Co jest z tym ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
Proste :
Zmieniasz końcówki wtrysków, zakładasz turbinę ASZ/ARL (turbina pasuje, tylko wąż trzeba zmienić albo założyć przejściówkę - u mnie przejściówka się nie przydała z węża, bo w MR MOTORS sami coś wykombinowali, więc gdyby ktoś był chętny na wężyk, to mogę odstąpić i ewentualnie fotkę przesłać jak to wygląda), program i masz przyzwoitą moc kosztem niewielkich przeróbek.
Zmieniasz końcówki wtrysków, zakładasz turbinę ASZ/ARL (turbina pasuje, tylko wąż trzeba zmienić albo założyć przejściówkę - u mnie przejściówka się nie przydała z węża, bo w MR MOTORS sami coś wykombinowali, więc gdyby ktoś był chętny na wężyk, to mogę odstąpić i ewentualnie fotkę przesłać jak to wygląda), program i masz przyzwoitą moc kosztem niewielkich przeróbek.
kilka słów ode mnie.
w moim mkIV mam silnik ALH. od nowości (salon) zrobiłem 190 tkm.
spalanie max 6,3.
Uysy chipował go na 110 km.
teraz jeździ nim żona i twierdzi, że jeździ o niebo lepiej od mondeo TDCI 130KM.
żałuję, że nie można kupić nowego VW z takim motorem.
w moim mkIV mam silnik ALH. od nowości (salon) zrobiłem 190 tkm.
spalanie max 6,3.
Uysy chipował go na 110 km.
teraz jeździ nim żona i twierdzi, że jeździ o niebo lepiej od mondeo TDCI 130KM.
żałuję, że nie można kupić nowego VW z takim motorem.
mk I 1.8 GTI - jeździ jak wściekłe...
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
nie narzekm nie narzekm cieszmy się z tego co mamy...
Koła zmieniam nie ze względu na spalanie ale na komfort jazdy. 225/40 za mały profil jak na nasze "wspaniałe" drogi szczególnie w miastach...
P.S
Koła są do sprzedania, jak coś to gg lub pw
Koła zmieniam nie ze względu na spalanie ale na komfort jazdy. 225/40 za mały profil jak na nasze "wspaniałe" drogi szczególnie w miastach...
P.S
Koła są do sprzedania, jak coś to gg lub pw
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 12:44 przez cybix, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]Czasem ot tak - mimochodem, coś czegoś staje się powodem...[/b]
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
Racja... 225 to jak dla mnie przesada już...
Z kolei nawiązując do jazdy po mieście, to muszę coś zrobić ze swoim autem przy okazji wymiany zawieszenia, bo każdy krawężnik "jest mój" przy parkowaniu... już raz w tym roku musiałem kupować przednią dolną listwę, bo wyrwało mi gdy wykręcałem w polnej drodze... chyba będę musiał wymienić sprężyny na nowe i założyć jakieś kayaby... może wtedy auto będzie bardziej twarde choć trochę. Niestety ale jak dla mnie nasze golfy mają zbyt niskie zawieszenie z przodu i te nieszczęsne aluminiowe miski olejowe... planuję też zrobić osłonę stalową od spodu pod silnik, bo obecnie jeżdżę bez niej a fabryczna z tworzywa pewnie długo nie wytrzymała.
Z kolei nawiązując do jazdy po mieście, to muszę coś zrobić ze swoim autem przy okazji wymiany zawieszenia, bo każdy krawężnik "jest mój" przy parkowaniu... już raz w tym roku musiałem kupować przednią dolną listwę, bo wyrwało mi gdy wykręcałem w polnej drodze... chyba będę musiał wymienić sprężyny na nowe i założyć jakieś kayaby... może wtedy auto będzie bardziej twarde choć trochę. Niestety ale jak dla mnie nasze golfy mają zbyt niskie zawieszenie z przodu i te nieszczęsne aluminiowe miski olejowe... planuję też zrobić osłonę stalową od spodu pod silnik, bo obecnie jeżdżę bez niej a fabryczna z tworzywa pewnie długo nie wytrzymała.
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 09:12 przez BaDBoY §148 KK, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]
Nie ruszaj sprezyn. Kup bilsteiny B6 - auto wyraznie sztywniejsze, mniej dobija, nawet ciut wyzej stoi zwlaszcza jak masz klapniete sprezyny. PolecamBaDBoY §148 KK pisze:Racja... 225 to jak dla mnie przesada już...
Z kolei nawiązując do jazdy po mieście, to muszę coś zrobić ze swoim autem przy okazji wymiany zawieszenia, bo każdy krawężnik "jest mój" przy parkowaniu... już raz w tym roku musiałem kupować przednią dolną listwę, bo wyrwało mi gdy wykręcałem w polnej drodze... chyba będę musiał wymienić sprężyny na nowe i założyć jakieś kayaby... może wtedy auto będzie bardziej twarde choć trochę. Niestety ale jak dla mnie nasze golfy mają zbyt niskie zawieszenie z przodu i te nieszczęsne aluminiowe miski olejowe... planuję też zrobić osłonę stalową od spodu pod silnik, bo obecnie jeżdżę bez niej a fabryczna z tworzywa pewnie długo nie wytrzymała.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Po 1,5 roku użytkowania swojego alh pojechałem na hamowanie jak w zeszlym roku pisałem zmieniłem tylko końcówki wtrysków z asv żadnych innych modów. Proszę znawców o opinie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt wrz 16, 2008 18:44 przez pysior, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 113 gości