JA u siebie na klarach autopala mam rysunek przedstawiajacy strumien ich swiatla w porownaniu do serii i niby wypadaja o niebo lepiej. Pisze ze sa multi-surface czyli iwelopowierzchniowe. Swoja droga nowe lustra robia swoje
Apropos odblaskow do tylnych klarow, to bede wozil je w schowku w razie czego
Problem z Klarami GOLF II :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Fabiann-te lampki z niebieskimi ringami nie mają homologacji,przy pierwszej kontroli drogowej leci dowód...Popatrzcie na te lampki
Pisałem do sprzedawcy czy mają gwarancje na parowanie od środka i takie tam,odpisał że jeden rok.Czyli chyba nie są takie złe.Pytałem o to samo innego sprzedawce,podobne lampy,odpowiedział że gwarancja jest tylko na to że pasują do golfa mk II
Pisałem do sprzedawcy czy mają gwarancje na parowanie od środka i takie tam,odpisał że jeden rok.Czyli chyba nie są takie złe.Pytałem o to samo innego sprzedawce,podobne lampy,odpowiedział że gwarancja jest tylko na to że pasują do golfa mk II
Te Autopale są całkiem niezłe zwłaszcza za taką cene.
A z tego co widzę te Clear-y też mają "łamane szkło" czyli napewno da się je ustawić bo przecież gdzieś to śwaitło rozrzucają.
Natomiast wydaje mi się że kiedyś nie było technologii i norm produkcji takich lampek.No zrzumiałebym że nie można ustawić lamp gładkich całkowicie bez załamania światła no bo niby jak.Ale tutaj napewno sięda.
A z tego co widzę te Clear-y też mają "łamane szkło" czyli napewno da się je ustawić bo przecież gdzieś to śwaitło rozrzucają.
Natomiast wydaje mi się że kiedyś nie było technologii i norm produkcji takich lampek.No zrzumiałebym że nie można ustawić lamp gładkich całkowicie bez załamania światła no bo niby jak.Ale tutaj napewno sięda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości