Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Bierzesz wężyk i ściągasz - jak będzie chciało lecieć. A jak masz otwarty bak to jakaś chohla albo kubek i wyciągasz. resztę wycierasz jakąs szmatą i gotowe. Poproś kogoś żeby Cię podrzucił po paliwo. A diesel nie jest zły. ja od 7 lat nie narzekam
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
chyba zastosuję tą metodę-nie wiem czy mam jakiś szlauch - miałem metr ale pociąłem i wstawiłem pod maskę.Może też zobaczę te oryginalne przewody czy przepuszczają użyję do tego pompki i drugą stronę będę zatykał palcem.A jak myślisz wymienić filtr czy wpierw zobaczyć na świeżej ropie?lukasz_bliw pisze:chohla albo kubek i wyciągasz
Seat Mii 1.O CHYA
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
filtr bym wymienił - w starym też pewnie jest parafina. Mi przepuszczało (już chyba pisałem) na tym zaworku - wymieniłem. Też miałem kilka pęcherzyków. Po wymianie też przez jakieś kilka km były a teraz jest już dobrze.
P.S. a 5 km to nie dużo - bierzesz ciecz rozgrzewającą kanister i "komu w drogę temu czas "
P.S. a 5 km to nie dużo - bierzesz ciecz rozgrzewającą kanister i "komu w drogę temu czas "
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2012 10:40 przez lukasz_bliw, łącznie zmieniany 1 raz.
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Akurat to że nalałeś paliwa które zamarzło ,to nie wina twojego diesla , który jak sam piszesz odpalił ...jak byś zadbał o własciwe paliwo przed mrozami to byś jeżdził...jak dbasz ,tak masz.Ja bym swojej starej pełnoletniej audi 80 nie zamienił na żadne nowsze wynalazkiDejaVu pisze:a radzili mi kup ''małą benzynę'' zachciało się diesla.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
lukasz_bliw
A tak w ogóle to masz w aucie zastosowany oryginalny układ podgrzewania - czyli filtr z zaworkiem ?
jak założyłem podgrzewacz to już mam bez zaworka w jednym aucie
zgadza się paliwo będzie letnie ale w zbiorniku nadal będzie parafina a przy wydajniejszym podgrzewaczu całe paliwo się ogrzewa w szybszym czasie
wiadomo że z każdym samochodem jest inaczej ale przy tych mrozach zobacz po drogach ile samochodów staje w trasie
DejaVu
w bagażniku odkręć dekiel na 3 wkręty i nakrętkę od pływaka i go wyjmij i wypompuj pompą
filtr do wymiany bo wynika że jest zapchany ewentualnie jak nowy jest to wymyj go np benzyną
A tak w ogóle to masz w aucie zastosowany oryginalny układ podgrzewania - czyli filtr z zaworkiem ?
jak założyłem podgrzewacz to już mam bez zaworka w jednym aucie
zgadza się paliwo będzie letnie ale w zbiorniku nadal będzie parafina a przy wydajniejszym podgrzewaczu całe paliwo się ogrzewa w szybszym czasie
wiadomo że z każdym samochodem jest inaczej ale przy tych mrozach zobacz po drogach ile samochodów staje w trasie
DejaVu
w bagażniku odkręć dekiel na 3 wkręty i nakrętkę od pływaka i go wyjmij i wypompuj pompą
filtr do wymiany bo wynika że jest zapchany ewentualnie jak nowy jest to wymyj go np benzyną
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Mumin90 ja pozostanę przy swoim. Nie ma co z dobrego robić lepszego .
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
''Paliwo'' wypompowane i zbiornik wytarty szmatą - latem go wymontuję i całego przepłuczę ,mam ponad 30l. ''ropy z wiórkami '' do rowu nie wylałem bo nie będę zanieczyszczał środowiska - to coś przyda mi się do mycia części.Przedmuchałem przewody i filtr - w nim też pełno wiórek , więc założę nowy chociaż ten zakładałem w styczniu. Zaraz przyjedzie brat ze świeżą ropą i filtrem.Widok z dna zbiornika bezcenny
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 0011b.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 0011b.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Seat Mii 1.O CHYA
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
DejaVu, jak podgrzejesz paliwo to można je czy to w lecie czy nawet teraz po dodaniu depresatora zużyć. możesz dodać depresatora i wymieszać w bańce i potem wystawić na działanie mrozu. jeśli nie jest to paliwo o podłej jakości to nie powinno już się ściąć.
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
paliwko zużyj latem. pisz co tam Ci wyszło
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Filtr wymieniony na jakiś Polski za 60zł. innych tam nie było ,a brat na rybach był i specjalnie dla mnie przyjechał więc nie chciałem mu zawracać w każdej chwili mogę zmienić na inny. Troszkę sie wkurzyłem bo połamałem nowy ''podgrzewacz'' tak mocno siedział , użyłem więc starego i zmieniłem oringi -założyłem również oryginalne przewody aby widzieć co się dzieje , chyba dobre są bo z jednej strony podłączałem pompkę samochodową a drugą zatykałem i na pompce mogłem stanąć , więc chyba są szczelne?Zalałem 10l ropy z CPN Huzar w którym to zawsze tankuje brat swojego MK3 i po chwili golfik odpalił jest sporo baniek powietrza , ale ładnie chodzi nie dusi się, kawałek się przejechałem i potem poluzowałem po kolei wszystkie wtryski - nie wiem może za mało bo jeszcze powietrze jest.Zapala za każdym razem , jutro zobaczę wcześnie rano i może jeszcze raz poluzuję te wtryski.Muszę sobie oczkową 17 naciąć fleksem aby wchodziła na przewód , bo płaską jest tam niewygodne podejście.Tamtą ropę to wykorzystam przez lato trochę cedziłem ją przez szmatę - będę dolewał po litrze i jakoś to będzie.Trochę dobija mnie to powietrze , ale u mnie zawsze była jakaś bańka w przewodzie - teraz przynajmniej. paliwo czyściutkie to fajnie to widać .Dzięki wszystkim za zainteresowanie , jak coś to będę pisał. Pozdrawiam.
Seat Mii 1.O CHYA
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
lukasz_bliw
Mumin90 ja pozostanę przy swoim. Nie ma co z dobrego robić lepszego .
jak się nic nie dzieje to wiadomo że nie ma co przesadzać
DejaVu
jak już się kawałek przejechałeś to już nie masz co luzować wtrysków bo układ już się odpowietrzył luzuję się przed odpaleniem jak jest zapowietrzony a jak zapalił to sam się odpowietrzy.
Trochę dobija mnie to powietrze , ale u mnie zawsze była jakaś bańka w przewodzie - teraz przynajmniej. paliwo czyściutkie to fajnie to widać
u mnie kiedyś też była jakaś bańka, w smoku jest rurka połączona z drugą rurką i uszczelnia to oring często on jest twardy i tam tędy ciągnie powietrze, jak jest więcej jak połowa zbiornika to jest zalana górna rurka i nie powinno ciągnąć między tymi rurkami jest sprężynka która dociska smok do dna zbiornika.
przy okazji możesz zwrócić na to uwagę
lub zastosować pompę w zbiorniku wtedy nie będziesz miał podciśnienia w przewodzie zasilającym tylko ciśnienie i nie ma bąbelków i do odpowietrzania pompy wtryskowej wystarczy włączyć pompkę w zbiorniku i poluzować nakrętki wtryskiwaczy i sam się po chwili odpowietrzy.
Mumin90 ja pozostanę przy swoim. Nie ma co z dobrego robić lepszego .
jak się nic nie dzieje to wiadomo że nie ma co przesadzać
DejaVu
jak już się kawałek przejechałeś to już nie masz co luzować wtrysków bo układ już się odpowietrzył luzuję się przed odpaleniem jak jest zapowietrzony a jak zapalił to sam się odpowietrzy.
Trochę dobija mnie to powietrze , ale u mnie zawsze była jakaś bańka w przewodzie - teraz przynajmniej. paliwo czyściutkie to fajnie to widać
u mnie kiedyś też była jakaś bańka, w smoku jest rurka połączona z drugą rurką i uszczelnia to oring często on jest twardy i tam tędy ciągnie powietrze, jak jest więcej jak połowa zbiornika to jest zalana górna rurka i nie powinno ciągnąć między tymi rurkami jest sprężynka która dociska smok do dna zbiornika.
przy okazji możesz zwrócić na to uwagę
lub zastosować pompę w zbiorniku wtedy nie będziesz miał podciśnienia w przewodzie zasilającym tylko ciśnienie i nie ma bąbelków i do odpowietrzania pompy wtryskowej wystarczy włączyć pompkę w zbiorniku i poluzować nakrętki wtryskiwaczy i sam się po chwili odpowietrzy.
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Oring na oko był ok a to powietrze może zniknie jak zatankuję jutro paliwka- teraz mam tylko 10l najważniejsze aby teraz mi tylko jeździłMumin90 pisze:uszczelnia to oring często on jest twardy i tam tędy ciągnie powietrze
Seat Mii 1.O CHYA
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
fajnie że "zagadał". Naprawdę polecam zalać jakiejś "lepszej" ropy (ma wyższą liczbę cetanową). powietrzem na chwilę obecną się nie martw - pojeździsz to jak będzie wszystko ok to powinno zniknąć.
A co do wtrysków - może nich ktoś mądrzejszy się wypowie - po każdym odkręceniu powinno się chyba wymienić uszczelkę (ja bym z wtryskami nie kombinował - w aaz układ się odpowietrza sam). Wg. mojego małego umysłu powodem Twoich przygód jest i było w 100 % paliwo. Dziadowskie stacje musicie mieć u siebie. 30 minut temu byłem odpalić moją wozidupę i nie było problemu (-15' C)
A na oko to chłop w szpitalu umarł ( we wrocku oring = 1zł )
A co do wtrysków - może nich ktoś mądrzejszy się wypowie - po każdym odkręceniu powinno się chyba wymienić uszczelkę (ja bym z wtryskami nie kombinował - w aaz układ się odpowietrza sam). Wg. mojego małego umysłu powodem Twoich przygód jest i było w 100 % paliwo. Dziadowskie stacje musicie mieć u siebie. 30 minut temu byłem odpalić moją wozidupę i nie było problemu (-15' C)
A na oko to chłop w szpitalu umarł ( we wrocku oring = 1zł )
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001
Ja miałem również pianę, paliwo w proporcjach 35/65 (lotos dynamic/diesel) + ulepszacz. Sprawdzałem czasem ile powietrza zostaje w układzie jak olej sprawdzałem. Zawsze była fasolka, ale ostatnio przy włączonym silniku dolewałem płynu do spryskiwaczy patrze a tu piana leci zamiast ropy, samochód jeździł nic się nie działo. Ale różnie odpalał, raz przy -22 normalnie, później przy -17 kręcił chwile i odpalał. Nie było reguły. dziś odpaliłem i zgasł odrazu (temp -13).. Odpaliłem 2gi raz i wszystko było ok. Patrze na przewód masa piany + bąbelki powietrza co jakiś czas. Podjechałem po nowy filtr paliwa, zakupiłem MANN, założyłem do tego stary oryginalny podgrzewacz i jak narazie zero powietrza. Po pierwszym uruchomieniu była mała fasolka, około 0,4cm. 2gie odpalenie zero powietrza. Potestuje jeszcze czy wszystko ok i w ciągu tygodni dam znać. Wychodzi jednak że nie warto oszczędzać na filtrze!
MK IV 1,9 tdi ALH 98r.
MK IV 1,9 tdi ALH 98r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 127 gości