[MK2] Nie pali na jeden gar ...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dokladnie tak.Ja tak odpalam od zawsze.Ale wydaje mi sie ze zapłon to tu nic do rzeczy niema bo poprzez te nacisniecie gazu przymyka sie przepustnica(wyraznie to slychac).JA najpierw zalaczam zapłon potem naciskam i puszczam gaz i heja.7Sylwek pisze:Ja mam silnik 1.3 MH z automatycznym ssaniem i mam pytanie czy aby włączyć ssanie należy nacjsnąć raz do końca pegał gazu przed włączeniem zapłonu czy po, bo w instrukcji piszą,że przed. (gaz do końca i puścić, zapłon, rozrusznik)
Pozdro...
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
kurcze ja z tym problemem walcze juz od dawna i dalej nic, mam silnik 1.8 monowtrysk oznaczenie silnika to RP, aha autko glof 2 GT, i normalnie nie wiem co jest grane, jak zimny to zazwyczaj dobrze pali, czasami gasnie, jak cieply to po zatrzymamiu sie autko juz zaczyna swirowac, obroty spadaja az w koncu gasnie, zapalam go a tu znowu lipa i tak w kolko, podczas jazdy jest ok, z wyjatkiem wolnej jazdy na pierwszym biegu bo problem znowu wraca. nie wiem teraz czy to gdzies w silniku mi cos nawalilo czy w elektryce ale problem jest taki ze mechaniory nie moga tego znalezc.Swiece nowe boscha, kable nowe (wysokiej jakosci), cisnienie w cylindrach 12, guma pod wtryskiem dobra. Moze to czujnik Halla? Aha zauwazylem ze leci mi woda ( bo po zapachu nie sadze aby to byla benzyna z tlumika a uklad wydechowy wyglada na szczelny) a i jeszcze jedno zapala mi sie kontrolka od silnika (ta zolta) ale po wcisnieciu sprzegla jak obroty spadna kontrolka gasnie, i tak na okraglo, pomoga odpiecie klemy i ponowne podlaczenie, ale przeciez nie moge tak non stop robic. Prosze doradzcie cos
Sprawdź ciśnienie na cylindrach bo może olejem zarzucać świece z głowicy lub spod tłoczka i czasem takie objawy mogą być właśnie dzięki temu. Inna możliwość sprawdzenia to zamiana świecy i przewodu z sąsiedniego cylindra (długość powinna pasować) i wtedy sprawdzić po zdjęciu którego przewodu trąca bardziej silnikiem, jak zmieni się cylinder to masz odpowiedź. Jeśli kopułka z palcem zmieniona, gaźnik jest ok i ta czynność którą opisałem nie pomoże to sprawdź cewkę.
Pozdro...
Pozdro...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 286 gości