spadek temperatury

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
michu10klb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sty 21, 2010 19:07
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: michu10klb » czw sty 21, 2010 23:28

aha, czyli przyczyny mogą byc różne... zobaczymy czy cos sie poprawi po wymianie termostatu, być może tylko trzeba wymienic tą część ... oby.... dzięki za pomoc :)



blast3r-bley
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: blast3r-bley » czw lut 25, 2010 23:30

ja tez sie podepne:

Witam
Wiem ze wiele razy juz poruszalem ten temat ale poprostu brak mi slow
Golfa kupilem w maju,i odrazu dalem do roboty rozrzad kpl
Wszystko bylo ok
Jak tylko przyszla zima(listopad)zaczela mi fiksowac wskazowka od temp wody
w mojej"wsi" eksperci stwierdzili ze moze mam inna pompe wody i mi szybciej rozprowadza wode po silniku
Gdy auto jest na jalowym biegu i ma wylaczone ogrzewanie(nadmuch) to wskazowka sie podnosi i temp wody rosnie,gdy tylko wlacze nadmuch obojetnie na jaki bieg to wskazowka spada ku dolowi
tak samo dzieje sie gdy jade

Zostawilem go na chodzie,wylaczylem nadmuch i zalapal 90 stopni,gorny waz goracy a dolny zimny

Wymienilem Czujnik Cieczy Chlodzacej(oryginalny)->Dalej tak samo
Wymienilem Termostat Wahlera->Dalej tak samo
Wymienilem Plyn(przy rozrzadzie tez mialem wymieniany)G12 koncentrat-Dalej tak samo

Brak mi Opcji,koncepcji,slow,nie wiem co robic:( vag nic nie pokazuje
Nie wiem moze mam go zapowietrzonego?bo tyle tam modzilem z tym czujnikiem np bo mialem zamiennik i nie pasowal tzn luzny byl,wkladalem go i wyjmowalem


dzisiaj wyjechalem autem z garazu,odpalilem sie i zostawilem tak na jalowym biegu(nadmuch wylaczony na 0)po ok 1h auto osiagnelo 90 stopni tzn wskazowka byla rowniutko na 90tce,silnik byl goracy,zbiorniczek od plynu goracy,gorny waz goracy,dolny waz goracy.

Wsiadlem w auto i wlaczylem nadmuch i cieple powietrze na maxa(4ty bieg)
Przez godzine siedzialem(niegazowalem ani nic) i obserwowalem wskazowke i zaczela spadac pomalu,stopniowo(nie gwaltownie ze leciala odrazu)
siedzialem kolejna godzine i wskazowka spadla do zera(do samego dolu)
Powietrze lecialo caly czas takie samo(gorace)otwarlem maske:zbiorniczek plynu goracy,gorny waz goracy,silnik goracy,dolny waz byl juz letni-zimny

Kolejna godzine siedzialem a aucie ale trzymalem gaz tak na 2tys obrotow i po 15-20 min wskazowka zaczela sie podnosic ku 90 stopni

Jestem zielony w te klocki,ale juz wszystkie opcje wykorzystalem i kazdych magikow w mojej dziurze objechalem i nie wiem czy sobie jeb....w leb czy co zrobic z tym fantem....

Tak maja golfy ALH?Kazdy mi mowi ze to normalne przy takiej pogodzie w tym modelu
Niewiem bo tak jak pisalem golfa kupilem w maju i cale lato smigalem nakulalem 12 tys km i takiego czegos nie bylo


mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE

golczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw mar 10, 2011 14:58

spadek temperatury

Post autor: golczyk » czw mar 10, 2011 16:41

kolego blast patrzac na to co piszesz to nasuwa sie tylko jeden pomysl, a mianowicie sprobowac kupic termostat ale nie jakiegos wahlera tylko oryginal VW. od dluzszego czasu sam borykam sie z temperatura w moim golfie tylko nie chce nic wymieniac na darmo bo z tego co sie naczytalem to ludzie naprawde roznie pisza.ale jedynym wyjsciem jesli masz oryginalny czujnik temperatury to kup tez termostat oryginalny. moze byc tak ze termostat za mocno sie otwiera i nie potrafi wyregulowac roznic temperatury.jesli poradzisz sobie z tym problemem badz wymienisz termostat na oryginal VW to daj znac bo sam sie zastanawiam nad tym



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

spadek temperatury

Post autor: poolak2006 » czw mar 10, 2011 17:49

Temperatura sapada na postoju bo nagrzewnica działa jak chłodnica a samochód ma zbyt małe obciążenie i nie nadąża się nagrzewać... weźcie jakiś nowszy samochód i popatrzcie, ze jak jest zimno to tez zacznie spadać może nie tak szybko....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości