Ja mam taki mały problem, mianowicie na postoju, na biegu jałowym autko w ogole nie dymi, a jak ma obciążenie to puszcza czarny dym, aż się turbina rozpędzi, potem nie dymi. Np. jadę sobie na trójce z tyłu zero dymu, obroty około 2000 dam w dechę , autko powoli się zbiera, bo turbo Garrett T3 a z tyły czarna chmura dymu, jak tylko turbo rozbuja się to już nie dymi.
Nie wiem czy to pomoże, ale myślałem aby wykręcić o jakieś jeden, dwa obroty tą nakrętkę pod sprężyną w LDA, tak aby membrana miała ciężej się zgniatać pod wpływem ciśnienia z turbo,wtedy dawka paliwa nie była by tak szybko zwiększana, zwiększyła by się dopiero jak turbo by się już rozbujało, pomoże to na mój przypadek ???
Male cisnienie na turbo...?? Czy cos nie tak?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Lukas-182, nie wiem czy dobrze Ci podpowiadam ale na jalowym nie powinien dymic, tzn moze puscic chmurke ale nie za wielka jesli dasz mu odrazu gazu w podloge.... z tym dymieniem w czasie jazdy to normalka, jesli turbo nie pracuje zawsze puci chmure to w koncu TD kazdy klekot pusci dymka zanim turbo sie rozkreci i wydaje mi sie ze nic nie musisz kombinowac przy LDA i nie masz sie czym martwic, zalezy jeszcze jak duza to chmure puszcza jesli wywala taka ze nie widzisz z tylu samochdow to troche niedobrze ale jesli nie jest wielka to wszystko w normie u mnie np. nawet jak turbo juz kreci i mu depne na wysokie obroty to tez kopci . Jezeli wkrecisz ta nakretke to znow na niskich obrotach moze slabiej ciagnac bo bedzie mial obcieta dawke. A krecilesz cos przy dawce paliwa?? Jesli tak to moze za duza ustawiles?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości