Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
Akurat to nie jest pasta polerska
To jest dokładnie to
Pasta polerska jest w czerwonym opakowaniu z numerkiem 40 jak dobrze pamiętam.
To jest dokładnie to
Pasta polerska jest w czerwonym opakowaniu z numerkiem 40 jak dobrze pamiętam.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Coś się w końcu powoli ruszyło dalej
Pany, nada się jeszcze to na coś?
Powrót ma być do tego grubego przewodu podłączony?
Tak nawiasem to udało mi się spuścić dzisiaj całe paliwo z auta - powiem, że jakbym miał go odpalić i czekać jak zgaśnie tak jak barto mówił to bym czekał i może by mnie nowy rok zastał Ponad 10 litrów tam jeszcze było
Pany, nada się jeszcze to na coś?
Powrót ma być do tego grubego przewodu podłączony?
Tak nawiasem to udało mi się spuścić dzisiaj całe paliwo z auta - powiem, że jakbym miał go odpalić i czekać jak zgaśnie tak jak barto mówił to bym czekał i może by mnie nowy rok zastał Ponad 10 litrów tam jeszcze było
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Wczoraj po raz pierwszy od ponad 2msc umyłem Gulfa tak zakurzony był że masakra. Cały ten czas w garażu stał.
Dzisiaj nim polatałem i kurczę sprzęgło nie wyrabia, na 2 się ślizga :/.
Mam tyle rzeczy w nim do roboty, że nie wiem czy się na Nysę wyrobie żeby pojechać. Do roboty prawie wszystkie tuleje w zawieszeniu i hamulce nie mówiąc już o zderzakach i innych sprawach na zewnątrz.
Max93, dobrze, że jakoś idą prace przy swapie, a co do klimy to jeżeli chłodnica jest szczelna to będzie trudno tak po zdjęciu ocenić.
Dzisiaj nim polatałem i kurczę sprzęgło nie wyrabia, na 2 się ślizga :/.
Mam tyle rzeczy w nim do roboty, że nie wiem czy się na Nysę wyrobie żeby pojechać. Do roboty prawie wszystkie tuleje w zawieszeniu i hamulce nie mówiąc już o zderzakach i innych sprawach na zewnątrz.
Max93, dobrze, że jakoś idą prace przy swapie, a co do klimy to jeżeli chłodnica jest szczelna to będzie trudno tak po zdjęciu ocenić.
Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Kącik posiadaczy MK2
Ja wiem, że na Nysę i tak nie jadę (bo bym nie dostał wolnego).
Ja mojego 3ci tydzień nie myję i wygląda okropnie, jak się odpali to od razu na bezdotyk i heja.
Właśnie nie wiem czy chłodnica jest szczelna :/
Parę problemów wyszło przy składaniu - nie mam łapy od klimy i od pompy wspomagania - trzeba będzie sobie jakoś radzić na początku bez tego ale założyć wspomaganie to chwila moment i będzie cacy, a przynajmniej tak ma być Na szczęście dużo kłopotów by nie było w dokładaniu wspomagania bo altek mam na wieloklinie więc pasek do wspompy idzie osobno.
Żeby to tylko odpaliło i będzie cacy
Ja mojego 3ci tydzień nie myję i wygląda okropnie, jak się odpali to od razu na bezdotyk i heja.
Właśnie nie wiem czy chłodnica jest szczelna :/
Parę problemów wyszło przy składaniu - nie mam łapy od klimy i od pompy wspomagania - trzeba będzie sobie jakoś radzić na początku bez tego ale założyć wspomaganie to chwila moment i będzie cacy, a przynajmniej tak ma być Na szczęście dużo kłopotów by nie było w dokładaniu wspomagania bo altek mam na wieloklinie więc pasek do wspompy idzie osobno.
Żeby to tylko odpaliło i będzie cacy
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Re: Kącik posiadaczy MK2
Nie ma wyjścia, musi odpalićJ.B.S. pisze:Jak nie odpali.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Psiknę w dolot benzyny jak w RF'ie
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
taa na pośrednich wtryskach..J.B.S. pisze:Jak nie normalnie to na "plaku",ale najlepiej na truskawkowym.
MAxior to nagraj filmik jak zagaduje klekot był maroxx u Ciebie?
Kącik posiadaczy MK2
Był, rozrząd mi ustawił tak na chwilę, żeby odpalić ale coś mi się wydaje, że na nowym już będę to palił
Muszę, jeszcze skrzynie dobrze skręcić - wjechałem tak do komory, żeby to ustawić bo na tych moich 'podpórkach' to się wszystko rozjeżdżało
Może uda mi się poskładać to do kupy w poniedziałek bo teraz pt-sb-nd w robocie na popołudnie i potem też maraton na nockach, więc przydałby się już dupowóz sprawny.
Będzie można w końcu jeździć na wycieczki za pół darmo, a coś się zanosi na Solinę i wielki test
Muszę, jeszcze skrzynie dobrze skręcić - wjechałem tak do komory, żeby to ustawić bo na tych moich 'podpórkach' to się wszystko rozjeżdżało
Może uda mi się poskładać to do kupy w poniedziałek bo teraz pt-sb-nd w robocie na popołudnie i potem też maraton na nockach, więc przydałby się już dupowóz sprawny.
Będzie można w końcu jeździć na wycieczki za pół darmo, a coś się zanosi na Solinę i wielki test
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Re: Kącik posiadaczy MK2
Eeee to juz nie to samo.Max93 pisze:Psiknę w dolot benzyny jak w RF'ie
Dziś jade sobie i patrze stoi golf drugi ,lekko ,a raczej mocno skorodowany.Zatrzymałem sie kole niego zgladam do srodka ma ori radio i ramkę oryginalna.
Widze idzie kolo do niego pytam czy sprzeda. Mówi że nie bo to oryginalne radio i wie że taka ramkę cieżko dostać
Zostawiałem mu telefon jak by sie zdecydował
Spryciula no.
no jak nie zapali na plaku jeszcze takiego nie było.
Kącik posiadaczy MK2
Ni mom plaku w domu
Może odpali. Będę musiał jeszcze podpiąć grzanie świec ale może nie będzie potrzeba podgrzewać przy pierwszym rozruchu
Może odpali. Będę musiał jeszcze podpiąć grzanie świec ale może nie będzie potrzeba podgrzewać przy pierwszym rozruchu
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości