Z bieda wyciagam 150 km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » pt maja 11, 2007 12:52

Kolejny problem jaki zauważyłem to taki że silnik traci moc po przekroczeniu 3000 obrotów (dot. 3, 4 biegu) przy niższych biegach po przegięciu z obrotami pow 3 tyś dzieje się coś bardzo dziwnego otóż silnik przestaje regularnie pracować- chodzi jak by pracował na 3 garach jeśli nie na dwóch- jednym słowem klekocze a z tyłu czarno jak z kotlowni dzieje się tak przez ok 10 sek- wtedy musze wcisnąć sprzęgło i poczekać na wolnych obrotach- po tym czasie jak ręką odjął. Czemu tak jest? za wszelką pomoć wiekie dzięki...
Pozdrawiam
Witam serdecznie. Za waszą namową- za co dzięki - wjechałem do DIAGTRONIKA w Jankch k/ W-wy no i wyszło szydło z worka czemu nie moge przekroczyć tych magicznych 3 tys/ v/min otóż okazało się że kiedy gość który czyścił mi nastawnik paliwa po jego założeniu źle ustawił początkową wartość napięcia co skutkowało że przy 3700 obrotach napięcie było już max i stąd kończyły mi się obroty - oczywiście chłopaki zrobili jak trzeba i teraz z obrotami jest ok. Przy okazji dowiedziałem się że mój golf zamist 90KM ma ich 136 co mnie troche zdziwiło- no cóż ale już takiego sprowadziłem.

Niestety po jawił się znowu problem drżenia jaki miałem przed czyszczeniem nastawnika tyle że wtedy drżał jak dodawałem gazu a teraz jak np. rozpędzę auto do 80 na 4ym biegu puszczam pedał gazu i naciskając go delikatnie ponownie celem utrzymania prędkości silnik wpada w drgania. No i to natrętne kopcenie jak wciskam pedał w dno to leci czarny dym i rano jak odpalam przez chwile mam siwy dymek. Dodam iz gosc który czyścił nastawinik obniżył dawkę paliwa stwierdzając iż ktoś ją przestawił na maxa niestety od tego momentu zaczął kopcic- wcześniej tego nie było.
ciekawe czy któś miał już podobnie jak ja. Ale i tak muszę znowu podskoczyć do chłopaków z Diagtronika.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 11, 2007 13:06

lokmen pisze:golf zamist 90KM ma ich 136
Jaki silnik? (oznaczenie)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 11, 2007 13:54

lokmen pisze:Witam serdecznie. Za waszą namową- za co dzięki - wjechałem do DIAGTRONIKA w Jankch k/ W-wy no i wyszło szydło z worka czemu nie moge przekroczyć tych magicznych 3 tys/ v/min otóż okazało się że kiedy gość który czyścił mi nastawnik paliwa po jego założeniu źle ustawił początkową wartość napięcia co skutkowało że przy 3700 obrotach napięcie było już max i stąd kończyły mi się obroty - oczywiście chłopaki zrobili jak trzeba i teraz z obrotami jest ok. Przy okazji dowiedziałem się że mój golf zamist 90KM ma ich 136 co mnie troche zdziwiło- no cóż ale już takiego sprowadziłem.

Niestety po jawił się znowu problem drżenia jaki miałem przed czyszczeniem nastawnika tyle że wtedy drżał jak dodawałem gazu a teraz jak np. rozpędzę auto do 80 na 4ym biegu puszczam pedał gazu i naciskając go delikatnie ponownie celem utrzymania prędkości silnik wpada w drgania. No i to natrętne kopcenie jak wciskam pedał w dno to leci czarny dym i rano jak odpalam przez chwile mam siwy dymek. Dodam iz gosc który czyścił nastawinik obniżył dawkę paliwa stwierdzając iż ktoś ją przestawił na maxa niestety od tego momentu zaczął kopcic- wcześniej tego nie było.
ciekawe czy któś miał już podobnie jak ja. Ale i tak muszę znowu podskoczyć do chłopaków z Diagtronika.

hehe to juz wiem z kim mialem przyjemnosc dzisiaj rozmawiac :D

podjedziesz to sprawdzimy co tam u Ciebie sie dzieje.

Jaki silnik? (oznaczenie)
kolega mowil ze 1Z


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 11, 2007 13:59

Adamm pisze:kolega mowil ze 1Z
1Z 136KM ???????



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt maja 11, 2007 19:22

lokmen pisze:Dodam iz gosc który czyścił nastawinik obniżył dawkę paliwa stwierdzając iż ktoś ją przestawił na maxa niestety od tego momentu zaczął kopcic- wcześniej tego nie było.
zalezy co on uważa za maksa i co uwaza przez obnizenie - dowiedz sie jaka wartośc dawki jest ustalona, bo to niestety działa odwrotnie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 12, 2007 01:10

Corvax pisze:zalezy co on uważa za maksa i co uwaza przez obnizenie - dowiedz sie jaka wartośc dawki jest ustalona, bo to niestety działa odwrotnie.

wiesz ze w rozmowie z kolega pomyslalem ze to wlasnie taki "fachowiec" skoro na nastawniku nie potrafil ustawic odpowiedniego napiecia to pewni i dawke spier.... lil tylko dziwne ze skoro kolega byl w diagtroniku gdzie mu korygowali napiecie to nie sprawdzaliby dawki?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob maja 12, 2007 09:52

toby było oczywiście dziwne, faktem jest natomiast że po grzebaniu w pompie auto zaczeło kopcić - dawke moim zdaniem i tak w tym wypadku warto sprawdzić :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 12, 2007 22:54

obowiazkowo bo po ustawieniu odpowiedniego napiecia na suwaku poszarpuje deliktanie na co wplyw moze miec za wysoka dawka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości