SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » pn lut 07, 2011 09:13

CompSport pisze:punkty zmiany biegow, obroty lunch control, szybkosc zmiany biegow, limiter momentu obrotowego
No i więcej nie trzeba :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » pn lut 07, 2011 18:55

a ja bym chciał 7dmy bieg!
cobym przy 150km/h mial 1,5 k obrotów hej :grin:


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » wt lut 08, 2011 09:33

ravraj pisze:a ja bym chciał 7dmy bieg!
Wrzuć bieg na N przy tej prędkości ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

animag18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 24, 2009 14:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: animag18 » wt lut 08, 2011 11:12

zlos to pochwal sie pozniej co tam udalo Ci sie zmienic w tej skrzyni.



Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » wt lut 08, 2011 12:51

zlos pisze:
ravraj pisze:a ja bym chciał 7dmy bieg!
Wrzuć bieg na N przy tej prędkości ;)
Wrzucę "R" jak golf eRrrrrr :hehe:


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » wt lut 08, 2011 18:29

ravraj pisze:Wrzucę "R" jak golf eRrrrrr :hehe:
jak Rakieta ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » wt lut 08, 2011 19:56

http://motoallegro.pl/uklad-wydechowy-m ... 65500.html
okazja?
chociaż bez sportowego katalizatora to chyba nie tosamo co?
jest jakaś zmiana w powerze bez zmiany katalizatora?


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » wt lut 08, 2011 23:32

ravraj pisze:chociaż bez sportowego katalizatora to chyba nie tosamo co?
jest jakaś zmiana w powerze bez zmiany katalizatora?
R20 ma 2 katalizatory. Nie wiem dlaczego, Hans jeden wie...

Wymiana tylko puszek za drugim katkiem nie da wielkiego spadku oporów w układzie wydechowym.
Poza drobną różnicą w soundzie (podkreślam: drobną!) i niewielką w mocy będziesz mieć po prostu wydech z nierdzewki ;)

Dodatkowo w R20 sporym problemem jest dolot powietrza - ciasny i niestety podgrzewający powietrze, bo dolot jest wbudowany w osłonę silnika.

Ergo: jeśli robić, to termoizolowany dolot z większym filtrem powietrza + sportowy katek + wydech. Wtedy to ma sens. Sam wydech zrobi z auta choinkę, bardzo wątpliwe czy szybszą choćby o 0.1 sek / 100.


Ja mam w planach na kwiecień:
- dolot z termoizolacją + wydajniejszy filtr powietrza
- sportowy katek
- wydech w MG
- wydajniejsza pompa paliwa
- ustawienie skrzyni (obroty LC na 4600, poprawka na mocniejszy niutek bo ostatnio trzymała mi pewne parametry, szlify drobniejsze)

To pozwoli mi zredukować spore opory powietrza w układach dolotowym i wydechowym oraz na (wiem, wiem - dziecinne) konkretniejszą marchewę przy odpuszczeniu gazu. Oraz zejść w okolice niskich 4 sekund do setki.

Z takim setupem wejdę na +350 koników, przy dobrych wiatrach może się zbliżę do 400 (marzenie!) z niutkiem ok. 450.

I to będzie tyle, ponad 180 koni z litra bez wymiany turbo to i tak sporo. Więcej będzie w następnej furze.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » śr lut 09, 2011 01:39

Marchewki dziecinne? W tym momencie to chyba najbardziej pożądane cuś, które chciałbym mieć w moim Golfiku :hmm: Ale zastanawiam się czy coś z tego wyjdzie. Według mnie nawet jeśli będziesz miał sportowy katalizator to z ognia nici, takie coś raczej tylko przy decat'ie. Może ktoś znający ten temat się wypowie?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: navwiedzony » śr lut 09, 2011 08:34

zlos pisze:Ja mam w planach na kwiecień:
- dolot z termoizolacją + wydajniejszy filtr powietrza
- sportowy katek
- wydech w MG
- wydajniejsza pompa paliwa
- ustawienie skrzyni (obroty LC na 4600, poprawka na mocniejszy niutek bo ostatnio trzymała mi pewne parametry, szlify drobniejsze)

To pozwoli mi zredukować spore opory powietrza w układach dolotowym i wydechowym oraz na (wiem, wiem - dziecinne) konkretniejszą marchewę przy odpuszczeniu gazu. Oraz zejść w okolice niskich 4 sekund do setki.

Z takim setupem wejdę na +350 koników, przy dobrych wiatrach może się zbliżę do 400 (marzenie!) z niutkiem ok. 450.

I to będzie tyle, ponad 180 koni z litra bez wymiany turbo to i tak sporo.
Ogień Panie, ogień! Plany konkretne, więc oby udało się je zrealizować. No i co by przyniosły oczekiwane efekty :satan:
zlos pisze: Więcej będzie w następnej furze
Masz już coś na oku?


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » śr lut 09, 2011 08:48

MatthewG pisze:Marchewki dziecinne? W tym momencie to chyba najbardziej pożądane cuś, które chciałbym mieć w moim Golfiku :hmm: Ale zastanawiam się czy coś z tego wyjdzie. Według mnie nawet jeśli będziesz miał sportowy katalizator to z ognia nici, takie coś raczej tylko przy decat'ie. Może ktoś znający ten temat się wypowie?
Marchewki troszeczkę dziecinne - ja już w wieku jestem. Choć jak popatrzę na innych facetów zbliżających się do 40. to może jednak nie tak dziecinne ;)

Dekat odpada. Ale od Piotra (PiSi, Mk5 R32 celownik +600 koni) wiem, że jemu MG i Compsport zrobiło katalizator + marchewę. Nie wiem jak :)
navwiedzony pisze:Masz już coś na oku?
Mam kilka, ale najpierw nacieszę się Golfikiem po poprawkach :) Więc zmiana najwcześniej za rok, może dwa lata. Dam znać na pewno, że Murzyn idzie na handelek ;)
Pachną mi mocne czterołapy... Może Audi Quattro będzie już w handlu? Albo Nissan GTR, w nowym silniku ma coś około 530 koników. Na pewno nie Porsche, na pewno nie BMW/Merc. Wolę bardziej "jeansowe" auta.
I za rok mniej więcej RAV4 idzie pod młotek. Też 4 łapki i 270 koników, full seria. Będzie trzeba nabyć jakiegoś SUVa.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » śr lut 09, 2011 11:44

A nakręcił jakieś filmiki na których widać te marchewy? :chytry: Ciekaw jestem jak to zrobili. Czemu decat odpada? Mnie od tego pomysłu najbardziej odstraszała wizja kontroli drogowej bądź konieczność zrobienia przeglądu, ale teraz sobie przypomniałem, że przecież nowe auto ma przegląd ważny przez 5 lat :bigok: Jakiś tydzień temu jeździliśmy z kolegą po mieście, on w Evo X ja w Golfiarce, z kamerą na statywie u mnie w samochodzie bo chcieliśmy nakręcić jego strzały z wydechu i szczerze powiedziawszy to się zawiodłem, raz od wielkiego dzwonu coś tam błysnęło.. Zastanawiałem się później czym to może być spowodowane bo u jego kumpli to idą konkretne płomienie i doszedłem do wniosku, że to chyba w dużej mierze zależy od tego jak auto jest wystrojone.

GTR jest interesującym samochodem :bajer: Jak zobaczyłem na fotologu JDL, że z dwóch egzemplarzy, które u nich były ostatnio wycisnęli 600 koni i jakieś 800 Nm to zwątpiłem :grin: A to tylko wydech i program. Mnie osobiście podoba się jeszcze C63 AMG, kupiłbym go dla samego brzmienia tego silnika.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » śr lut 09, 2011 14:10

MatthewG pisze:Mnie od tego pomysłu najbardziej odstraszała wizja kontroli drogowej bądź konieczność zrobienia przeglądu
Ja miałem przelot 3' bez katalizatora i z policją nie było żadnych problemów,samochód z turbo chodzi dużo ciszej na takim wydechu niż bez.Nawet na przeglądzie mi z ciekawości wsadzili do wydechu ten analizator spalin i byli w szoku bo prawie w normie wyszło.
MatthewG pisze: Zastanawiałem się później czym to może być spowodowane bo u jego kumpli to idą konkretne płomienie i doszedłem do wniosku, że to chyba w dużej mierze zależy od tego jak auto jest wystrojone.
Tak właśnie jest, ja na seryjnym kompie w pewnym okresie mogłem stać w miejscu i walić marchwey bez przerwy a na vemsie to dopiero jak nitro odpalałem to szły.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » śr lut 09, 2011 23:04

MatthewG pisze: C63 AMG, kupiłbym go dla samego brzmienia tego silnika
Zgadzam się, silnik 63AMG brzmi jak wkur.iony Zeus. Ale taka moc na jednej (tylnej) ośce to auto zbudowane dla dróg Kalifornii, a nie na polskie słoty i śniegi.

GTR Mk2 ma okolice 530 koni z fabryki. Szczerze, to takiej mocy już bym nie podkręcał. Dopóki nie nauczyłbym się nad nią panować ;)
MatthewG pisze:A nakręcił jakieś filmiki na których widać te marchewy?
Nie wiem. PiSi kończy teraz projekt, możliwe, że za parę tygodni będą filmiki. A jak odwiedzi C. to będzie ich mnóstwo ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości