Wtryskiwacze ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt sty 30, 2009 11:40

ja po zmianie wtrysków z 1zet na afn musiałem dawke ustawić bo mi spadła na 1.2 mg(wszesniej miałem 3.4 mg)a kąt wtrysku pozostał bez zmian

[ Dodano: Pią Sty 30, 2009 10:44 ]
kolego covboy piszesz ze trzeba nastawnikiem dygnąc zeby palił z pół obrotu ja u siebie tylko dawke rozruchową zwiekszyłem z 78 na 145 ,

[ Dodano: Pią Sty 30, 2009 11:24 ]
a ta dawka co nastawnikiem ustawisz to ma wpływ na odpalanie?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 12:44

woojas25 pisze:ja po zmianie wtrysków z 1zet na afn musiałem dawke ustawić bo mi spadła na 1.2 mg(wszesniej miałem 3.4 mg)a kąt wtrysku pozostał bez zmian
no bo AFN maja tak samo cisnienia jak 1Z 190/300 Bar wiec kat sie nie zmienil

nie wiem ja tego ne testowałem - Adamm wie lepiej

nie wiem czy to zwiekszenie dawki startowej VAGiem jest duże, pewnie to mały zakres regulacji

dawkę najlpiej wyregulowac nastawnikiem



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 30, 2009 12:45

cowboy pisze:nie wiem czy to zwiekszenie dawki startowej VAGiem jest duże, pewnie to mały zakres regulacji

dawkę najlpiej wyregulowac nastawnikiem
ale nie myl pojęć :P dawka startowa została zmieniona w vagu , a nie normalna dawka paliwa ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 12:52

damcio151 pisze:ale nie myl pojęć :P dawka startowa została zmieniona w vagu , a nie normalna dawka paliwa ;)
a co napisałem ?

tu o dawce startowej
cowboy pisze:nie wiem czy to zwiekszenie dawki startowej VAGiem jest duże, pewnie to mały zakres regulacji
tu o dawce paliwa
cowboy pisze:dawkę najlpiej wyregulowac nastawnikiem



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 30, 2009 12:57

cowboy pisze:a co napisałem ?

tu o dawce startowej
cowboy napisał/a:
nie wiem czy to zwiekszenie dawki startowej VAGiem jest duże, pewnie to mały zakres regulacji


tu o dawce paliwa
cowboy napisał/a:
dawkę najlpiej wyregulowac nastawnikiem
no jak tak zrozumiałem ... zresztą tutaj też
cowboy pisze:dawka startowa tez w starszych TDIikach może się opóźnić przy większych dziurach (moze ale nie musi moze zależy od kondycji pompy lub softu) i trzeba dygnąć nastawnikiem żeby palił z półobrotu
no jak dla mnie to piszesz, że dawkę startową zmienia się nastawnikiem ...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 13:05

damcio151 pisze:no jak dla mnie to piszesz, że dawkę startową zmienia się nastawnikiem ...
tu rzeczywiście tak napisałem jakoś dziwenie jakoby się miała dawka opóźnić :) - my fault

chodzi o to że przy większych otworkach może się zmienic dawka - i najlepiej doregulować ją nastawnikiem

choć jak mówię w więszkości przypadków wkłada się jest OK...

na razie 2 osoby zaobserwowwały że trzeba dłużej zakręcić.. mimo dobrego kąta

nie wiem czym to jest spowodowane... może tym że sie zmieniła dawka ? niepotrzbenie tu zamieszałem z dawką startową ..

w każdym razie czasem się zmienia a czasem nie i to jest dziwne - może wynika to ze stanu pompy ? nie wiem..



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 30, 2009 13:12

cowboy pisze:chodzi o to że przy większych otworkach może się zmienic dawka - i najlepiej doregulować ją nastawnikiem
i z tym się zgodzę :) w razie gdyby tak było mogę to zrobić buliking
cowboy pisze:nie wiem czym to jest spowodowane... może tym że sie zmieniła dawka ? niepotrzbenie tu zamieszałem z dawką startową ..
zależy jak się zmienia , wątpie, żeby aż tak drastycznie np.- kiedy dawka wynosi 0.X silnik podczas odpalania potrafi wejść na wysokie obroty, a znów jak dawka jest w okolicach 9 będzie ciężko , lub w ogóle nie odpali
co innego jak mieści się w normie powiedzmy 2.5-7 - wtedy odpalanie jest praktycznie takie samo
cowboy pisze:może wynika to ze stanu pompy ? nie wiem..
bardzo możliwe :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 13:22

damcio151 pisze:zależy jak się zmienia , wątpie, żeby aż tak drastycznie np.- kiedy dawka wynosi 0.X silnik podczas odpalania potrafi wejść na wysokie obroty, a znów jak dawka jest w okolicach 9 będzie ciężko , lub w ogóle nie odpali
no tak..
woojas25 pisze:ja po zmianie wtrysków z 1zet na afn musiałem dawke ustawić bo mi spadła na 1.2 mg(wszesniej miałem 3.4 mg)
czyli koledze spadła czyli wzrosła ? ;)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 30, 2009 13:25

cowboy pisze:czyli koledze spadła czyli wzrosła ? ;)
ano :helm:
wniosek jeden - po wymianie wtrysków trzeba się podpiąć pod vaga i sprawdzić, czy wszystko dalej jest dobrze ustawione :bigok:



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt sty 30, 2009 15:38

miałem 3.4 i zmieniła sie na 1.2 po zmianie i dygłem w dekiel na 3.4 i chodzi super, ale dawke startową musiałem zwiekszyć bo na tej co była ustawiona fabrycznie na zimnym trzeba było dłużej krecic ,



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 15:43

woojas25 pisze:ale dawke startową musiałem zwiekszyć bo na tej co była ustawiona fabrycznie na zimnym trzeba było dłużej krecic ,
woojas25 pisze:ja u siebie tylko dawke rozruchową zwiekszyłem z 78 na 145
a fabrycznie nie jest przypadkiem 128 ?



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt sty 30, 2009 15:55

no własnie ja miałem 78 , sprawdzałem u kumpla i tez miał 78

[ Dodano: Pią Sty 30, 2009 14:57 ]
nie wiem od czego to jest zależne , np może na jaki kraj auto ma byc wypuszczone



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 30, 2009 16:06

nie wiem od czego to jest zależne , np może na jaki kraj auto ma byc wypuszczone
nie wiem, powiem szczerze ja nawet nie sprawdzałem u siebie ale cos mi się kojarzy ze domyślna wartość to 128

moze własnie Ci co maja 78 mają ciutke za mało i po włożeniu wiekszych wtrysków trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem ?...a moze jak ktoś ma 128 to nie ma tych problemów ?

musiałby sie jakiś fachowiec wypowiedzieć :)



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt sty 30, 2009 16:20

a myslisz że dawke rozruchową można ustawić na maxa ile sie da? ,czy taka max dawka ma jakis zły wpływ na silnik ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 283 gości