z czym to jest połączone ?
to przewód jakiś czy co ?
Ciężko określić ale jakbyś podał oznaczenie silnika i to co wyżej to Ci w Etce sprawdze
Silnik - pomoc techniczna
Re: Silnik - pomoc techniczna
Silnik to 1.8 gti /DXnowy13 pisze:z czym to jest połączone ?
to przewód jakiś czy co ?
Ciężko określić ale jakbyś podał oznaczenie silnika i to co wyżej to Ci w Etce sprawdze
Podchodza do tego jakies dwa przewody elektryczne - podobno to jakas rzecz stabilizujaca napiecie iskry (tlumaczone slowa angielskiego mechanika)
Rzecz w tym , ze auto stoi w Anglii i nie mam do niego dostepu - kuzyn napisal do mnie , ale ze pierwszy raz takie cos widze i to przez internet to pisze tutaj. Moze jest ktos kto sie tym bawil.
Silnik - pomoc techniczna
nic nie znalazłem.
Daj to na ogólnym http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ktoś kto ma mk1 DXzerknie u siebie i Ci pomoże
Daj to na ogólnym http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ktoś kto ma mk1 DXzerknie u siebie i Ci pomoże
- norek12326
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn maja 28, 2012 23:39
- Lokalizacja: Radom
Silnik - pomoc techniczna wymiana silnika na słabszą jednost
Koledzy mam taką sprawę .
Siadł mi silnik w golfie 3 jednostka 1.8 benzyna padła uszczelka pod głowicą , sąsiad ma silnik też 1.8 tylko że 75km a ja miałem 90km czy jest jakaś różnica pomiędzy nimi trzeba będzie coś jeszcze przerabiać bo z tego co popatrzałem to wszystko wygląda tak samo a sąsiad ma bardzo zadbany i go nie katował więc chcę go wziąć od niego i wpakować do swojego . Czy nie będzie problemu gdy go zamontuje proszę o jakąś podpowiedź .
Siadł mi silnik w golfie 3 jednostka 1.8 benzyna padła uszczelka pod głowicą , sąsiad ma silnik też 1.8 tylko że 75km a ja miałem 90km czy jest jakaś różnica pomiędzy nimi trzeba będzie coś jeszcze przerabiać bo z tego co popatrzałem to wszystko wygląda tak samo a sąsiad ma bardzo zadbany i go nie katował więc chcę go wziąć od niego i wpakować do swojego . Czy nie będzie problemu gdy go zamontuje proszę o jakąś podpowiedź .
Silnik - pomoc techniczna
Stary temat, ale chyba właśnie tu powinienem pisać
Auto to MK1, 1,6, 1986r., wtrysk
podejrzenie - brak funkcji ssania...
Moto odpala bez problemu, obroty ma jednak normalnie (tj. wcale nie wyższe, jak chyba powinno być na ssaniu);
pali się też czerwona kontrolka przy symbolu akumulatora (chociaż to przeszczepione zegary i trudno powiedzieć, czy nikt tam nic nie namieszał), kontrolka gaśnie, jak zwiększę obroty;
auto ładnie chodzi, ale jak dodam gazu, a potem pozwolę obrotom spaść do wolnych, to auto gaśnie - dzieje się tak czasem przez kilka sekund, czasem może z minutę; aha, odpalać muszę wtedy z gazem; później, jak już chwilkę pochodzi, to dobrze odpala i nie gaśnie;
moje podejrzenie, to ssanie, ale też nie wiem, jak to powinno wyglądać w tym modelu (na "niby-wtrysku", mechanik powiedział, że to taki niby-mechaniczny-wtrysk ???), gdzie tego, szukać, co sprawdzić???
Będę wdzięczny za pomoc.
Auto to MK1, 1,6, 1986r., wtrysk
podejrzenie - brak funkcji ssania...
Moto odpala bez problemu, obroty ma jednak normalnie (tj. wcale nie wyższe, jak chyba powinno być na ssaniu);
pali się też czerwona kontrolka przy symbolu akumulatora (chociaż to przeszczepione zegary i trudno powiedzieć, czy nikt tam nic nie namieszał), kontrolka gaśnie, jak zwiększę obroty;
auto ładnie chodzi, ale jak dodam gazu, a potem pozwolę obrotom spaść do wolnych, to auto gaśnie - dzieje się tak czasem przez kilka sekund, czasem może z minutę; aha, odpalać muszę wtedy z gazem; później, jak już chwilkę pochodzi, to dobrze odpala i nie gaśnie;
moje podejrzenie, to ssanie, ale też nie wiem, jak to powinno wyglądać w tym modelu (na "niby-wtrysku", mechanik powiedział, że to taki niby-mechaniczny-wtrysk ???), gdzie tego, szukać, co sprawdzić???
Będę wdzięczny za pomoc.
Silnik - pomoc techniczna
Witam.Posiadam Golfa mk1 CABRIO White Special. 1,8 GLI 112km 1985r.
Mam taki problem z silnikiem.
1. Podczas jazdy gdy dodam za duzo gazu to odzywaja sie stuki na zaworach, gdy ujme gazu stuki ustaja- musze odpowiednio operowac gazem zeby do tego nie dochodzilo.
2. Podczas odpalania zachowuje sie tak jakby mial slaby akumulator albo cos z rozrusznikiem, tzn nie chce krecic i sie zawiesza jakby. Akumulator jest dorby a rozrusznik byl sprawdzany u mechanika i wszystko bylo ok.
Mam taki problem z silnikiem.
1. Podczas jazdy gdy dodam za duzo gazu to odzywaja sie stuki na zaworach, gdy ujme gazu stuki ustaja- musze odpowiednio operowac gazem zeby do tego nie dochodzilo.
2. Podczas odpalania zachowuje sie tak jakby mial slaby akumulator albo cos z rozrusznikiem, tzn nie chce krecic i sie zawiesza jakby. Akumulator jest dorby a rozrusznik byl sprawdzany u mechanika i wszystko bylo ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości