Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie nie zagotował mi się bo mam chłodnice do mk2 TD czyli największą ori chłodnice do mk2. wiatraki najlepiej na jakimś szrocie albo z używanymi częściami. z termostatem to raczej kiepski pomysł bo auto ci się nie dogrzeje prawidłowo, lepiej większą chłodnicę włożyć i dwa wiatraki i będzie hulał, ja sam teraz zakupiłem 2 wentylatory które na dniach będę montował, a co do abs jak masz całą wiązkę i serwo z pompą ci podejdzie to kładź zawsze to poprawa bezpieczeństwa
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Zmienilem przez weekend hamulce tyl i przód
przód z VR6
Załozyłem tymczasowo stalówki 195/65/R15 i lipa przód łapie przy skrecie o chlapaki
bo opony zimowe balony .
Do tylu próbowałem załozyc 205/55/16 ale tez lipa od wewnatrz prawie łapie i ogólnie auto stoi ponad 30cm nad ziemia
Nie wiem czy na niskim profilu i gwincie skreconym na maxa bedzie dobra gleba ???
Jakie ty masz koła???
przód z VR6
Załozyłem tymczasowo stalówki 195/65/R15 i lipa przód łapie przy skrecie o chlapaki
bo opony zimowe balony .
Do tylu próbowałem załozyc 205/55/16 ale tez lipa od wewnatrz prawie łapie i ogólnie auto stoi ponad 30cm nad ziemia
Nie wiem czy na niskim profilu i gwincie skreconym na maxa bedzie dobra gleba ???
Jakie ty masz koła???
Bezel 2010
ja mam BBS RS 772 6J 15' opona 195/50/15 a glebe mam taką że w najniższym punkcie mam 7,5 cm do ziemi miał bym niżej jeszcze ale bym z podwórka nie wyjechał ale tak jak jest jest wszystko oki..... a zima to stalówki 15' i opon a 185/55/15
a mam takie pytanie na jakich wahaczach masz na tych z VR6 czy tych z mk2???
a mam takie pytanie na jakich wahaczach masz na tych z VR6 czy tych z mk2???
Ostatnio zmieniony pn cze 28, 2010 21:48 przez gibon.vw, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Do ori wachaczy z mk2 nie pasuje sworzeń z vr6 bo ma wiekszy rozstaw tych 3 srub , trzeba zmieniac wachacze albo przekladać sworzeń.
[ Dodano: 28 Cze 2010 22:08 ]
Nie wiem czy zakladac 15" czy 16"
Chciałbyn jak najnizszy profil opony ale na 15'' to znalazlem 45 najmniejszy , widział kto niższe???
[ Dodano: 28 Cze 2010 22:09 ]
Jakie masz ET felg?
[ Dodano: 28 Cze 2010 22:08 ]
Nie wiem czy zakladac 15" czy 16"
Chciałbyn jak najnizszy profil opony ale na 15'' to znalazlem 45 najmniejszy , widział kto niższe???
[ Dodano: 28 Cze 2010 22:09 ]
Jakie masz ET felg?
Bezel 2010
et felgi mam 45... są niższe profile tylko trzeba poszukać ale na tych wahaczach z VR w dół bez poszerzania nadkoli to za dużo nie zejdziesz, wiem bo miałem też taki zestaw u siebie, poszukaj zwrotnic od B3 te podejdą ci na wahacze od mk2 i będzie gitara, ja mam teraz zestaw ala g60
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Teraz już wiem
Nastempna sprawa przeguby , przelozyłem tymczasowo zewnetrzne zeby pasowały do piast Vr ale są dłuższe od mk2 jakis 1 cm .
Połosie ori mk2 wytrzymaja pewnie do pierwszego buta , podobno z sirocco podchodzą???
Mam zamiar zakladać rozporki i nie wiem czy podpasuja te dedykowane do mk2 pod motor 1.8t
Chciałem zakladac ABS ale odpusciłem narazie
Problemów milion a to dopiero poczatek
Jednym słowem mam ochote zawieść całe auto do GTO on moze ma wiecej nerwów
Nastempna sprawa przeguby , przelozyłem tymczasowo zewnetrzne zeby pasowały do piast Vr ale są dłuższe od mk2 jakis 1 cm .
Połosie ori mk2 wytrzymaja pewnie do pierwszego buta , podobno z sirocco podchodzą???
Mam zamiar zakladać rozporki i nie wiem czy podpasuja te dedykowane do mk2 pod motor 1.8t
Chciałem zakladac ABS ale odpusciłem narazie
Problemów milion a to dopiero poczatek
Jednym słowem mam ochote zawieść całe auto do GTO on moze ma wiecej nerwów
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 21:40 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 1 raz.
Bezel 2010
ja mam zestaw przeguby wewnętrzne od 1.8t półosie mk2 a zewnętrzne passat b3 16v albo g60 bo już nie pamiętam i dają radę nawet przy porządnym bucie wiadomo jak będziesz jechał z mocą ponad 200 KM to kiedyś się na pewno skończą, ale zawsze możesz dać półosie do wzmocnienia i na pewno dadzą radę
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Zakładałeś rozpórki?
Chce załozyc przód góra i dół i tył tylko góra bo dół jak , i zastanawiam sie nad klatką ( po oglądnieciu crash testów )ale to już profanacja golfika by była
Bo sa rózne przetloczenia i nie wiem ktora
1
2
Nie wiem czy jest rożnica pomiedzy aluminiowa a stalowa , czy tylko cena i firma ?
Wzmacniałeś przednie kielichy , bo podobno to słaby punkt w MK2 ?
Ile już przejechasłeś z nowym motorem (ostro jeździsz )???
Chce załozyc przód góra i dół i tył tylko góra bo dół jak , i zastanawiam sie nad klatką ( po oglądnieciu crash testów )ale to już profanacja golfika by była
Bo sa rózne przetloczenia i nie wiem ktora
1
2
Nie wiem czy jest rożnica pomiedzy aluminiowa a stalowa , czy tylko cena i firma ?
Wzmacniałeś przednie kielichy , bo podobno to słaby punkt w MK2 ?
Ile już przejechasłeś z nowym motorem (ostro jeździsz )???
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 21:38 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 2 razy.
Bezel 2010
Robert 2010, rozpórki załóż obowiązkowo. Ja założyłem do mojego Mk2 i jeździ się o niebo lepiej, w zakrętach czuć dużą różnicę. Nie kupuj aluminiowej, bo jest za miękka - tylko stalową! Znam gościa który robi stalowe, bardzo dobre rozpórki do MK2, ja od niego kupiłem i jestem zadowolony. Za tylną górną i przednią górną zapłaciłem ok.200zł. Jak co to wal do mnie na PW to dam Ci namiary na niego.
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 21:29 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.
ja rozpórek jeszcze nie mam, mam tylko grubszy stabilizator wahaczy ten dedykowany do 16V i G60 ale jak coś to raczej sam będę coś kombinował bo jak patrze na ceny rozpórki kawałek rurki i wyjście na kielichy i cena 160 pln bo ma napis sparco to wole poszukać i sam coś wykąbinować gdzieś w jakimś zakładzie
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU
Czyli tylko stalowe rozpórki wchodzą w rachube
Wie kto gdzie trzeba wzmocnic te kielichy przednie i ogolnie bude w mk2 ???
Ma ktoś klatke bezpieczenstwa taka z prawdziwego zdarzenia z atestem???
Jest problem z przegladem po swapie bo juz golfik trzy lata stoi bez przegladu???
Opny 195 to max co mozna załozyć bez poszeżania nadkoli czy udało sie komuś wepchać wiecej???
Wie kto gdzie trzeba wzmocnic te kielichy przednie i ogolnie bude w mk2 ???
Ma ktoś klatke bezpieczenstwa taka z prawdziwego zdarzenia z atestem???
Jest problem z przegladem po swapie bo juz golfik trzy lata stoi bez przegladu???
Opny 195 to max co mozna załozyć bez poszeżania nadkoli czy udało sie komuś wepchać wiecej???
Bezel 2010
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie
No właśnie wcześniej byl 1.6 i tu jest kupa
Wiem ze da rady to zrobic nawet bez czterech kół ale jak gość otworzy maske to
nie ma bata że sie nie skapnie że coś niegra
Ale teraz silnik jest cześcią wymienną ???
Nie ma na nim numerów
Trza jechać z załącznikiem
Nie boje sie badania bo hample wieksze niż seria o hohohooh X 5 zawiecha na nowych cześciach (ale i tak trza zamienić na gwint) tylko klakson niema po wycieciu dzióry na intercooler
W PL wszystko da rady
bo np u kasztanów już nie w dowód jest wpisane wszystko prawie nawet wielkość i rozmiar opon czyli tzw specyfikacja i pupa pozmieniane nie ma dowolnosci z wymianą czegokolwiek a przegląd to koszmar dla starego auta!!!!!!!!!
Wiem ze da rady to zrobic nawet bez czterech kół ale jak gość otworzy maske to
nie ma bata że sie nie skapnie że coś niegra
Ale teraz silnik jest cześcią wymienną ???
Nie ma na nim numerów
Trza jechać z załącznikiem
Nie boje sie badania bo hample wieksze niż seria o hohohooh X 5 zawiecha na nowych cześciach (ale i tak trza zamienić na gwint) tylko klakson niema po wycieciu dzióry na intercooler
W PL wszystko da rady
bo np u kasztanów już nie w dowód jest wpisane wszystko prawie nawet wielkość i rozmiar opon czyli tzw specyfikacja i pupa pozmieniane nie ma dowolnosci z wymianą czegokolwiek a przegląd to koszmar dla starego auta!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 21:32 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 5 razy.
Bezel 2010
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości