Golf mk7 R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Golf mk7 R
To, że lżejsze to zwykle jest lepiej - pewnie zawieszenie będzie lepiej wybierać.
Tylko jeżeli środek koła wypada nieco w innym miejscu niż fabryka, to takim autem się jeździ nieco inaczej.
To tak jakby zmniejszyć lub zwiększyć rozstaw kół. Kiedyś może nie byłoby problemu, ale teraz się zastanawiam jak zareaguje na to elektronika (esp/xds/dcc itp).
Dlatego pytam o doświadczenia
Tylko jeżeli środek koła wypada nieco w innym miejscu niż fabryka, to takim autem się jeździ nieco inaczej.
To tak jakby zmniejszyć lub zwiększyć rozstaw kół. Kiedyś może nie byłoby problemu, ale teraz się zastanawiam jak zareaguje na to elektronika (esp/xds/dcc itp).
Dlatego pytam o doświadczenia
Golf mk7 R
Mam dystanse do zimówek 15mm i 10 do letnich na tyle i nie zauważyłem nic dziwnego.
Można powiedzieć R400 na giftach!
Golf mk7 R
Wyglada lepiej, ale nieobawiająca sie ze odpadną przy tych mocach ...? Jak koleiny?
https://www.facebook.com/Golfr500/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Golf mk7 R
Panowie, kto produkuje takie dokładki i gdzie to można zakupić? Będę wdzięczny za info.
Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr gru 14, 2016 18:33
Golf mk7 R
Witam serdecznie chciałem sie doradzić doświadczonych użytkowników forum co zrobic w mojej sytuacji . Wiec zostałem od okola miesiąca czasu użytkownikiem Golfa 6 z silnikiem 1.6 tdi . Ze szkraynia automatyczna Dsg 7 stopniowa ze suchym sprzęgłem . Oczywiście przed
Zakupiłem został golf sprawdzony na stacji diagnostycznej jak i w warsztacie aby sprawdzic czy skrzynia Dsg nie ma jakis dolegliwość . Tak było do jakiego momentu . Auto oddałem do mechanika aby wymienić płyny eksploatacyjne plus rozrząd i jeden wtrysk który był padnięty po czym odebrałem autko i po jakos paru dniach Jeżdżenia skrzynia mnie zaskoczyła , od samego początku gdy poszczę gaz i pozwolę skrzyni schodzić z biegów jest to delikatnie odczuwalne ale
Zaskoczył mnie jeden fakt bo jak
Juz zejdzie do 2 biegu to od czasu do czasu po naciśnięciu gazu gwałtowniej badz nie jest szarpnięcie przy wrzucanym 3 biegu . Bardzo mnie martwi ten objaw bo jak dzwoniłem do serwisu to olej był wymieniany w skrzyni około rok temu a samochód ma
Potwierdzony przebieg 113tys prosze o rady i z gory dziekuje .
Zakupiłem został golf sprawdzony na stacji diagnostycznej jak i w warsztacie aby sprawdzic czy skrzynia Dsg nie ma jakis dolegliwość . Tak było do jakiego momentu . Auto oddałem do mechanika aby wymienić płyny eksploatacyjne plus rozrząd i jeden wtrysk który był padnięty po czym odebrałem autko i po jakos paru dniach Jeżdżenia skrzynia mnie zaskoczyła , od samego początku gdy poszczę gaz i pozwolę skrzyni schodzić z biegów jest to delikatnie odczuwalne ale
Zaskoczył mnie jeden fakt bo jak
Juz zejdzie do 2 biegu to od czasu do czasu po naciśnięciu gazu gwałtowniej badz nie jest szarpnięcie przy wrzucanym 3 biegu . Bardzo mnie martwi ten objaw bo jak dzwoniłem do serwisu to olej był wymieniany w skrzyni około rok temu a samochód ma
Potwierdzony przebieg 113tys prosze o rady i z gory dziekuje .
Re: Golf mk7 R
Siema,
Takie pytanie odnośnie trybów jazdy w 7R. Tryb Race (pod względem silnika) różni się od trybu Normal tylko tym, że w trybie Race mamy dźwięk z głośników i skrzynia zmienia się w tryb S? Czy tryb Normal ze skrzynią przełączoną na biegi sportowe to to samo co tryb Race tylko bez sztucznego dźwięku? Mówimy tu oczywiście tylko o silniku, nie o zawieszeniu, kierownicy itp.
Takie pytanie odnośnie trybów jazdy w 7R. Tryb Race (pod względem silnika) różni się od trybu Normal tylko tym, że w trybie Race mamy dźwięk z głośników i skrzynia zmienia się w tryb S? Czy tryb Normal ze skrzynią przełączoną na biegi sportowe to to samo co tryb Race tylko bez sztucznego dźwięku? Mówimy tu oczywiście tylko o silniku, nie o zawieszeniu, kierownicy itp.
Re: Golf mk7 R
W trybie Race dynamiczniej pracuje przepustnica, szybciej upuszcza się cisnienie z układu doładowania, przez co czuć jakby samochód gwałtowniej reagował na pedał gazu. Do tego skrzynia zmienia się w tryb S, a soundactor głosniej buczy i otwierają się klapy w wydechu hatchbacka. Tryb normal ma pośrednią pracę upuszczenia doładowania, przepustnicy i zamknięte klapy wydechu. Tryb comfort daje łagodą pracę przepustnicy i powolne zejście z cisnienia doładowania.
W trybie normal jesli przełączysz skrzynie w tryb S, dzieje się dokładnie samo co w race, ale soundactor zostaje na poziomie normal.
W trybie normal jesli przełączysz skrzynie w tryb S, dzieje się dokładnie samo co w race, ale soundactor zostaje na poziomie normal.
Kolego pytaj na ogólnym forum, tu jest dział R, a R z takim silnikiem nie wystepowało
Re: Golf mk7 R
Z tego co tu napisałeś rozumiem, że za dynamiczną pracę przepustnicy (gwałtowniejsze reagowanie na gaz) i za otwarcie klap w wydechu odpowiada trybmyszu pisze: ↑śr wrz 19, 2018 14:35W trybie Race dynamiczniej pracuje przepustnica, szybciej upuszcza się ciśnienie z układu doładowania, przez co czuć jakby samochód gwałtowniej reagował na pedał gazu. Do tego skrzynia zmienia się w tryb S, a soundactor głosniej buczy i otwierają się klapy w wydechu hatchbacka.
Race, a nie skrzynia w trybie S.
Natomiast z tego można zrozumieć, że za dynamiczną pracę przepustnicy i za otwarcie klap w wydechu odpowiada tylko tryb S, a tryb Race daje tylko dodatkowe dźwięki.
Rozumiem, że chodzi o to, że tryb S wrzucony w trybie Normal dynamizuje przepustnicę i otwiera klapy, a w trybie Race przepustnica pracuje dynamicznej i klapy są otwarte mimo tego, że wrzucilibyśmy skrzynie na tryb D?
Podsumowując:
Tryb Normal +D = normalnie reagująca przepustnica, zamknięte klapy wydechu i działanie silnika na niższych obrotach
Tryb Normal +S = szybko reagująca przepustnica, otwarte klapy wydechu i działanie silnika na wysokich obrotach
Tryb Race +D = szybko reagująca przepustnica, otwarte klapy wydechu, dodatkowe odgłosy i działanie silnika na niższych obrotach
Tryb Race +S = szybko reagująca przepustnica, otwarte klapy wydechu, dodatkowe odgłosy i działanie silnika na wysokich obrotach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości