Garrett GTB do TDI PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14
Garrett GTB do TDI PD
Wg mnie ramie jest jeszcze ciut za dlugie,nie potrzebnie bawiles sie z tym wezem w oplocie na splyw-wystarczy zwykly waz olejoodporny.
Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione
Garrett GTB do TDI PD
Nie chcę zakładać nowego tematu (szkoda, że nie mamy wątku: Krótkie pytania, krótkie odpowiedzi), więc zapytam tutaj bo temat dotyczy upgrade'u pod GTB:
Ilu rzędowego (lub jakich wymiarów) Mocala proponujecie założyć do ASZ na moce 250+?
Drugie pytanie dotyczy GTB2260VKLR - to jest turbo z E350 CDI Blue Efficiency tak nawiasem - nie bardzo zrozumiałem - chodzi o to, że VNT również jest łożyskowane w tym przypadku a w VK nie? NIe bardzo rozumiem, co jest łożyskowane w serii B. Sorry za laickie pytanie.
Pozdrawiam i dzięki.
Ilu rzędowego (lub jakich wymiarów) Mocala proponujecie założyć do ASZ na moce 250+?
Drugie pytanie dotyczy GTB2260VKLR - to jest turbo z E350 CDI Blue Efficiency tak nawiasem - nie bardzo zrozumiałem - chodzi o to, że VNT również jest łożyskowane w tym przypadku a w VK nie? NIe bardzo rozumiem, co jest łożyskowane w serii B. Sorry za laickie pytanie.
Pozdrawiam i dzięki.
Garrett GTB do TDI PD
Tak, tak, ale tutaj mowa o jeszcze nowszym wynalazku z MB.
http://www.superturbodiesel.com/std/Thr ... -2260-VKLR" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.superturbodiesel.com/std/Thr ... -2260-VKLR" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Zwykłe VK nie jest na kulkach, jeśli na końcu oznaczenia jest R to oznacza że turbo jest na łożyskach kulkowych.
V- zmienna geometria
R- łożyska kulkowe
K- sterowanie elektroniczne
S- ?
Z- ?
L- ? chyba chłodzenie wodą
V- zmienna geometria
R- łożyska kulkowe
K- sterowanie elektroniczne
S- ?
Z- ?
L- ? chyba chłodzenie wodą
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Garrett GTB do TDI PD
Dzięki Dario,
co do L to za pewne masz rację bo to turbo ma kanały do tego przystosowane.
A ja żyłem w świadomości, że GTB są na kulkach.
co do L to za pewne masz rację bo to turbo ma kanały do tego przystosowane.
A ja żyłem w świadomości, że GTB są na kulkach.
Garrett GTB do TDI PD
to znaczy ze gtb2260vk nie jeat na kulkach ???? Czyli jest tak zlozone jak turbo od arl-a ????
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
Garrett GTB do TDI PD
grabiec, Będziemy musieli brać następnym razem te z symbolem R , najlepiej GT2871R.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Niektóre GTB tylko są na BB, czyli te które mają R na końcu. Wszystkie od Audi są na łożyskach ślizgowych, ale powiem szczerze że dużo GTB mi się przewinęło przez ręce i ani jednej nie widziałem z wywalonym wirnikiem, czy uszkodzonymi uszczelniaczami po stronie ssącej i wydechowej.
Na zachodnim forum widziałem uszkodzoną GTB, ale ładowała 2,7 bara, wirnik strony ssącej nie wytrzymał i pękł na kilka części przy okazji demolując muszlę strony zimnej.
Na zachodnim forum widziałem uszkodzoną GTB, ale ładowała 2,7 bara, wirnik strony ssącej nie wytrzymał i pękł na kilka części przy okazji demolując muszlę strony zimnej.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: Garrett GTB do TDI PD
Ejjjjjjjj.... zepsułes zabawę. A taki piekny mit był.... kazdy z lansujacych sie na znawcow gtb nawet w tym temacie uskutecznial temat lozysk kulkowych jako zasługe wstawania turboDario84 pisze:Zwykłe VK nie jest na kulkach, jeśli na końcu oznaczenia jest R to oznacza że turbo jest na łożyskach kulkowych.
V- zmienna geometria
R- łożyska kulkowe
K- sterowanie elektroniczne
S- ?
Z- ?
L- ? chyba chłodzenie wodą
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: Garrett GTB do TDI PD
tylko ile ludzi zyje z tym przekonaniem ze tak jestevolution pisze:Ejjjjjjjj.... zepsułes zabawę. A taki piekny mit był.... kazdy z lansujacych sie na znawcow gtb nawet w tym temacie uskutecznial temat lozysk kulkowych jako zasługe wstawania turboDario84 pisze:Zwykłe VK nie jest na kulkach, jeśli na końcu oznaczenia jest R to oznacza że turbo jest na łożyskach kulkowych.
V- zmienna geometria
R- łożyska kulkowe
K- sterowanie elektroniczne
S- ?
Z- ?
L- ? chyba chłodzenie wodą
jas tez tak myslalem a nie znam sie na tym i wiekszosc tak pisalo bo nikt mondry nic na ten temat nie napisal no ale nic trzeba cieszyc sie tym co sie ma i mam nadzieje ze nie bede go dlugo zmienial
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz sty 22, 2012 01:14
Garrett GTB do TDI PD
Ale odkrycie-ja w momencie kupna swojej juz o tym wiedzialem.
Flansze wydechu pod gtb1756vk,zaslepki egr ze sali kwasoodpornej inne elementy wycinane woda,turbiny gtb1756vk gtb2260vk takze przerobione
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
evolution, więcej się to nie powtórzy , denerwowalo mnie jak czytałem takie bzdury, jest ich więcej ale o wszystkim nie będę pisał
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Garrett GTB do TDI PD
A zaczęło się chyba od tego (starszego postu z taką treścią nie znalazłem):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... h#p5042959" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... h#p5042959" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości