[MK2] Instalacja MFA

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: zielu » czw wrz 06, 2012 09:40

tam jakiś zaworek jest :?:
może on blokuje :?:
do licznika powinien iść wężyk z bezpośrednim połączeniem z kolektorem


Obrazek

bruczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 01:20
Lokalizacja: Katowice

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: bruczyk » czw wrz 06, 2012 09:48

no to na drugim zdjęciu jest podłączone bezposrednio do przewodu idącego do serwa i też nie działa. cos mam wrazenie ze licznik uwalony:(



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: zielu » czw wrz 06, 2012 18:33

ale czy tam jest rozpięty trójnik??
układ przecież musi być szczelny


Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: guti » czw wrz 06, 2012 23:07

zielu pisze:do licznika powinien iść wężyk z bezpośrednim połączeniem z kolektorem

nie z kolektorem, a własnie do tego zaworka jednozwrotnego na przewodze od kolektora do serwa hamulcowego.
:bajer:


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

bruczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 01:20
Lokalizacja: Katowice

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: bruczyk » pt wrz 07, 2012 21:29

Chyba ogarnąłem temat. czujnik podcisnienia do wymiany, podpiąłem inny z innego licznika i jakies tam spalanie sie pokazywalo



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: jabolo » ndz wrz 16, 2012 17:59

to teraz ja:

podpiołem licznik z mfa pod instalacje starego typu z 88r z wersji C 1.6gaźnik. Licznik,obrotek działa a na mfa pali sie tylko zegarek. Następnie wymieniłem wiązke na taka od wersji gti z 85roku w ktorej jest wtyczka pod mfa, zapiołem zegary, zapiołem manetke mfa i efekt jest jest ze po przekreceniu stacyjki znika godzina i wyświetlacz sie jak by rozmywa i powoli cyferki zanikaja, po nacisnieciu manetki nic sie nie dzieje... dodatkowo na diodach robi sie choinka...ktos ma jakies pomysły?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Pitterekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 20, 2008 21:13
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: Pitterekk » pn paź 15, 2012 23:24

teraz ja, zakładałem mfa do diesla. w moim wypadku kolory pinów z wtyczki manetki nie pokrywają się kolejnością ze schematem... ale doszedłem sam co i jak. dla ułątwienia dla potomnych podrzucam schemacik dzięki któremu każdy rozpozna gdzie należy wpiąć jakie kabelki :bigok:

Obrazek

jeśli ktoś chce zakładać mfa do diesla zapraszam do porady:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=382970" onclick="window.open(this.href);return false;


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232139]Mój Biały mk2 GTD 86'[/url]

czerwonyjezdziec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr paź 06, 2010 18:40
Lokalizacja: RTA

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: czerwonyjezdziec » sob mar 23, 2013 17:55

i ja zabrałem się za montarz MFA. Golfer 1.6PN z 91 roku. Pod deską są jakieś dwie wolne wtyczki, czyżby pod manetkę? Jeśli ktoś może to wrzuć zdjęcie wtyczki do manetki. Druga sprawa, patrząc na zdjęcia podstaw filtru oleju to czujniki ciśnienia oleju są trochę z boku. U mnie czujnik jest na środku, nie widzę slotu na czujnik temperatury. Da radę zamiast tego podpiąć drugi czujnik temp zewnętrznej i umieścić go w środku?



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: marcinek84 » sob mar 23, 2013 21:42

Jak we wtyczce masz 4 przewody to możliwe że do MFA.
Co do podstawy na czujnik temperatury oleju wygląda tak
Obrazek Obrazek


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czerwonyjezdziec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr paź 06, 2010 18:40
Lokalizacja: RTA

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: czerwonyjezdziec » ndz mar 24, 2013 22:41

no to u mnie jest trochę inaczej. W podstawie nie ma miejsca na czujnik temperatury.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: marcinek84 » pn mar 25, 2013 09:58

Standardowo nie ma miejsca na dodatkowy czujnik temperatury. Zostaje nawiercic i nagwintowac albo kupić podstawę z miejscem na czujnik.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czerwonyjezdziec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr paź 06, 2010 18:40
Lokalizacja: RTA

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: czerwonyjezdziec » pn mar 25, 2013 13:00

no właśnie pozostaje mi kupno innej podstawy, to przy okazji zmiany oleju. A jak będzie z podpięciem zamiast temperatury oleju drugi czujnik temp. zewnętrznej? Niech się funkcja nie marnuje ^^



sekate
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 08, 2010 23:51
Lokalizacja: Stegna

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: sekate » ndz cze 23, 2013 17:25

Na podpięcie fioletowo-białego kabelka od spalania nie ma miejsca gdzieś przy skrzynce bezpieczników? Nie ma tam jakichś luźnych kabelków?
Czy pozostaje mi tylko ciągnięcie kabla do komputera silnika? :/
Ktoś może się orientuje który to pin będzie w kompie z silnikiem ADY?

btw. biało-czerwony pojedynczy kabelek z wiązki licznika jest od temperatury zewnętrznej?



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

[MK2] Instalacja MFA

Post autor: k0nr4d » ndz cze 23, 2013 20:09

sekate, pomyliłeś tematy, Tobie chodzi o mk3. Od spalania w benzynie jest 26 pin kompa.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości