te gumy sa dośc drogie w ASO , więc radze kupic w sklepie rolniczym lub jakims innym , ja tez taka wymieniałem. Kosztowała 20zł w sklepie z cześciami do maszyn rolniczych.ryger pisze:Juz znalazłem: była pęknięta guma, która łączyła kolektor ssący z jedną z tych długich rur, która idzie od intercooler'a narazie zakleilem tasma patex a jutro zmienie gumę. Dzięki wszystkim za porady!!
Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
damcio151 pisze:olek256 napisał/a:
Adamm, czyli mam rozumiec ze jednak nie dobrze ze tak swiszczy?Czy na odwrot-ze jak nie slychac jej tzn ze juz sie konczy?
Jak nie słychać , a autko ma "kopa" to jest OK , ale to , że piszczy po wywaleniu kata to nic nie znaczy ( norma )
dobrze mowi
po wywaleniu kata bedzie swiszczec (zwlaszcza jesli jest zainstalowana pusta puszka)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
no wlasnie "wydlubalem bebechy" z tej puszki a wsadzilem pusta w nienaruszonym stanie
dzieki chlopcy
p.s.a tak wygladal zaraz po wyjeciu:
dzieki chlopcy
p.s.a tak wygladal zaraz po wyjeciu:
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 21:46 przez olek256, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
No właśnie panowie jak to mówią podlałeś ropki to teras dmuchnij powietrzem mamy oporniczki i pare koni więcej to teraz pora na jeszcze więcej ja wiem tyle ze potrzebny jest nam wskażnik doładowania tylko jaki? trzeba sprawdzic jaki ma sie MAP SENSOR chodzi o trzy ostatnie cyferki nr 210 albo 211 inne ponoc sie nie nadaja i co dalej jakby ktos powiedział bardzo dokładnie jak zeby nie zepsuc to było by super
kamyk
no wlasnie ma kopa... ale tak jak cowboy napisal nowej nic nie slychac.a moja slychac tylko na zimnym silniku i czasem(!) w trasie ale to jak przejade kolo jakich wysokich scian.
Mowiac ze ja slycha mam na mysli ze bardziej daje o sobie znac niz przedtem bo wczesniej toez ja bylo slychac ale nie az tak.
Mowiac ze ja slycha mam na mysli ze bardziej daje o sobie znac niz przedtem bo wczesniej toez ja bylo slychac ale nie az tak.
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
no i OKTez tak mysle, wywalilem kata i nic nie slychac, zadnych gwizdow czy swistow:)
nikt raczej tak nie pisze , raczej to , że po wywaleniu kata może gwizdać , ale nie musiJak ktos pisze ze 'powinna gwizdac' to sie myli:)
póki co jeździj i nie zmieniaj turbo , ja jeździłem MK2 TD i turbina gwizdała przez 6 lat ( jak go miałem ) z tego co wiem to autko jeszcze jeździolek256 pisze:no wlasnie ma kopa... ale tak jak cowboy napisal nowej nic nie slychac.a moja slychac tylko na zimnym silniku i czasem(!) w trasie ale to jak przejade kolo jakich wysokich scian.
Mowiac ze ja slycha mam na mysli ze bardziej daje o sobie znac niz przedtem bo wczesniej toez ja bylo slychac ale nie az tak.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości