Silnik umiera?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
arwam, dziekuję bardzo
[ Dodano: 25 Maj 2010 18:38 ]
Tak jak kiedyś pisałem z MICHASIEM i proponował mi podkręcić turbo... Zrobiłem to wczoraj ;] Efekt o niebo lepszy na postoju już nie kopci tak mocno a szczególnie nie kopci tak jak wcześniej na niebiesko... Podczas jazdy jest bajka ;] Nie kopci tak jak prędzej! Duża różnica;] Jeszcze co zrobię to w sobotę wytnę kata i wtryski zmienię i zobaczymy efekt
To filmik:
[ Dodano: 25 Maj 2010 18:38 ]
Tak jak kiedyś pisałem z MICHASIEM i proponował mi podkręcić turbo... Zrobiłem to wczoraj ;] Efekt o niebo lepszy na postoju już nie kopci tak mocno a szczególnie nie kopci tak jak wcześniej na niebiesko... Podczas jazdy jest bajka ;] Nie kopci tak jak prędzej! Duża różnica;] Jeszcze co zrobię to w sobotę wytnę kata i wtryski zmienię i zobaczymy efekt
To filmik:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
koVWal Mk2, dziwię się,że na postoju zauważyłeś różnicę,bo turbo daje ciśnienie tylko pod obciążeniem...koVWal Mk2 pisze:o niebo lepszy na postoju już nie kopci tak mocno
Jeżeli tak się stało,to znaczy,że najprawdopodobniej miałeś/masz WG zapieczone w pozycji otwartej lub półotwartej i wkręcając śrubę regulacyjną domknąłeś zawór...
Wolałbym to wyjąć i sprawdzić...ewentualnie naprawić
No to gitara i tego kata tnij koniecznie,bo po tylu latach pewnie jest jak korek dla wydechukoVWal Mk2 pisze:Podczas jazdy jest bajka
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
Wiem o tym ;]Michaś_1977 pisze:dziwię się,że na postoju zauważyłeś różnicę,bo turbo daje ciśnienie tylko pod obciążeniem...
Tak było zapieczone i rozruszałem i tak jak mówiłeś wkręciłem 2 obrotyMichaś_1977 pisze:najprawdopodobniej miałeś/masz WG zapieczone w pozycji otwartej lub półotwartej i wkręcając śrubę regulacyjną domknąłeś zawór...
Też jestem tego samego zdania:D W 1V jest większy średnicą wygar niż w innych TD? rura fi50 będzie dobra zamiast kata?Michaś_1977 pisze:No to gitara i tego kata tnij koniecznie,bo po tylu latach pewnie jest jak korek dla wydechu
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości