turbo uszkodzone?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr paź 31, 2007 21:27

Dario84 pisze: Inna sprawa ze na ori programi WinOls rozpoznaje 55 map, natomiast na wirusie 88 8-[

O co chodzi ??
No i masz odpowiedz...wgrali Ci softa z zupelnie innego sterownika. Nic dziwnego ze nie reguluje jak powinno :bajer:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 31, 2007 22:05

Grześko pisze:Może jeszcze kierownice nie chodzą jak trzeba? Rozruszałeś tyle że na ori wystarczyło a na program może być za mało.
Wrzuć w swoim temacie logi obejrzymy co się dzieje na programie.

[ Dodano: 31 Paź 2007 19:24 ]
Przecież ja też mam ori turbinę i program i takich cyrków nie mam
Tylko Ty masz profi zrobiony program a ja nie.
Turbine cala rozkrecilem i umylem wszystko ladnie takze to na pewno nie turbo ani N75 ani wezyki, wogole to nie jest sprawa mechaniczna.

Jak przegladam mapy, porownuje z ori mapami, to adresy map sa takie same wiec nie wiem skad wziely sie te dodatkowe... Poza tym widze jak niektore mapy sa "nizsze" od oryginalnych, wydaje mi sie ze powinny byc wyzsze czy nie ?

Dziwne bo ECU Stg i ECU Prod. sie zgadzaja zrarowno moda jak ori wiec chyba softy sa z tego samego sterownika
Jeszcze jedno da sie jakims sposobem zobaczyc w WinOLSie z jakiego nr sterownika jest dany soft ??
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 22:12 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr paź 31, 2007 23:44

Dario84 pisze:
Grześko pisze: Jak przegladam mapy, porownuje z ori mapami, to adresy map sa takie same wiec nie wiem skad wziely sie te dodatkowe... Poza tym widze jak niektore mapy sa "nizsze" od oryginalnych, wydaje mi sie ze powinny byc wyzsze czy nie ?

Dziwne bo ECU Stg i ECU Prod. sie zgadzaja zrarowno moda jak ori wiec chyba softy sa z tego samego sterownika
Jeszcze jedno da sie jakims sposobem zobaczyc w WinOLSie z jakiego nr sterownika jest dany soft ??
da się


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt lis 02, 2007 20:11

Dario84 pisze:Dziwne bo ECU Stg i ECU Prod. sie zgadzaja zrarowno moda jak ori wiec chyba softy sa z tego samego sterownika
Przede wszystkim są to dwie różne wersje oprogramowania mimo, że z tego samego typu sterownika.
Daj sobie spokój z próbami diagnozowania auta dopóki nie powrócisz do oryginalnego programu. Overboost 0,4bar jest na tym sofcie czymś najzupełniej normalnym. Tak jak i notlaufy. Obawiam się, że podstawki pod epromy są jedyną pozytywną częścią tego tuningu ;)



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob lis 03, 2007 13:19

uysy pisze:
Dario84 pisze:Dziwne bo ECU Stg i ECU Prod. sie zgadzaja zrarowno moda jak ori wiec chyba softy sa z tego samego sterownika
Przede wszystkim są to dwie różne wersje oprogramowania mimo, że z tego samego typu sterownika.
Daj sobie spokój z próbami diagnozowania auta dopóki nie powrócisz do oryginalnego programu. Overboost 0,4bar jest na tym sofcie czymś najzupełniej normalnym. Tak jak i notlaufy. Obawiam się, że podstawki pod epromy są jedyną pozytywną częścią tego tuningu ;)
i tu masz racje..kolega podesłał mi ori i moda - jedeyne co pozostaje po tej modyfikacji to podstawki


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » ndz lis 25, 2007 00:03

jedno pytanko poniewaz sprawdzalem na biegu jalowym parametry i dawka paliwa byla 4.8 mg a kat wtrysku 3.1 stopnia. kat nie jest za wczesny? przestawic? a dawke na ile dac?

[ Dodano: 18 Mar 2009 02:37 ]
Troche po czasie no ale. Wyszło że dziurawy intercooler i sztanga za wysoko była. Dawke dałem na 4mg(czyli zwiekszylem) sztange opuściłem o duzo i to bardzo no jak narazie jest fajnie. Auto rozkreca sie ponizej 9s na 100 i chociaz powinno byc jeszcze lepiej moze juz nie bede narazie grzebal. No chyba ze mi odbije i poszperam cos.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 95 gości