EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Też mam zamiar się zabrać za kolektor choć tak jak pisałem, patrzyłem w ta rurę i jest tam aż za czysto ale dalej pewnie siedzie ten syf.
Edit:
Czy blacha aluminiowa o grubości 2,5mm możne być do zaślepienia EGR'a
Edit:
Czy blacha aluminiowa o grubości 2,5mm możne być do zaślepienia EGR'a
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 11:06 przez inside, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
antojuja, widziałem linka i mam pytanie do znawców tematu. Każdy czyści kolektor dolotowy i egr, a wydaje mi się, że wypadałoby też wyczyścić kanały ssące w głowicy. Jak to zrobić co by nie było później efektów ubocznych takiej operacji?? Bo tak na zdrowy rozsądek to powietrze płynie przez dolot i nagle w kanale ssący zwężenie przez syf. Tylko darujcie sobie odpowiedzi,że taki zabieg jedynie po zdjęciu głowicy
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
No i wróciłem do tematu Było napisane fakt. W każdym razie jak będę sie za to zabierał to chyba nie będę obracał silnikiem aż sie zawory zamkną, bo nawet nie mam kompresora i kiszeczka W każdym razie mam bardzo mocny odkurzacz i będę w trakcie czyszczenia głowicy odsysał kawałki syfu. Chyba dobra opcja A teraz inne pytanie, czy jeśli sie coś dostanie do komory, to nie ma ryzyka że będzie BUM?? Kolega od zielonej bory z mniej więcej połowy tematu wypowiedział się, że nie zamykał dolotu na poszczególnym cylindrze, tylko robił jak leci i autko przepaliło mu wsio. Jest jedno ale, on miał VP a ja mam PD. Teoretycznie, praktycznie też, jedno i drugie to diesel, wydaje mi się,że jakby co to i tak przepali,ale chcę się upewnić co bym potem kabzą nie musiał ruszyć za bardzo
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 16:58 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Stanowczo NIE!inside pisze:Edit:
Czy blacha aluminiowa o grubości 2,5mm możne być do zaślepienia EGR'a
Aluminium 3mm wypalilo mi na autostradzie. Nierdzewka jest w sam raz, a najlepiej taka 5mm
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
O kurde to nieciekawie w jaki sposób to się stało, 3mm to jest dość gruby materiałbradley pisze:Aluminium 3mm wypalilo mi na autostradzie.
W tym temacie są lepsze zdjęcia kolektorówantojuja pisze:zobacz tu co sie zbiera za egrem http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=3095
Witam czy mogę zaślepić EGR w 2 miejscach czy wystarczy tylko w 1 [na zdjęciu w miejscu 12 i 9] zdjęcie poglądowe:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6bb65.html
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 22:16 przez inside, łącznie zmieniany 4 razy.
Ok mi się wydawało ze najlepiej zaślepić w miejscu 9bradley pisze:Mozna w 9 mozna w 12, jednak polecalbym zaslepic przy kolektorze wydechowym czyli 14. a 9 i 12 olac.
ale jak można tu i tu i tu to się zobaczy .
[ Dodano: 05 Lis 2009 15:59 ]
Tu jest dość ładnie pokazane co robi EGR tylko zastanawia mnie jedno w 1:50 min filmiku koleś grzebie jakaś łyżką w kanałach dolotowych trochę to dziwne .
Link:
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 17:00 przez inside, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
- Lokalizacja: Poznan
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości