zostawil blok z 1v i ewentualnie wrzucil nowe pierscienie
do tego glowice zainwestuj zeby byla tip-top(jesli chcesz modzic td to jest nieodlaczny element bo lubi padac)
do tego daj metalowa uszczelke od 1,9td zeby miec juz spokoj
kup pompe od silnika SB (moze byc uszkodzona-wtedy poszukaj dobrego pompiarza i niech Ci ja zrobi)
od razu mozesz sie pokusic w pompie o mod LDA oraz gov mod
gdy juz bedziesz wywalal glowice bedziesz mial troche miejsca wiec dobrze by bylo do tego zestawu wrzucic IC(w najgorszym wypadku ORI, a najlepiej cos przed chlodnice)
teraz wtryski jesli seria 1V ci nie leja to raczej nie ma sensu wydawac na to kasy, dopiero jak sie pojawi cos niepokajacego to wymien na te od SB lub od Merca
wrzucaj garret'a T3 z racji tego ze nie ma chlodzenia woda i nei musisz ciagnac dodatkowego obiegu - pamietaj zeby wymienic w niej rury olejowe i rure od dolotu
w k24 bym sie raczej nie pchal
jesli planujesz moce >110koni idzie wydolic to na takim setupie jak napisalem wyzej ale dobrym wyborem bedzie zaiwestowanie w pompe 10mm oraz CO NAJWAZNIEJSZE przerobka twojego sprzegla na 210mm bo w 1V masz 200mm co nie jest dobra opcja(u mnie przy 210mm juz sie slizga na drugim biegu a nie mam mocarza) a przy okazji wymiany sprzegla mozesz tez wstawic skrzynie o oznaczeniu 4T

Pozdro