem weberka (śmigam 2lata na nim ~ nie żałuje jak narazie)mcgajwer pisze:no ale nie tylko dlatego, a wtrysk to nie mały wydatek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości