Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Czyli raczej nie bawić się w oryginały tylko brać komplet Contitech-a lub INA ? czy SKF ?
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
INA robi tylko rolki - paski kupuje od innych (nie wiem od kogo), SKF podobnie, Conti na odwrót - paski daje swoje a rolki kupuje.
Zestawy/kpl wcale tanio nie wychodzą. Taniej wyjdzie zestaw składany, poza tym są nieraz promocje że rolki SKF`a są tańsze od IN`y lub na odwrót także nie ma się co kurczowo jednej marki trzymać bo można przepłacić (nieraz nawet 50% na tej samej rolce)
Zestawy/kpl wcale tanio nie wychodzą. Taniej wyjdzie zestaw składany, poza tym są nieraz promocje że rolki SKF`a są tańsze od IN`y lub na odwrót także nie ma się co kurczowo jednej marki trzymać bo można przepłacić (nieraz nawet 50% na tej samej rolce)
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Od paru lat paski głownie Dayco (Conti zazwyczaj są sporo droższe). Rolki albo INA albo SKF (zależy na co akurat jest promocja), pompy wody HEPU.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Piasek, ale teraz sie zesrały ,,,ja osobiscie wkałdam GATES ....narazie nie pękają
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
No ja z kolei mam awersję do Gatesa. Może przez to ze widziałem kilka silników po kolizji (po pękniętym pasku) i to zawsze był Gates. Contiego widziałem 2x starego do bólu, ale całego i raz DAYCO:
1. W fordzie gdzie już 11 zębów nie miał na obwodzie - ale jeszcze nie pękł (Conti)
2. W firmowym T4 gdzie pierwsza wymiana z fabrycznego miała miejsce po 7-miu latach i 221 tyś km !! i był kpl cały (Dayco)
3. Też w firmowym Caddy`laku - pierwsza wymiana z fabrycznego po 3 latach ale 186 bodajże tysiącach km - też cały, nietknięty. (Conti)
4. Widziałem też parę razy Contiego z Opla (gdzie rozrząd co 60 tyś km wymieniać należny) i też żadnych śladów zużycia. Podejrzewam że gdyby właściciel przeciągnął go jeszcze te 30 tyś km - też by mu się nic nie stało
Ale... może po prostu mało jeszcze widziałem...
1. W fordzie gdzie już 11 zębów nie miał na obwodzie - ale jeszcze nie pękł (Conti)
2. W firmowym T4 gdzie pierwsza wymiana z fabrycznego miała miejsce po 7-miu latach i 221 tyś km !! i był kpl cały (Dayco)
3. Też w firmowym Caddy`laku - pierwsza wymiana z fabrycznego po 3 latach ale 186 bodajże tysiącach km - też cały, nietknięty. (Conti)
4. Widziałem też parę razy Contiego z Opla (gdzie rozrząd co 60 tyś km wymieniać należny) i też żadnych śladów zużycia. Podejrzewam że gdyby właściciel przeciągnął go jeszcze te 30 tyś km - też by mu się nic nie stało
Ale... może po prostu mało jeszcze widziałem...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Sprzedawca z tej trzeciej aukcji zapewnił niby że paseczki świeżutkie mu idą na bieżąco i oryginalne pompy ma niby po 150 zł czyli w sumie taka sama cena jak hepu czy skf
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
podejrzewam, że będziesz musiał zwrócić swoją starą pompę i pod warunkiem, że jest ona ori to zwrócą kaucję, bo inaczej 150 zł może być ciężko uzyskać:), my osobiście polecamy SKF jeżeli chodzi o pompy
Nowe części samochodowe, Opony. Niskie ceny. Oleje Premium Motul, Penrite. Warsztat. Zapraszamy
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
No właśnie nic gość o zwrocie nie mówił Powiedział tylko że jeśli chce z pompą to dopłata 150 zł i wystawi ją na aukcji albo po prostu dopłacę i dośle.
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
widziałem te pompy z ASO i przeważnie są one regenerowane, taka ładna pieczątka na niej będzie, jakoś chyba wolałbym nową firmową:)
Nowe części samochodowe, Opony. Niskie ceny. Oleje Premium Motul, Penrite. Warsztat. Zapraszamy
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
regenerowana wytrzyma tyle samo co nowaWeso pisze:widziałem te pompy z ASO i przeważnie są one regenerowane
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Kupując części typu kager też nie wiadomo czy coś jest nowe czy regenerowane a jeśli zregenerowane to nie wiadomo w jaki sposób zresztą w naszym kraju nawet olej potrafią "regenerować"
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
To że idą mu na bieżąco nie znaczy że są świeżutkie... Może u niego.kosiu1988 pisze:Sprzedawca z tej trzeciej aukcji zapewnił niby że paseczki świeżutkie mu idą na bieżąco i oryginalne pompy ma niby po 150 zł
A ile to leżało gdzieś na magazynach nim to do niego trafiło ?
I ORI pompy wody po 150zł ? HEPU w detalu w okolicach 200 chodzą...
Nie wiem - może jestem po prostu już "skrzywiony" tą polskością, ale mi to śmierdzi podróbką, i tyle...
Dlaczego tak bardzo Ci zależy na napisiku VW ?
Ja bym nie ryzykował. Kup normalny, klasyczny, składany zestaw aftermarket, producenta który robi OE i będziesz miał pewność że to ani nie podróbka, ani nie staroć.
A jak chcesz ORI - to idź do ASO, wywalisz ze 3x tyle za taki zestawik ale jeżeli to zapewni Ci niczym nie zmącony sen - to myślę że warto.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości