Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob maja 12, 2007 23:18

ryger pisze:Juz znalazłem: była pęknięta guma, która łączyła kolektor ssący z jedną z tych długich rur, która idzie od intercooler'a narazie zakleilem tasma patex a jutro zmienie gumę. Dzięki wszystkim za porady!!
te gumy sa dośc drogie w ASO , więc radze kupic w sklepie rolniczym lub jakims innym , ja tez taka wymieniałem. Kosztowała 20zł w sklepie z cześciami do maszyn rolniczych. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz maja 13, 2007 08:38

Adamm, czyli mam rozumiec ze jednak nie dobrze ze tak swiszczy?Czy na odwrot-ze jak nie slychac jej tzn ze juz sie konczy?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz maja 13, 2007 08:40

olek256 pisze:Adamm, czyli mam rozumiec ze jednak nie dobrze ze tak swiszczy?Czy na odwrot-ze jak nie slychac jej tzn ze juz sie konczy?
Jak nie słychać , a autko ma "kopa" to jest OK , ale to , że piszczy po wywaleniu kata to nic nie znaczy ( norma )



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 13, 2007 09:02

damcio151 pisze:olek256 napisał/a:
Adamm, czyli mam rozumiec ze jednak nie dobrze ze tak swiszczy?Czy na odwrot-ze jak nie slychac jej tzn ze juz sie konczy?

Jak nie słychać , a autko ma "kopa" to jest OK , ale to , że piszczy po wywaleniu kata to nic nie znaczy ( norma )

dobrze mowi :)

po wywaleniu kata bedzie swiszczec (zwlaszcza jesli jest zainstalowana pusta puszka) :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz maja 13, 2007 09:10

no wlasnie "wydlubalem bebechy" z tej puszki a wsadzilem pusta w nienaruszonym stanie :D
dzieki chlopcy :bigok:

p.s.a tak wygladal zaraz po wyjeciu:
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 21:46 przez olek256, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

tantoszewski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
Lokalizacja: KUTNO
Kontakt:

Post autor: tantoszewski » ndz maja 13, 2007 15:09

witam panowie i jak zdziałał ktos coś z zwiekszeniem cisnienia doładowania turbiny??bo byłbym chetny na taki bajer:Doporniczek fajna sprawa ale wiadomo w miare jezdzenia apetyt na moc rosnie:D pozdrawiam



Awatar użytkownika
kamyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 25, 2007 21:01
Lokalizacja: stuchowo
Kontakt:

Post autor: kamyk » ndz maja 13, 2007 16:48

No właśnie panowie jak to mówią podlałeś ropki to teras dmuchnij powietrzem mamy oporniczki i pare koni więcej to teraz pora na jeszcze więcej ja wiem tyle ze potrzebny jest nam wskażnik doładowania tylko jaki? trzeba sprawdzic jaki ma sie MAP SENSOR chodzi o trzy ostatnie cyferki nr 210 albo 211 inne ponoc sie nie nadaja i co dalej jakby ktos powiedział bardzo dokładnie jak zeby nie zepsuc to było by super


kamyk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz maja 13, 2007 18:14

Adamm pisze: po wywaleniu kata bedzie swiszczec (zwlaszcza jesli jest zainstalowana pusta puszka) :)
po wywaleniu kata moze byc bardziej słychać turbine... ale jak jest turbina OK to nic jej nie słychać... ja mam teraz nówke sztuke, pustą puchę i nic nie słychać turbinki



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz maja 13, 2007 19:15

cowboy pisze:ale jak jest turbina OK to nic jej nie słychać
czyli moja sie juz konczy... :(


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz maja 13, 2007 19:18

olek256 pisze:czyli moja sie juz konczy... :(
czemu tak sądzisz :?: bo gwiżdże :?: , to jest tak jak z n75 ( jeden cyka , drugi nie ) najważniejsze jest , żeby autko miało kopa :)



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 13, 2007 19:21

cowboy pisze:po wywaleniu kata moze byc bardziej słychać turbine... ale jak jest turbina OK to nic jej nie słychać
Tez tak mysle, wywalilem kata i nic nie slychac, zadnych gwizdow czy swistow:) Jak ktos pisze ze 'powinna gwizdac' to sie myli:)



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz maja 13, 2007 19:23

no wlasnie ma kopa... ale tak jak cowboy napisal nowej nic nie slychac.a moja slychac tylko na zimnym silniku i czasem(!) w trasie ale to jak przejade kolo jakich wysokich scian.
Mowiac ze ja slycha mam na mysli ze bardziej daje o sobie znac niz przedtem bo wczesniej toez ja bylo slychac ale nie az tak.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz maja 13, 2007 19:28

Tez tak mysle, wywalilem kata i nic nie slychac, zadnych gwizdow czy swistow:)
no i OK :bigok:
Jak ktos pisze ze 'powinna gwizdac' to sie myli:)
nikt raczej tak nie pisze , raczej to , że po wywaleniu kata może gwizdać , ale nie musi
olek256 pisze:no wlasnie ma kopa... ale tak jak cowboy napisal nowej nic nie slychac.a moja slychac tylko na zimnym silniku i czasem(!) w trasie ale to jak przejade kolo jakich wysokich scian.
Mowiac ze ja slycha mam na mysli ze bardziej daje o sobie znac niz przedtem bo wczesniej toez ja bylo slychac ale nie az tak.
póki co jeździj i nie zmieniaj turbo :) , ja jeździłem MK2 TD i turbina gwizdała przez 6 lat ( jak go miałem ) z tego co wiem to autko jeszcze jeździ :bigok:



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 13, 2007 19:52

damcio151 pisze:nikt raczej tak nie pisze
Bardzo czesto sie tu spotykalem ze stwierdzeniem ze turbine powinno byc slychac, ze 'dobre' turbo gwizdze itp..



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości