1.4 16V APE - 'cykanie' w silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw maja 07, 2009 16:39

Ten silnik nie jeżdżą prawie poniżej 2000 obrotów. Takie spalanie to ja mam jak przejadę do pracy 3km i z pracy 4km w korku na klimie, albo zimową porą. Jeździsz z zaciągniętym ręcznym? :green_fuck:


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

gambit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 09, 2009 19:01
Lokalizacja: gorzow

Post autor: gambit » pt maja 08, 2009 21:19

jest juz wstepna diagnoza - pekniety tlok, jego częsc leżała w misce olejowej? nie zrozumiałem dokładnie mechanika przez tel.



brackyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:57
Lokalizacja: śląsk

Post autor: brackyy » wt maja 19, 2009 08:57

A dołączę pytanko, czy w powyższych przypadkach pękniętego tłoka oraz uszkodzonego sworznia tłoka, silnik miał może większe drgania, tak że wam kierownica latała na luzie?



gambit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 09, 2009 19:01
Lokalizacja: gorzow

Post autor: gambit » wt maja 19, 2009 19:20

brackyy pisze:A dołączę pytanko, czy w powyższych przypadkach pękniętego tłoka oraz uszkodzonego sworznia tłoka, silnik miał może większe drgania, tak że wam kierownica latała na luzie?
oprocz stukow silnik pracowal rowno, nic mi nie drgalo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości