MK4 montaż orginalnych Xenon-ów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » śr gru 16, 2009 16:03

alanchef silniczki regulacji są takie same zarówno w lampach z przetwornicami na lampach jak i w starszym typie z przetwornicami na kablach.

To co Ci wcześniej pisałem to jest metoda na podłączenie regulacji lamp z kabiny za pomocą pokrętła od regulacji zwykłych lamp.

Co do układu samopoziomowania xenonów - tak jak jest w aucie z instalacją pod oryginalne xenony to potrzebowałbyś 2 czujniki poziomu wraz z elementami montażowymi (jedne przy lewym kole z przodu i jedne przy lewym kole z tyłu). Dodatkowo instalacja elektryczna od czujników poziomu do lewej lampy i od lewej lampy do prawej lampy, oraz wpięcie się w złącze diagnostyczne Linia K i w sygnał prędkości GALA.

Tak więc decyzja sposobu wykonania należy do Ciebie :-)


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

pawelm20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob mar 29, 2008 20:44
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: pawelm20 » pn lut 01, 2010 12:32

a co możne być przyczyna ze lampy się nie włączają za pierwszym razem. zamontowałem ori xenon na zwykłej instalacji (gniazda w lampach pochodzą ze zwykłych lamp). wszystko chodzi nawet regulacja jest na 2 lampach. żarniki nowe. jak rano odpalam auto i włączę światła to zapala się jedno (nie zawsze to samo) coś czytałem ze dodatkowe napięcie trzeba poprowadzić z aku czy to prawda?


Fiat Croma 94r 2,0T -> 1.9Tdi
Golf IV 98r 1.9 Sdi
A6 C4 96r 2.5 Tdi
Golf IV 01r 1.9 Tdi

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pn lut 01, 2010 13:12

pawelm20 pisze:coś czytałem ze dodatkowe napięcie trzeba poprowadzić z aku czy to prawda?
Nic nie musisz dodatkowego prowadzić.
Przy takiej przeróbce wystarczą kable, które masz w instalacji.
pawelm20 pisze:wszystko chodzi nawet regulacja jest na 2 lampach. żarniki nowe. jak rano odpalam auto i włączę światła to zapala się jedno (nie zawsze to samo)
Stawiałbym na żarniki do wymiany lub przetwornice.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

pawelm20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob mar 29, 2008 20:44
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: pawelm20 » pn lut 01, 2010 17:52

Kamel pisze:Stawiałbym na żarniki do wymiany
jak już pisałem wcześniej żarniki nowe , na starych działo się to samo. problem pojawia się tylko rano (czyt. po dłuższym postoju). jak już rano po kilku lub kilkunastu razach włączenia i wyłączenia załapią 2 to za każdym razem działają bez problemu.


Fiat Croma 94r 2,0T -> 1.9Tdi
Golf IV 98r 1.9 Sdi
A6 C4 96r 2.5 Tdi
Golf IV 01r 1.9 Tdi

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pn lut 01, 2010 18:00

pawelm20 pisze:. jak już rano po kilku lub kilkunastu razach włączenia i wyłączenia załapią 2 to za każdym razem działają bez problemu.
Nie doczytałem o tych nowych żarnikach :-)
W takim razie zostają przetwornice.
Obecnie mamy mrozy i przetwornice narażone są na niskie temperatury. Być może jak trochę pojeździsz to w komorze silnika robi się cieplej i problem znika.
Tak więc:
1. Czy jak było cieplej też się to działo?
2. Masz ori xenon, ale z ori przetwornicami czy z jakimiś chińskimi?

Ewentualnie sprawdziłbym wszystkie styki we wtyczkach czy nic nie zaśniedziało.
Bo nic dodatkowego na 100% nie trzeba ciągnąć (mam oczywiście na myśli zwykłą przeróbkę bez samopoziomowania).


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

pawelm20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob mar 29, 2008 20:44
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: pawelm20 » pn lut 01, 2010 22:13

Kamel pisze:1. Czy jak było cieplej też się to działo?
golfik po 2 miesiącach naprawy ( malowanie , rozrząd, dodatki) w czwartek został dopiero zarejestrowany. ori xenon został dołożony wiec nie mam porównania jak było/ będzie w cieplejsze dni. co do ciepła w komorze silnika to nie ma nic do tego bo bez odpalania motoru dzieje się identycznie ( jak załapie to już się zapalają bez problemu). a czy przetwornice chińskie czy ori to się nie znam jutro muszę sprawdzić i napisze co i jak.


Fiat Croma 94r 2,0T -> 1.9Tdi
Golf IV 98r 1.9 Sdi
A6 C4 96r 2.5 Tdi
Golf IV 01r 1.9 Tdi

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pn lut 01, 2010 22:21

pawelm20 pisze:a czy przetwornice chińskie czy ori to się nie znam jutro muszę sprawdzić i napisze co i jak.
Sprawdź czy przetwornice są oryginalnie przykręcane z tyłu lampy (na 3 śrubach) czy jakieś dokładane. Chińskie to wiem, że na mrozie bardzo często dają ciała. Ja mam ori i - odpukać - jak na razie nie miałem z nimi problemu. Jedyne co, to dziwne, że obie nawalają na raz..


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

pawelm20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob mar 29, 2008 20:44
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: pawelm20 » pn lut 01, 2010 22:32

przetwornice bez sprawdzania wiem ze są przykręcane z tylu. ciekawi mnie to ze jak już "rano" zabłysną to przez cały dzień nie ma z nimi problemu...

wiec tak jak wcześniej po kilkudniowej obserwacji wychodzi na to ze jak włączę rano samochód i pochodzi 2-3 min i zapalam lampy to jest wszystko ok a jak zapalam lampy zaraz po włączeniu silnika (np. 10 sek.) to zapala się tylko jedna. muszę podłączyć 2 aku bo to może jego wina ze nie daje prądu czy coś.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 16:55 przez pawelm20, łącznie zmieniany 1 raz.


Fiat Croma 94r 2,0T -> 1.9Tdi
Golf IV 98r 1.9 Sdi
A6 C4 96r 2.5 Tdi
Golf IV 01r 1.9 Tdi

Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

podlaczenie lamp ksenonowych

Post autor: on6222 » pt lut 12, 2010 17:19

witam wszystkich

mam taki maly problem czytam i czytam ale nie moge znalesc konkretnej wypowiedzi
otoz mam takie lampy Obrazek Obrazek i chcialbym je podlaczyc pod instalacje ktora nie miala ksenonow, ale nie wiem do czego jest ta 4 pinowa wtyczka, to ze musze zrobic przejsciowke z 10 pinow na 12 to juz mniej wiecej ogarniam ale pojecia nie mam co zrobic z ta 4 pinowa
prosze o jakas pomoc
pozdrawiam



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pt lut 12, 2010 20:04

on6222, 4 pinowa to automatyczne poziomowanie. Ty neistety tego nie zrobisz wiec nawet sie tym nie przejmuj trzeba obejsc automatyczne poziomowanie i zrobic sterowanie z kabiny. Musisz przerobic instalke wewnatrz lampy, popatrz i poszukaj na forum jest tego troche.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pt lut 12, 2010 22:14

on6222 pisze:ale pojecia nie mam co zrobic z ta 4 pinowa
prosze o jakas pomoc
on6222 zrób tak jak mówi czajaa22 i ją olej :-)
Bez montażu samopoziomowania interesują Cię tylko wtyczki 12-pinowe.
Co do sposobu podłączenia lamp to są dwa..
Albo robisz przejściówki z 10-pin na 12-pin, albo przerabiasz instalację lampy od razu pod 10-pin np. ze starych lamp. Oba sposoby są opisane na forum - chociażby na poprzedniej stronie.
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 22:17 przez Kamel, łącznie zmieniany 1 raz.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Post autor: on6222 » pt lut 12, 2010 23:05

czyli jak rozumiem zostawic ja pusta i tylko przerobic te 12 pinow na 10 i powinno swiecic i regulacja w kabinie powinna dzialac



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pt lut 12, 2010 23:20

on6222, regulacja nie bedzie dzialala do tego trzeba przerobic wewnetrzna instalacje lampy xeno. Jesli chcesz plug&play to kup sobei adaprety z 12 pinow na 10 i nei ebdziesz musial robic nic do tego na forum jest jak przerobic instalke lampy zeby dzialala regulacja z kabiny.

Ile za kiere chcesz?
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 23:21 przez czajaa22, łącznie zmieniany 1 raz.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
rowi.di
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:43
Lokalizacja: zach.pom

Post autor: rowi.di » ndz lut 14, 2010 00:40

Witam.
Mam pytanie chciałbym założyć do swojego Golfa xenony i nie wiem czy dobrze wybiore bo nie jestem dobrze zorientowany czy one beda dobre mam upatrzone na allegro http://www.allegro.pl/item897188538_xen ... s_hid.html

http://www.allegro.pl/item911067898_zes ... ml#gallery

i nie wiem które bedą lepsze możecie mi pomóc? Może macie jakieś inne propozycje??
Pozdrowionka



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości